تبلیغات

بررسی هزینه بالای مطالبه جکپات پاوربال

بررسی هزینه بالای مطالبه جکپات پاوربال

بررسی هزینه بالای مطالبه جکپات پاوربال

آیا می‌دانید که پس از برد جکپات پاوربال می‌توانید به تمام رویاهای خود برسید؟ جزیره خصوصی در کارائیب خریداری ‌کنید؟ مزرعه پرورش پونی راه اندازی کنید؟ و حتی با خریدهای خود به دیگران فخر بفروشید؟

 

اما اگر برنده شوید لاتاری دیگر از حالت بازی خارج می‌شود. موارد بسیار مهم‌تری نسبت به دریافت چک بانکی حاوی مبلغ هنگفت وجود دارد.
در حقیقت مطالبه جایزه ممکن است یک بسته پرهزینه‌ باشد: هزینه استخدام وکلا و مشاورانی که در سال اول به آنها نیاز خواهید داشت به راحتی می‌تواند صدها هزار دلار باشد. حتی اگر ثروت یک شبه شما از طریق بلیط لاتاری فوری بدست نیامده باشد. بلکه ارثی بوده که به دست‌تان رسیده یا از طریق یک سرمایه گذاری زود بازده به دست آمده. باز هم توصیه می‌شود که این مطلب را تا انتها و با دقت بخوانید.

هزینه بالای مطالبه جکپات پاوربال

چه کسی را استخدام کنیم، چه چیزی بخریم و هزینه آن چقدر است

قبل از شروع خرید و فروش، باید ترکیبی از افراد را استخدام کنید. که بتوانند کارهای پیچیده‌ای از قبیل مالیات (انواع مالیات‌ها)، دریافت یکباره در مقابل پرداخت‌های سالیانه، محدودیت‌های بیمه، دردسرهای شهرت تازه حاصل شده، اقوام فراموش شده، مالیات بیشتر، دوستان سابق، برنامه ریزی مالی و سرانجام تصمیم گیری در مورد نحوه سرمایه گذاری پول جکپات را برای شما مدیریت کنند.

لیز وستون Liz Weston، ستون نویس مالی می‌گوید: «ممکن است بیش از ۱۰۰،۰۰۰ دلار صرف دریافت مشاوره مورد نیاز و انتخاب سیستم‌های موجود برای مدیریت این مقدار پول کنید. بایستی مشاوران خود را با دقت انتخاب کنید و بهترین مشاوران لزوماً افراد ارزان قیمتی نیستند».


اگرچه برخی از مشاغل یکبار مصرف خواهند بود (مانند مشاور تنظیم وصیتنامه)، اما برخی دیگر به حضور مداوم (مالیات و برنامه ریزی مالی) نیاز دارند. بیشتر حرفه‌ای‌هایی که در لیست حقوق و دستمزد قرار می‌دهید قبل از شروع به کار قانونی خود، به پیش پرداخت نیاز دارند. هزینه‌ها بسته به اینکه زندگی شخصی شما تا چه اندازه پیچیده باشد و محل زندگی‌تان کجا باشد بسیار متفاوت خواهد بود. (وکلای شهرهای بزرگ به طرز حیرت انگیزی بیشتر از وکلای شهرهای کوچک دستمزد دریافت می‌کنند).

از کجا شروع کنیم؟

وستون می‌گوید: «در این وضعیت می‌خواهیم کسی به ما کمک کند تا افراد مختلفی را که لازم داریم با هم هماهنگ کند، بنابراین یک برنامه ریز مالی معتبر استخدام می‌کنیم تا به عنوان مربی و مدیر عمل کند».
در ادامه خلاصه‌ای از مزایا و محصولات موجود برای کمک به مدیریت بهتر این ثروت جدید آورده شده است.

یک برنامه ریز مالی استخدام کنید

هزینه برآورد شده: ۲۵۰۰-۵۰۰۰ دلار برای یک برنامه مالی پایه. ۱۰۰،۰۰۰ – ۲۰۰،۰۰۰ دلار برای یک برنامه ریز مالی مجرب و حداکثر ۲۵٪ از کل دارایی‌ها برای اینکه برنامه ریز، سرمایه گذاری‌های شما را نیز مدیریت کند.

