تبلیغات

 

  • خانه
  • وبلاگ مجله
  • معرفی سانی مهتا ; پوکر باز حرفه ای ، آنالیزور تیم هاکی و نویسنده کتاب آموزش بازی پوکر
معرفی سانی مهتا ; پوکر باز حرفه ای ، آنالیزور تیم هاکی و نویسنده کتاب آموزش بازی پوکر

معرفی سانی مهتا ; پوکر باز حرفه ای ، آنالیزور تیم هاکی و نویسنده کتاب آموزش بازی پوکر

معرفی سانی مهتا ; پوکر باز حرفه ای ، آنالیزور تیم هاکی و نویسنده کتاب آموزش بازی پوکر

سانی مهتا یکی از افراد به دنیا در بین علاقه مندان و طرفداران بازی پوکر است. شهرت او نه تنها به خاطر مهارت و استعداد او در این بازی شرطی، بلکه به خاطر کتابی که نوشته است. او کتابی درباره بازی پوکر و فوت و فن های این بازی نوشته است. علاقه او به پوکر ختم نمیشود و در رشته ها دیگر هم چون موسیقی فعالیت داشته است. او به خاطر هوش زیاد و پشتکار بیش از اندازه تواناست اسم خود را بر سر زبان ها بیاندازد. بازی پوکر نیاز به تمرکز، دقت بالا، مهارت بلوف زدن و در عین حال کمی ریسک نیاز دارد. به همین علت افراد کمی میتوانند از این بازی برنده بیرون آیند. معمولا اکثر پوکر بازان ماهر که توانایی بالایی در این بازی دارند به شهرت چشم گیری میرسند. ما در ادامه درباره سانی مهتا و کتاب او صحبت میکنیم.

سانی مهتا کیست؟

اگه به ویکی پدیا سانی مهتا توجه داشته که افراد زیادی او را به خاطر کتاب مشهورش میشناسند، در دنیا پوکر محبوبیت زیادی دارد. او در در هفتم ماه آوریل سال ۱۹۷۸ میلادی به دنیا آمد. او در شهرگرند رپیدز که یکی از شهر های بزرگ ایالت میشیگان محسوب میشود، متولد شده است. او دوران نوجوانی و جوانی خود را در در نیوجرسی سپری کرده است و از دبیرستانی به نام رمپو فارغ التحصیل شد. او برای ادامه تحصیل به میامی رفت. او تصمیم گرفت تا در دانشگاه وارد رشته موسیقی شود. به همین علت به آموزش موسیقی استودیویی و گیتار در سبک جاز در دانشگاه موسیقی میامی فراست پرداخت. سپس به شهر نیو اورلئان در ایالت لوئیزیانا رفت. او در این شهر شروع به ضبط کار های مختلف و اجرا آن ها پرداخت.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  پوکر؛ رمزگشایی حرکت بازیکنان ناشناس

سانی از سانی ۲۰۰۳ میلادی وارد بازی پوکر شد. او زمانی که وارد دنیا این بازی مهیج شد، تنها برای سرگرمی و پر کردن وقت به سراغ آن رفت و به دنبال هدف خاصی در این بازی نبود. اما با کشف استعداد خود در این بازی و پیدا کردن علاقه زیاد به این بازی، تصمیم گرفت تا قدمی جدی در این راه بگذارد. شروع بازی های حرفه ای او از یک سال بعد یعنی سال ۲۰۰۴ میلادی آغاز شد. او با ورود به بازی های هولدم نامحدود تگزاس قدم در بازی های پوکر به صورت حرفه نه یک آماتور، گذاشت. او با ورود به این بازی برای همیشه مسیر زندگی خود را تغییر داد و توانست نام خود را برای بازیکنان این بازی زنده نگه دارد.

 

سانی مهتا
سانی مهتا

نویسنده کتاب آموزش بازی پوکر شرطی

سانی با نوشتن اولین کتاب خود توانست علاوه بر کسب سرمایه مضاعف، محبوبیت گسترده تری در بین علاقه مندان پوکر پیدا کند. او در سال ۲۰۰۵ به شهر لاس وگاس واقع در ایالت نوادا آمریکا رفت. در همان موقع طوفان عظیمی در این شهر اتفاق افتاد که به طوفان کاترینا مشهور است و سپس شد که او با یکی از نویسندگان مشهور کتاب های پوکر، یعنی اد میلر آشنا شود. اد میلر نویسنده بزرگی در دنیا پوکر است که مهارت زیادی هم در این بازی دارد. سانی همراه با دیدار خود با اد با ناشری به نام میسون مالموت و یکی از بازیکنان ماهر در بازی پوکر به نام مت فلین آشنا شد.

