تبلیغات

تجاوز دردناک به بازیگران سینما

هاروی واینستاین سلطان تجاوز دردناک به بازیگران زن سینما

در اکتبر ۲۰۱۷، پیرو اتهامات آزار جنسی علیه واینستاین او از شرکتش و آکادمی علوم و هنرهای سینما اخراج شد. تا ۳۱ اکتبر ۲۰۱۷، بیش از ۸۰ زن اتهاماتی را علیه واینستین وارد کرده بودند. اتهامات باعث به وجود آمدن کمپین رسانه اجتماعی «#من‌هم» و ادعاهای بسیاری در رابطه با سوءاستفاده جنسی مشابه واینستاین، علیه مردان قدرتمند در سراسر جهان شد که اثر واینستاین نامیده شد و باعث عزل و برکناری بسیاری از آنان شد.

در ۲۴ فوریه ۲۰۲۰، دو مورد از مجموع پنج مورد اتهامات واینستاین در دادگاهی در نیویورک تأیید شده و او به ۲۳ سال حبس محکوم شد.

واینستاین از جمله حامیان و کمک کنندگان دیرپای حزب دمکرات و کمپین‌های ریاست جمهوری «باراک اوباما»، «هیلاری کلینتون» و «جان کری» است. او از کمپین ریاست جمهوری ۲۰۰۸ کلینتون حمایت کرد و در خانه‌اش در وستپورت کنکتیکت برای رئیس‌جمهور اوباما در سال ۲۰۱۲ مراسم جمع‌آوری کمک مالی برگزار کرد.

«هاروی واینستاین» که زمانی در تمام هالیوود نفوذ و احاطه داشت و با پول هر کاری انجام می داد، رسوایی دنباله دارش در تعرض های مکرر به زنان در هالیوود او را راهی زندان کرد و پول و قدرتش را یک شبه از دست داد و حالا تمام دارایی باقیمانده اش توسط دو همسر سابقش بلوکه شده و صدها زن دیگر نیز در صف شکایت از او هستند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تحریم اسپانسر روسی توسط باشگاه اورتون به دلایل تجاوز روسیه به اوکراین

انتقام همسران هاروی واینستاین: یکی از آنها طراح مدرسه دولتی بریتانیا است، دیگری یکی از افراد مقتدر در جامعه آمریکا است … اکنون آنها با هم متحد شده اند تا شوهر سابق خود را با مسدود کردن ثروتش در زندان نگه دارند.

هاروی واینستاین – هیولای هالیوود – در چندین جبهه می جنگد. غول تهیه کنندگی فیلم که زمانی بر فهرستA هالیوود حکمفرمانی می کرد، در تلاش است تا از محکومیت خود در ماه فوریه برای تجاوز جنسی  از دادگاه استیناف فرجام خواهی کند.

وی همچنین از طرف بسیاری از قربانیان با دادخواست خسارت های میلیون دلاری مواجه است، همچنین پرونده های متعدد تجاوز و تعرض در لس آنجلس و لندن دارد و شرکت وی با ورشکستگی روبرو است.

پرونده هاروی واینستاین؛ دادگاه با پرداخت ۱۷ میلیون دلار به شاکیان موافقت کرد

واینستاین، ۶۸ ساله، سال گذشته در ارتباط با اتهامات تعرض و تجاوز جنسی مجرم شنادخته و به ۲۳ سال زندان محکوم شد.

مبلغ پرداختی به قربانیان وی از طریق انحلال شرکت واینستاین صورت می گیرد که در سال ۲۰۱۸ اعلام ورشکستگی کرد.

در پی ادعاهای متعدد سوءاستفاده جنسی علیه واینستاین، که در ارتباط با پرونده تعرض جنسی به یک دستیار سابق تولید و تجاوز به یک بازیگر زن محکوم شناخته شده بود، این شرکت در اواخر سال ۲۰۱۷ اعلام ورشکستگی کرد.