 

هزینه بالای مطالبه جکپات پاوربال
هزینه بالای مطالبه جکپات پاوربال

 

یکی از اولین تماس‌های تلفنی که باید برقرار کنید با یک برنامه ریز مالی معتبر است (مطمئن شوید که وی مجوز رسمی دارد). این فرد می‌تواند به شما کمک کند تا به عنوان یک میلیونر در روزهای مهم در مسیر درست حرکت کنید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بررسی 7 مشکل بازی ویدیو پوکر

بزرگترین نگرانی یک برنده جکپات پاوربال مالیات است. مشاور مالی شما احتمالاً تیمی ‌متشکل از کارشناسان مالیات دارد. که به شما کمک می‌کنند تا آنجا که می‌توانید نسبت به سازمان امور مالیاتی محافظت قانونی داشته باشید. مشاور مالی علاوه بر مدیریت سرمایه می‌تواند بسیاری دیگر از موارد ضروری در این لیست مانند املاک، بیمه و برنامه ریزی مالیاتی را مدیریت کند. یا شما را برای رفع نیازهای فوری به متخصصان این زمینه‌ها ارجاع دهد.

بعد از آن مشاور مالی با شما همکاری خواهد کرد تا یک برنامه مالی بلند مدت تنظیم کنید که خواسته‌ها و نیازهای امروز را با رویاهای شما برای آینده متعادل سازد. با هم می‌توانید روی حفظ ثروت (محافظت در برابر تورم) و ایجاد یک درآمد ثابت برای زندگی تمرکز کنید.
به هر حال برنامه ریزهای مالی فقط مختص به برندگان پاوربال نیستند. سعی کنید که یک مشاور مالی متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید یا بعنوان روشی آسان و کم هزینه برای ساخت و مدیریت پورتفوی متنوع خود یک مشاور روبوتیک استخدام کنید.

از افرادی که سعی در جلب نظر شما با تبلیغ سهام یا طرح‌های ثروتمند شدن سریع دارند دوری کنید. به دنبال برنامه ریز مالی‌ای باشید که در ازای خدماتش به جای دریافت پورسانت کالاهای پیشنهادی یا حق کمیسیون از معاملات، یک حقوق ثابت دریافت ‌کند.

یک وکیل مالیاتی استخدام کنید

هزینه تخمینی: ۶۰ تا ۳۰۰ دلار یا بیشتر در هر ساعت
اولین تصمیمات مربوط به مالیات که باید هنگام برنده شدن در لاتاری اتخاذ کنید این است که آیا مبلغ جایزه خود را به صورت یکجا دریافت می‌کنید یا آن را در طول چندین سال پخش می‌کنید و برای ۳۰ سال آینده هر ساله یک چک دریافت می‌کنید.

 

استخدام وکیل مالیاتی _ بررسی هزینه بالای مطالبه جکپات پاوربال
استخدام وکیل مالیاتی _ بررسی هزینه بالای مطالبه جکپات پاوربال

پاسخ به شبهات این تصمیم ممکن است در حدی باشد که یک تهیه کننده فصلی مالیات بتواند به آن پاسخ دهد. شما کسی را می‌خواهید که از نزدیک با تمام تفاوت‌های ظریف قانون مالیات فدرال و ایالتی آشنا باشد. احتمالاً در طول سال اول ثروتمند شدن خود باید حداقل چند ساعت در ماه را با او سپری کنید.

اقامت در یک هتل خارج از شهر

هزینه برآورد شده: ۸۰۰ تا ۱۶۰۰ دلار برای هر شب
هنگامی ‌که به عنوان برنده جکپات پاوربال خود را معرفی می‌کنید خانه، محل کار و سالن ورزشی که می‌روید توسط گروه‌های خبری و خبرنگاران محاصره می‌شوند.
از قبل برنامه ریزی کنید و با نام جعلی یک سوئیت در هتلی برای خود و خانواده خود رزرو کنید تا در آنجا از دست پاپاراتزی‌ها پنهان شوید تا اینکه آب‌ها از آسیاب بیفتد.

