تبلیغات

خاطرات ارسالی جذاب و آموزنده شما از شرطبندی ( تجربه شماره 4 )

همه ما روز های خوب و بد زیادی داشتیم در شرطبندی ، ولی متاسفانه اکثر ادما روزهای بدشون در شرطبندی بیشتر از روزهای خوب هست ، که باید این رو به عنوان بخشی از کار قبولش کنید و در مرحله بعد سعی کنیم با رعایت اصول و موارد حرفه ای کاری کنیم روز های خوبمون بیشتر بشه.

امروز خاطره ای ارسالی یکی از دوستان رو با هم دنبال می کنیم تا تجربیاتمون رو در شرطبندی و بت به اشتراک بزاریم و تبادل تجربه کنیم.

سلام! خاطره ای که می‌خوام براتون بنویسم تلخ بود برام اما ازش درس خوبی گرفتم

وقتی شرطبندی رو شروع کردم دانشجو بودم و بصورت نیمه وقت کار میکردم و ماهی ۶۰۰ حقوق می‌گرفتم که بیشترش تو سایتهای شرطبندی میباختم تا اینکه با کانال شما آشنا شدم و بعدازاون مدیریت سرمایه رو به خوبی رعایت میکردم و استراتژی هم آور ۲,۵گل بازی بود وبا سرمایه اولیه ۶۰۰ تومان شروع کردم واوضاع خیلی خوب پیش می رفت وهرماه ۴۰۰تا ۵۰۰ برداشت داشتم و حتی به چندتا از دوستام فرم میدادم که اگه وین میشد یه مبلغی به عنوان شیرینی بهم میدادن تا ۴ ماه این رویه ادامه داشت . پیش خودم میگفتم خیلی زرنگم ومثل آب خوردن پول درمیارم تا اینکه یکی از دوستام با پوکر آشنام کرد و گفت خیلی راحت میشه پول در بیاری منم شروع کردن پوکر بازی کردن .روزای اول با ۵۰تومان شروع کردم و میباختم دیگه کارم از صبح تا شب شده بود پوکر بازی کردن تو سایت و هرچی از شرطبندی می‌بردم پوکر بازی میکردم میباختم .انقدر معتاد پوکر شده بودم دیگه سرکارم نمی‌رفتم و کلاسهای دانشگاهم درست نمی‌رفتم ۶۰۰تومان سرمایه اولیه که باهاش شرطبندی میکردم تو پوکر باختم .
از پدرم یک میلیون ونیم برای شهریه دانشگاه گرفتم که همشو در عرض یک هفته باختم . شروع کردم دزدی از کارت پدرم پول برداشتن و ۱میلیون از کارت بابام برداشت کردم ومیگفتم میبرم میذارم سرجاش برداشت خلاصه کمتر از ۱ماه هرچی پول برده بودم بعلاوه ۲,۵میلیون پول خودم مثل آب خوردن باختم و حسابی ناراحت وعصبی بودم تا اینکه پدرم فهمید پول برداشت کردم از کارتش و مجبور شدم بگم باهاش قمار کردم و بهم گفت یا قمار بذار کنار یا از خونه برو بیرون .
فهمیدم همونطور که میگفتم مثل آب خوردن پول درمیارم مثل آب خوردن چند برابرش باختم تو شرطبندی و قمار و از اون روز به بعد دیگه سمت شرطبندی وقمار نرفتم و برگشتم به سر کار ودانشگاهم زندگی عادیمو شروع کردم اما هنوزم اسم شرطبندی میشنوم استرس میگیرم و میترسم ولی خدا رو شکر دیگه درگیرش نیستم

▬ این مطلب را هم بخوانید:  از رویا تا واقعیت به عنوان یک ایرانی : چگونه شرط بندی را ترک کنیم

ارسال از Mohammad