تبلیغات

بیوگرافی وعکس قهرمانان ufc سنگین وزن جهان

بیوگرافی وعکس قهرمانان ufc سنگین وزن جهان

اگر بدایند ufc چیست این برایتان تداعی شده است که مسابقاتی که یو اف سی برگذار می کند به تازگی و در چند سال گذشته در بین مردم محبوب شده است. این محبوبیت با حاضر شدن فایتر های ایرانی در این مسابقات و تلاش آن ها برای حضور در مسابقات حرفه ای چندین برابر شده است، به طوری که از زمان محبوب شدن این مسابقات دیگر کسی تمایل به تماشای مسابقات رزمی دیگر مثل تکواندو و کاراته را ندارد. این مسابقات از هیجان بالایی برخوردار هستند و نگاه بیننده را به خود جلب می کند. در ادامه با قهرمان ufc اشنا خواهیم شد، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در این مورد لازم می باشد که قبل از هر اطلاعاتی بدانید که برای ورود به سایت شرط بندی ufc تنها کافیست بر روی گزینه “ورود به وب سایت” کلیک کنید. همچنین اطلاعات دقیق تر از این سایت را می توایند از لینکی که در دسترس قرار گرفت دنبال کنید. در واقع می توانید از اطلاعات و علاقه خود در این بازی کسب درآمد خوبی را رقم بزنید.

قهرمان ufc زنان

در حالی که ورزش‌های رزمی زنان تنها از سال 2013 در قالب مسابقات UFC قرار گرفته است، اما مسابقاتی مستند شده بین مبارزان زن وجود دارد که به اواسط دهه 1990 باز می‌گردند. از دوران پیدایش این رشته در بین زنان تاکنون و به لطف مبارزان بااستعداد و قابل توجه این رشته، مسابقات MMA زنان رشدی فراتر از حد تصور داشته است.

 

 

به طوری که کسی تصور آن را نمی کرد که این رشته پر خطر در بین زنان نیز جا بیوفتد و فایتر های زن نیز در این قفس ها رو به روی هم بجنگند. روندا روزی متولد یکم فوریه 1987 در آمریکا است. رزی در کالیفرنیا به دنیا آمد. مادرش AnnMaria De Mars اسطورهٔ رشته جودو است و علاقه مندان به رشته های رزمی حتما اسم او را تا به حال شنیده اند، او به عنوان اولین زن آمریکایی شناخته می‌شود که در تورنمنت جهانی جودو مدال طلا کسب کرده است. رزی در حالی که تنها ۸ سال سن داشت پدرش را از دست داد؛ و از همان دوران بود که به رشته جودو برای تحمل کردن این کمبود روی آورد.

او به ورزش شنا هم علاقه خاصی داشت اما ترجیح داد رشته های رزمی را دنبال کند که در نهایت به نفع او بود. او 33 ساله است و در شهر لس آنجلس آمریکا زندگی می کند. قد او 1.70 و وزنش 61 کیلو است. وی در سن ۲۱ سالگی در المپیک تابستانی 2008 مدال برنز کسب کرد و به اولین زن آمریکایی تبدیل شد که در رشته جودو مدالی کسب کرده‌است. رزی در رشته هنر های رزمی ترکیبی فعالیت دارد و قهرمان ufc جهان در بخش زنان می‌باشد. او هم‌اکنون با کمپانی معروف و رسمی wwe که تحت مالکیت وینس مکمن است قرارداد بسته و هم‌اکنون از کشتی گیران سرشناس و حرفه ای این کمپانی است. او همچنین در عرصه بازیگری هم فعالیت هایی داشته است که از فیلم‌های مشهور و پرطرفداری که وی در آن نقش داشته‌است نیز می‌توان به سریع و خشن 7 و بی مصرف ها 3 اشاره کرد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  پیش بینی فوتبال امروز: لگد زدن تیم Wurzburg

قهرمان ufc ایران کیست ؟

 

قهرمان ufc ایران در حال حاضر امیر علی اکبری است که توانست در مسابقه آخر خود حریف خود را در 17 ثانیه ناک اوت کند. قهرمان ufc ایرانی در مسابقات رسمی امیر علی اکبری است اما مسابقات ufc در ایران توسط شخصی به صورت غیر مجاز و بدون مجوز سال هاست که در حال برگذاری است و برنده این مسابقات به دلیل رسمی نبودن آن قهرمان ufc ایران به حساب نمی آید.

