تبلیغات

راهنمای جامع پاوربال آنلاین در سال 2021

راهنمای جامع پاوربال آنلاین در سال 2021

راهنمای جامع پاوربال آنلاین در سال 2021

امروزه لاتاری غول پیکر محبوب آمریکایی یعنیاحتمال برد در پاوربال چقدر است؟ پاوربال ایالات متحده به صورت آنلاین در دسترس علاقمندان است. همۀ بازیکنان خارج از ایالات متحده اکنون می‌توانند شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنند. تمام جزئیات مربوط به نحوه بازی آنلاین پاوربال، از اصول بازی اصلی گرفته تا برنده شدن را می‌توان در وبسایت‌های ارائه کنندگان آنلاین بلیط پاوربال پیدا کرد. حال این وظیفه شماست تا بیاموزید که چگونه به جکپات میلیارد دلاری پاوربال آنلاین دست یابید.

 

راهنمای جامع پاوربال آنلاین در سال 2021

پاوربال یکی از بزرگترین لاتاری‌های ایالات متحده آمریکا

پاوربال یکی از بزرگترین لاتاری‌های ایالات متحده آمریکا و معادل آمریکایی لاتاری‌های بزرگ اروپایی است. اکنون در سال 2021، پاوربال ایالات متحده در دسترس بازیکنان خارج از ایالات متحده قرار دارد. اما سوالی که بسیاری از بازیکنان دارند همچنان ثابت مانده است: چگونه پاوربال را بصورت آنلاین بازی کنیم؟ این راهنمای کامل شما برای بازی آنلاین پاوربال در سال 2021 و بعد از آن است.

 

راهنمای جامع پاوربال آنلاین در سال 2021
راهنمای جامع پاوربال آنلاین در سال 2021

 

شما می‌توانید پاوربال ایالات متحده را از انگلستان، آلمان، اتریش، لهستان، سراسر اروپا و هرجای دیگر خارج از ایالات متحده بازی کنید. البته موارد استثناء ممکن است برای کشورهای خاصی اعمال شود. در اکثر کشورهای اروپایی برای شرکت در لاتاری پاوربال باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشید. بعنوان مثال در انگلستان افراد زیر ۱۶ سال نمی‌توانند بلیط لاتاری را خریداری کنند، چه آن را برای خود یا شخص دیگری بخرند.
برای بازی آنلاین پاوربال، باید ۵ عدد اصلی را از بین ۱ تا ۶۹ و شماره پاوربال را از بین ۱ تا ۲۶ انتخاب کنید.
جدا از انتخاب شماره‌های شانس خود، ممکن است بخواهید گزینه‌های اضافی برای بلیط آنلاین پاوربال خود خریداری کنید.

چگونه می‌توان بلیط پاوربال را بصورت آنلاین ثبت کرد؟

قبل از اینکه بلیط پاوربال خود را ثبت کنید گزینه‌های اضافی بلیط را بررسی کنید و مطمئن شوید همگی بر اساس چگونگی انجام بازی بعدی پاوربال، میزان هزینه‌ای که مد نظر دارید و موارد دیگر تنظیم شده است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  احتمال ممنوعیت تبلیغات شرطبندی در لیگ جزیره

 

راهنمای جامع پاوربال آنلاین در سال 2021
راهنمای جامع پاوربال آنلاین در سال 2021

 

قرعه کشی: قرعه کشی پاوربال هر پنجشنبه و یکشنبه در ساعت ۴:۵۹ (CET) انجام می‌شود. از طریق بلیط آنلاین پاوربال خود به راحتی می‌توانید انتخاب کنید که می‌خواهید در یکی از دو قرعه کشی پنجشنبه یا یکشنبه شرکت کنید یا در هر دو قرعه کشی.
دائمی: بلیط دائمی‌ یک گزینه عالی برای بازیکنان آنلاین پاوربال است که می‌خواهند هر هفته با تعداد مشخصی بلیط بازی کنند. به خاطر داشته باشید که قیمت بلیط دائمی ‌هر هفته به طور خودکار از حساب بازیکن کسر می‌شود. اگر بودجه موجود در حساب کاربری خود را مصرف کنید تا زمانی که حساب خود را شارژ نکنید، بلیط جدیدی ثبت نمی‌شود.

هزینه پاوربال آنلاین چقدر است؟

در سال 2021 قیمت پایه برای هر بلیط ورودی به پاوربال ۳.۵ یورو است. در اغلب آژانس‌های آنلاین واسط هیچ هزینه بلیط اضافه‌ای وجود ندارد، بنابراین شما می‌توانید پاوربال را با قیمت اصلی بلیط بازی کنید.

نحوه اطلاع رسانی درباره برد در پاوربال

نتایج پاوربال بلافاصله پس از هر لاتاری منتشر می‌شود. این لاتاری در تالاهاسی فلوریدا برگزار می‌شود. در خارج از ایالات متحده بخش زنده در دسترس نیست، با این حال اغلب آژانس‌های آنلاین تیم اختصاصی خود را برای بررسی نتایج و اعلام به مشتریان خود دارند.
ارائه دهندگان لاتاری که اجازه فروش آنلاین بلیط پاوربال را دارند نتایج را در وب سایت‌های خود در دسترس قرار می‌دهند. شما به عنوان یک بازیکن معمولاً از طریق ایمیل هم در مورد شماره‌های صحیح برنده مطلع خواهید شد. در صورت برد تیم پشتیبانی مشتری ارائه دهنده با شما تماس می‌گیرد تا برای انجام مراحل بعدی به شما مشاوره دهد.