آن ها با همکاری هم کتابی مشهور به نام حرفه ای بدون محدودیت نگه داشتن: جلد اول را به چاپ رساندند. این کتاب توسط انتشارات میسون مالموت به نام Malmuth’s Two Plus Two در سال ۲۰۰۷ میلادی به چاپ رسید. با ورود این کتاب به بازار توانست به کتاب شماره یک قمار وپوکر تبدیل شود. همچنین در لیست کتاب های یکی از سایت مشهور خرید آنلاین به نام آمازون، به پر فروش ترین کتاب این سایت تبدیل شد. امروزه همه نام او را به عنوان نویسنده این کتاب میشناسند. آن ها با فروش چشم گیری که داشتند تصمیم به نوشتن کتاب دوم گرفتند. آن ها برای نشتن کتاب دوم قرارداد خود را با انتشارت مالموت بهم زدند. تیم نویسندگان کتاب دوم شامل مهتا، میلر و فلین میشد. این کتاب در سال ۲۰۰۹ میلادی با نام “Small Stakes No-Limit Hold’em” منتشر شد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی بازی کازینویی استاد پوکر ۷ ورقی
کتاب های سانی مهتا
کتاب های سانی مهتا

موضوع کتاب سانی مهتا

کتاب اول سانی درباره بازی پوکر است ومی آموزد که مانند یک حرفه ای بازی کنید و فکر کنید. چگونه حریفان خود را شکست دهید. در کتاب دوم آموزش میدهد که چگونه پیروزی در بازی شوید. و آخرین تئوری ها ، استراتژی ها و آموزش بازی پوکر اوما را دریافت کنید.  آمازون این کتاب را به عنوان راهی قدرتمند برای موفقیت در پوکر، بیان کرده است. زیرا سه نفر از کارشناسان برجسته جهان در پوکر به نام ادکر میلر ، سانی مهتا و مت فلین نویسنده این کتاب هستند. در این کتاب مثال های ساده ای برای یادگیری استراتژی های بازی زده شده است و به شما یاد میدهد که چگونه پیروز بازی باشید.

سایر مهارت های سانی مهتا

سانی پس از نوشتن کتاب دوم از دنیا پوکر بیرون آمد و حضور کم رنگ تری در فضای این بازی داشت. او تصمیم گرفت که وقت خود را در زمینه بازی هاکی صرف کند. او شروع به دیدن بازی های هاکی و تحلیل های این بازی کرد. او ارزیابی های زیادی درباره این بازی نوشته است. تجزیه و تحلیل های او درباره بازی های هاکی به صورت مقالاتی منتشر شد که یکی از ارزش مندترین یادداشت های در زمینه آنالیز هاکی محسوب میشود. در سال ۲۰۱۴ او وارد تیم آنالیزور یکی از گروه های هاکی آمریکا به نام New Jersey Devils یا شیطان های نیوجرسی شد. او مربی کادر فنی این تیم و آنالیروز بازی های آن ها بود. پس از سه سال همکاری با این تیم در سال ۲۰۱۷ از این تیم جدا شد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بررسی تفاوت بین پوکر با لیمیت و بدون لیمیت

فعالیت او در چند حیطه باعث شده است تا امروزه همه او را به یک بازیکن ماهر پوکر، یک نویسنده مشهور، یک آنالیزور حرفه ای در بازی هاکی و یک موسیقیدان میشناسند. او توانست با بازی در یکی از مسابقات مشهور پوکر به نام مسابقات جهانی پوکر در باری هولدم نامحدود هزار پانصد دلار برنده شود و جایگاه سیزدهم را از آن خود کرد. همچنین یاداشت ها و فعالیت هایی که او در سال های ۲۰۰۳ و۲۰۰۴ میلادی در زمینه موسیقی به جا گذاشته است امروزه ارزش خاصی در دنیای موسیقی دارند.

 

سانی مهتا _ آنالیزور تیم هاکی نیوجرسی دویلز
سانی مهتا _ آنالیزور تیم هاکی نیوجرسی دویلز

سوالات متداول

نام کتاب اول سانی مهتا چیست؟

کتاب اول سانی مهتا Professional No-Limit Hold ’em نام دارد.

سانی مهتا در چه سالی در مسابقات پوکر شرکت کرد؟

سانی مهتا در مسابقات سال ۲۰۰۶ شرکت کرد.

نویسنده کتاب دوم سانی مهتا چه کسانی است؟

نویسندگان کتاب دوم شامل مهتا، میلر و فلین میشود.