چند موبایل یکبار مصرف بخرید

هزینه برآورد شده: ۳۵ تا ۴۰ دلار در ماه برای خدمات اپراتور و هر موبایل جدید ۱ – ۸۵۰ دلار
قبل از آنکه تماس‌های بی وقفه رسانه‌ها شروع شود، افراد خیرخواه و کلاهبرداران شروع به دیوانه کردن شما می‌کنند. چند تلفن همراه ارزان قیمت و یک بسته مکالمه مدت دار خریداری کنید. فقط با تیم مشاوران خود یک شماره تلفن را به اشتراک بگذارید و شماره دیگری را به بستگان درجه یک تأیید شده اختصاص دهید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تعطیلات انفرادی ; انتخاب جدید برندگان لاتاری

یک تراست ایجاد کنید

هزینه تخمینی: ۱۵۰۰ تا ۸۰۰۰ دلار برای افراد عادی. ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار برای پیچیدگی‌های مربوط به برنده شدن در لاتاری و سایر ثروت‌های ناگهانی.

وكیل می‌تواند به ایجاد یك نهاد (شرکتی با مشاركت عمومی ‌یا با مسئولیت محدود یا یك تراست) كمك كند تا برد شما را مطالبه كرده و نام و چهره شما را از صفحه اول مطبوعات نگه دارد.

حسابدار رسمی‌ مجاز

هزینه تخمینی: ۱۰،۰۰۰ – ۵۰،۰۰۰ دلار در سال
استخدام حسابدار خبره برای یک فرد میلیونر بسیار اهمیت دارد. در سال اول مبلغی حدود ۵۰،۰۰۰ دلار برای بهترین حسابدار مالیاتی یک شرکت در نظر داشته باشید تا کلیه قوانین و مقررات مالیاتی را بررسی کرده و به شما کمک کند تا به طور قانونی میلیون‌ها دلار پول خود را اداره مالیات محافظت نمایید.

حسابدار خبره محاسبه می‌کند که بایستی چند میلیون دلار برای پرداخت مالیات بر درآمد فدرال خود کنار بگذارید. پس از آن بایستی هر سال چند بار با او قرار ملاقات بگذارید تا در مورد استراتژی‌های کاهش مالیات تا زمان مرگ صحبت کنید.

استخدام وکیل دارایی

هزینه برآورد شده: ۸۰۰ – ۱۸۰۰ دلار برای اسناد پایه. ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار برای یک طرح ساده و بیش از ۵۰،۰۰۰ دلار برای یک طرح پیچیده.
اگر از خوشحالی برد جکپات پاوربال سکته قلبی نکنید آنقدر در شرایط مالی خوبی خواهید بود که می‌توانید برای همه چیز برنامه ریزی کنید. با کمک یک وکیل دارایی می‌توان با حداقل سر و صدا مشکلات ناخوشایند زندگی و مرگ را مدیریت کرد.

اینکه پس از مرگ شما چه کسی چه چیزی را بدست می‌آورد، چه فردی اجازه مدیریت امور شما را دارد همه در حوزه صلاحیت این فرد خواهند بود. این وکیل همچنین می‌تواند به شما کمک کند دارایی‌های خود را فهرست کنید و مالیات، هزینه‌های حقوقی و سایر دردسرها را برای وراث خود به حداقل برسانید.

دفتر مدیریت ثروت خود را ایجاد کنید

هزینه تخمینی: نیم تا ۱ میلیون دلار یا بیشتر
به جای اینکه تعداد زیادی مشاور در اختیار داشته باشید، ممکن است به سادگی آنچه را که در صنعت به عنوان «دفتر خانوادگی» شناخته می‌شود. و به شما و امور مالی شما از برنامه‌های مالیاتی گرفته تا نگهداری از مجموعه املاک و دارایی‌ها اختصاص داده می‌شود.

مایکل کیتسس Michael Kitces، مدیر برنامه ریزی در گروه مشاوره پیناکل Pinnacle Advisory Group، می‌گوید اگر ۱۰۰ میلیون دلار دارایی داشته باشید استخدام پرسنل تمام وقت منطقی‌تر خواهد بود. هزینه اداره مدیریت دارایی برای برنده پاوربال می‌تواند سالانه بیش از ۱ میلیون دلار باشد. اما ممکن است آسان‌تر و ارزان‌تر از استخدام یک سری افراد حرفه‌ای باشد.