چگونه می‌توان در پاوربال آنلاین برنده شد؟

بالاترین جایزه پاوربال همیشه اولین سطح از سطوح ۹ گانه جایزه است. اگر ۵ + ۱ عدد صحیح انتخاب کرده باشید جکپات پاوربال را فتح کرده و حداقل ۴۰ میلیون دلار (حدود ۳۴ میلیون یورو) برنده خواهید شد. حد بالایی برای جایزه وجود ندارد. به همین علت در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۱۶، جایزه پاوربال مبلغ باورنکردنی ۱،۵۸۶ میلیارد دلار (حدود ۱.۴ میلیارد یورو) بود.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  افراد مطرح دنیا درباره‌ی بخت آزمایی چه می‌گویند؟

در سطوح جوایز ۲ تا ۹ احتمال برد دقیقاً تعیین شده بنابراین مبلغ جایزه همواره مقدار ثابتی است حتی اگر در زمان قرعه کشی بازیکنی برنده جکپات نشود. در سطح دوم برای پنج عدد صحیح (بدون شماره پاوربال) می‌توان دقیقاً ۱ میلیون دلار برنده شد. در سطح سوم، جایزه مطابقت چهار عدد صحیح و شماره پاوربال ۱۰،۰۰۰ دلار است. دو سطح انتهایی تقریباً بهای یک بلیط پاوربال را به شما پس می‌دهند. این جایزه زیاد نیست. اما با توجه به اینکه برای تطبیق یک عدد به اضافه عدد پاوربال یا حتی فقط برای تطبیق شماره پاوربال این جایزه اهدا می‌شود. به نظر می‌رسد که یک پاداش منصفانه و یک فرصت عالی برای امتحان کردن مجدد شانس است.

برای برنده شدن در پاوربال به چند شماره صحیح نیاز است؟

در زیر می‌ببینید که برای بدست آوردن مبلغ تعیین شده در هر گروه جوایز به چند عدد صحیح نیاز دارید:

سطح اول: ۵ عدد صحیح + ۱ عدد پاوربال = ۴۰ میلیون دلار (حدود ۳۴ میلیون یورو)، رکورد ۱.۶ میلیارد دلار (حدود ۱.۴ میلیارد یورو)
سطح دوم: ۵ عدد صحیح = ۱،۰۰۰،۰۰۰ دلار
سطح سوم : ۴ عدد صحیح + عدد پاوربال = ۱۰.۰۰۰ دلار
سطح چهارم : ۴ عدد صحیح = ۱۰۰ دلار
سطح پنجم : ۳ عدد صحیح + عدد پاوربال = ۱۰۰ دلار
سطح ششم : ۳ عدد صحیح = ۷ دلار
سطح هفتم : ۲ عدد صحیح + عدد پاوربال = ۷ دلار
سطح هشتم : ۱ عدد صحیح + عدد پاوربال = ۴ دلار
سطح نهم : فقط عدد پاوربال = ۴ دلار

برای برنده شدن جایزه در پاوربال به چند شماره نیاز است؟

برای برنده شدن بایستی حداقل ۱ عدد صحیح یا شماره پاوربال را مطابقت دهید. سطوح جوایز ۸ و ۹ شامل این جایزه است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  ریچارد اکیت مدیر عامل Betway

آیا ۲ عدد صحیح در پاوربال به برد ختم می‌شود؟

خیر. برای برنده شدن جایزه سطح هفتم بایستی حداقل ۲ عدد به اضافه عدد پاوربال را درست حدس زده باشید.

آیا ۴ عدد صحیح در پاوربال به جایزه‌ای ختم می‌شود؟

بله. با ۴ شماره درست بدون عدد پاوربال شما می‌توانید جایزه سطح ۴ را دریافت کنید. جایزه این سطح ۱۰۰ دلار (حدود ۸۴ یورو) است. همچنین اگر شماره پاوربال را هم مطابقت دهید یک جایزه بسیار خوب ۱۰،۰۰۰ دلاری (حدود ۸.۴۰۶ یورو) کسب خواهید کرد.

آیا ۱ عدد به علاوه عدد پاوربال برنده جایزه‌ای است؟

بله. برای تطبیق ۱ شماره + ۱ شماره پاوربال جایزه را برنده می‌شوید. جایزه این سطح ۴ دلار (حدود ۳،۵۰ یورو) است که تقریباً قیمت یک بلیط ورودی به لاتاری پاوربال ایالات متحده است.

پرداخت پاوربال – جک پات چگونه پرداخت می‌شود؟

بسته به تعداد بازیکنان لاتاری و چند هفته رشد جکپات،مبلغ جایزه سطح اول پاوربال می‌تواند از ۴۰ میلیون دلار تا صدها میلیون یا حتی چند میلیارد دلار آمریکا باشد.
علاوه بر این شما به عنوان یک برنده خوش شانس حق دریافت جکپات را بصورت یکجا (Lump Sum) یا یک سری پرداخت‌های سالانه برای مدت زمان معین (مثلاً ۳۰ سال) دارید. در ایالات متحده آمریکا در صورت دریافت یکجای جایزه بخش عمده‌ای از مبلغ مشمول مالیات فدرال و احتمالاً ایالتی خواهد شد. پرداخت‌های سالانه به ویژه برای مبالغ کلان بسیار مفیدتر است زیرا مبلغ برد را به مقدار زیادی کاهش نمی‌دهد.

اگر بصورت آنلاین برنده پاوربال شوم چه اتفاقی می‌افتد؟

به عنوان بازیکن آنلاین حداکثر ۱۲ هفته فرصت دارید تا جکپات پاوربال خود را مطالبه کنید. بازیکنان از کشورهای مختلف ممکن است تحت قوانین ملی مختلفی باشند. که بهتر است هنگام بازی آنلاین پاوربال آنها را در نظر بگیرید.

تبلیغاتcanonbet