تبلیغات

برنده بد شانس لاتاری !

برنده بد شانس لاتاری !

برنده بد شانس لاتاری !

فردی که در یک لاتاری شانس دوم 1000 دلار برنده شده بود جایزه خود را دریافت نمی‌کند زیرا نامه تأیید شده‌ای که او به دفتر مرکزی لاتاری فلوریدا ارسال کرده است هرگز به مقصد نرسیده است.
سو برگس Sue Burgess به WFLA گفت كه مقامات در Tallahassee به او گفتند بدون بلیط جایزه‌ای در کار نیست.

برنده بد شانس لاتاری

لاتاری شانس مجدد

جایزه لاتاری شانس دوم به برندگان فرصت محدودی می‌دهد تا بلیط را برای مطالبه جایزه تحویل دهند. گزینه‌های بازیکنان برای رساندن بلیط این است که یا آن را در یک صندوق مخصوص در یک دفتر لاتاری محلی بیاندازند، روشی که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده و یا آن را به دفتر مرکزی پست کنند.

 

سو برگس Sue Burgess
سو برگس Sue Burgess

 

برگس به ایستگاه تلویزیونی گفت که احساس می‌کرده ارسال بلیط از طریق نامه رسمی با سرویس پستی ایالات متحده ایمن‎‌تر است.
اطلاعات ردیابی نامه نشان می‌دهد که بلیط ساعت ۷:۱۲ صبح روز ۱۲ آگوست به یک دفتر پست در منطقه تالاهاسی رسیده است. اما ردیابی آنلاین نشان می‌دهد که بلیط هرگز به دفتر لاتاری تحویل داده نشده است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  لاتاری بزرگ 1.6 میلیارد دلاری تاریخ آمریکا

وقتی برگس با دفتر لاتاری تماس گرفت، مسئولان به او گفتند که بدون بلیط، جایزه به یک برنده جایگزین تعلق می‌گیرد.

در یک بازی شانس مجدد، برگزار کننده لاتاری سوابق برندگان را دارد زیرا بازیکنان نام و اطلاعات تماس خود را ثبت می‌کنند. برگس به ایستگاه تلویزیونی گفت كه این مطلب توسط یك مقام لاتاری كه برای اعلام خبر برد با وی تماس گرفته بود به او اطلاع داده شده است.
به طور معمول برندگان بیش از ۶۰۰ دلار می‌توانند بلیط‌های برنده را شخصاً به دفتر لاتاری محلی ببرند. اما به دلیل همه گیری کرونا دفاتر برای مراجعه عمومی بسته شده‌اند. برگس مدعی است که به او گفته شده می‌تواند بلیط را از طریق پست ارسال کند. یا بلیط را در صندوق مخصوص یک دفتر لاتاری بیاندازد.

 

برنده بد شانس لاتاری !
برنده بد شانس لاتاری !

 

معمولاً مهلتی یک هفته‌ای برای ثبت بلیط وجود دارد، اما برگس ایمیل برنده شدن خود را مشاهده نکرده است. بنابراین زمانی که دفتر لاتاری با او تماس گرفته فرصت کمی داشته تا بلیط را با پست ارسال کند.
برگس می‌گوید به همین دلیل پست سفارشی را انتخاب کرده زیرا انتظار داشته بخاطر کرونا پست معمولی طولانی شود. اما نامه‌های سفارشی معمولاً اولویت دارند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  برنده ۵۶۰ میلیون دلاری لاتاری برای پنهان ماندن هویتش شکایت کرد!

توضیحات پست و مقامات لاتاری

مقامات لاتاری گفتند که این مطالبه هرگز در زمان مقرر دریافت نشده است. و بهتر است برگس برای اطلاع از اینكه چه اتفاقی رخ داده است با بخش خدمات پست تماس بگیرد. پست هم گفته است که آنها در حال تحقیق درباره ماجرا هستند.
پست در بیانیه‌ای بدلیل مشکلات پیش آمده از خانم برگس عذرخواهی کرده است. آنها گفته‌اند که اگر نامه در زمان مقرر پست شده باشد مسئولیت پرداخت جایزه را بعهده می‌گیرند.
مقامات لاتاری وضعیت برگس را یک شرایط غیرمعمول دانسته‌اند که هیچ برنده دیگری چنین مسئله‌ای را تجربه نکرده است.

تبلیغاتcanonbet