خرید بیمه بیش از میزان مسئولیت

هزینه تخمینی: حدود ۲۰۰ دلار در سال برای ۱ میلیون دلار پوشش مسئولیت شخصی
بیمه مسئولیت پوشش اضافی برای پرونده‌های قضایی علیه شما، مانند حوادث (یا آنچه دیگران ادعا می‌کنند «حادثه» بوده است) ارائه می‌کند و هزینه آن بیش از هزینه‌های بیمه منزل یا بیمه نامه‌های اتومبیل است. این بیمه می‌تواند برای مواردی مانند دعاوی قضایی از سوی افراد کلاهبردار به کار بیاید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  برنده ۵۶۰ میلیون دلاری لاتاری برای پنهان ماندن هویتش شکایت کرد!

 

خرید بیمه بیش از میزان مسئولیت
خرید بیمه بیش از میزان مسئولیت

قبل از اینکه کسی خود را عمداً از بالکن منزل شما به پایین بیندازد. یا بازوی خود را زخمی کرده و آن را به گردن سگ شما بیندازید خود را تحت پوشش بیمه مسئولیت قرار دهید.

با یک تراپیست مشورت کنید

هزینه تخمینی: ۵۰ تا ۲۵۰ دلار در ساعت
این توصیه را از مربی ثروت میرا سالزر Myra Salzer، آویزه گوش خود کنید: «زندگی شما هرگز مانند گذشته نخواهد بود. پس از مدتی برای از دست دادن زندگی قدیمی ‌خود سوگواری خواهید کرد».

برنده شدن در لاتاری می‌توانید احساسات زیادی را به وجود آورد. بگذارید روی نکات مثبت تمرکز کنیم: آنچه پول برای شما می‌خرد (پس از سر پناه، رزق و روزی، امنیت و برخی از موارد اضافی سرگرم کننده) نفس کشیدن و آزادی است. اگر می‌خواهید به کار خود ادامه دهید، می‌توانید این کار را با توجه به شرایط خود انجام دهید. و کاری را که دوست دارید انجام دهید حتی اگر سودآور نباشد.

مطمئناً پول به شما امکان خرید خانه‌های بهتر، اتومبیل‌ها و کلوپ‌های اختصاصی را می‌دهد. اما اگر سلامتی، روابط قوی با خانواده و عزیزان، هدف از زندگی و ارتباط با جامعه را نداشته باشید. هیچ یک از این موارد مادی اهمیتی نخواهند داشت.

هنگامی‌که برنامه مالی بلند مدت خود را تهیه می‌کنید. این‌ها مواردی هستند که باید مد نظر قرار داده و بودجه‌ای برای‌شان اختصاص دهید. یک تراپیست خوب می‌تواند به شما کمک کند تا به مواردی فراتر از مادیات فکر کنید. و به هسته اصلی آنچه واقعاً زندگی شما را ارتقاء می‌دهد بیاندیشید.

مسئولیت تصمیمات مالی خود را بر عهده بگیرید

هزینه: بی قیمت
اگر تلاش دقیقی انجام داده و سابقه افراد تیم مشاوران خود را از نظر قضایی و امنیتی ‌بررسی کنید. پیدا کردن افراد موفق ممکن است چندان دشوار نباشد. (قبل از امضای قرارداد پیشینه مشاورین مالی مورد نظر خود را بررسی کنید).

اما حتی بعد از اینکه تیم مشاورین خود را چک کردید، این شما هستید که باید در کلیه امور دخالت کنید. و هر توصیه و حرکتی را که تیم انجام می‌دهد با جزئیات کامل مورد بررسی قرار دهید. از این گذشته تصمیم نهایی در زمینه امور مالی و زندگی بایستی تنها به عهده خود شما باشد.

هیچ کس بیش از شما انگیزه‌ای برای حفظ منافع‌تان ندارد. این واقعیت برای همه صدق می‌کند خواه یک میلیونر یک شبه باشید یا یک میلیونر خود ساخته و سخت کوش.