قهرمان 2020 ufc چه کسی می باشد؟

 

 

حبیب نورماگومدوف متولد 20 سپتامبر  1988 در داغستان است. او مبارز ترکیبی حرفه‌ای و قهرمان سبک‌وزن مسابقات یو اف‌ سی است. او از مسلمانان داغستان روسیه و نکته جالب این فایتر این است که او اولین مسلمان قهرمان مسابقات یو اف سی است که از وی به‌ عنوان مبارز شکست ناپذیر یاد می‌شود. نورماگومدوف در 7 اکتبر 2018 با پیروزی بر کانر مک گرگور قهرمان سرشناس یواف‌سی، توانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

قهرمان ufc سنگین وزن جهان

 

 

کین ولاسکوئر یا کین ولاسکز متولد 28 ژوئیه 1982 در آمریکا است او پ ملقب به کاردیو کین است، او مبارز ترکیبی و کشتی‌گیر مکزیکی الاصل آمریکایی است که در دستهٔ سنگین‌وزن مسابقات یو اف سی فعالیت می‌کند. او در یواف سی براک لزنر را شکست داد و کمربند قهرمانی سنگین‌وزن را بدست آورد. ولاسکز دو بار قهرمان سنگین‌وزن یو.اف.سی شده‌است. مسابقات سنگین وزن ufc هم دارای هیجان زیاد و ضربات سنگین است.

بیوگرافی کانر قهرمان ufc

 

 

کارنر مگرگور با نام کامل کانر ایوان مک گرگور در 14 ژوئیه 1988 در دوبلین ایرلند متولد شد. قد او 175 سانتیمتر و وزنش 70 کیلوگرم می باشد. وی تنها کسی در یو اف سی می باشد که قهرمانی دو وزن را هم زمان دارد و فردی است که به راحتی می تواند حریفان خود را شکست دهد. او رکورد سریع تمام کردن مبارزه به اصطلاح فینیش را در مبارزات بر سر کمربند قهرمانی یو اف سی را دارد، کانر توانست در UFC 194 سال 2015 حریف بزرگ خود آلدو را در 13 ثانیه شکست بدهد و توانست با همچین برد شاهکاری به فردی قوی و عجوبه تبدیل شود که به قهرمانی جهان دست یافت.

محمد علی کلی معروف ترین مشت زن تاریخ

 

 

کارنر یک مبارز دست چپ و هجومی است و استاد مبارزه های روانی قبل از مبارزه فیزیکی که میگوید از محمد علی کلی بسیار الهام میگرفته است و می گوید که محمد علی کلی را برای خود استادی بزرگ می داند و برای همین بسیار هم از علی کلی الگو برداری می کند و به گفته کارنر که می گوید دوست دارد همانند علی کلی مبارزه کند. همانطور که گفته شده است کارنر در زمان کودکی دوست داشته فوتبالیست بشه و برای تیم محبوبش منچستر یونایتد بازی کنه اما در نهایت به ورزش بوکس روی آورده است و در این رشته ای ورزشی توانسته است به موفیقت های بسیار بزرگی برسد که از همه مهم تر اینکه توانسته خود را از یک زندگی بسیار سخت و فقیرانه به یک زندگی لاکچری و پر از پول برساند. کارنر مگرگور وقتی مدرسه می رفت جثه کوچکی داشت و علت روی آوردنش به هنرهای رزمی هم رویای قهرمانی نبود هدع او این بود که توان دفاع از خودش را داشته باشد، چون در آن زمان آنطور که گفته است دوست داشته که هنری رزمی‌ یاد بگیرد که برخلاف جثه ریزش بتواند از خودش دفاع کند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  ویژگی جدید به فیسبوک ؛کاربران می توانند اخبار سیاسی را مسدود کنند

خانواده ی او بسیار فقیر بود به همین دلیل او مدتی به عنوان لوله کش مشغول کار بود و همانطور که می گوید در آن زمان زندگی بسیار سخت و دشواری داشته است و در سختی زندگی را سپری می کرده است و در نهایت به MMA روی آورده و یک تحول بسیار بزرگ و عظیم در زندگی او رخ داده است و به یک زندگی پر از پول و رویایی وارد شده است. درحال حاضر کارنر پردرآمدترین مبارز UFC است که مدتی پیش خبر خداحافظی خود را از مسابقات ufc اعلام کرد. او قبل از خداحافظی در سال 2018 با حبیب قهرمان ufc مسابقه داد که بر خلاف تصور همه کانر این مسابقه را باخت. او از سال 2008 با نامزدش دی دیلین رابطه داشت، اولین فرزند آنها، کنور جک مک گرگور جونیور، در تاریخ 5 می 2017 متولد شد. می توانید برای آشنایی بیشتر با شخصیت او مستند او را دانلود کرده و تماشا کنید. کورمیر متولد 20 مارس سال 1979 در لافایت لوئیزیانا است. کورمیر قهرمان ufc در دو دستهٔ نیمه سنگین و سنگین وزن، و همواره در رده بندی ufc یکی از بهترین هاست.

جایزه قهرمان ufc چیست ؟

فایتر های حرفه ای از این مسابقات پول های زیادی بدست می آوردند و به همین دلیل هم حاضر به شرکت در چنین مسابقاتی می شوند. یک آمار که میزان تقریبی 856 فایتر ام ام آ را بین سال 2004 تا یو اف سی 160 لیست کرده، 10 فایتر اول از نظر کسب درآمد را اینگونه معرفی کرده است: چاک لیدل با درآمد 4320000 دلار ، تیتو ارتیز با 4075000 دلار ، جورج پیر با 3972000 دلار ، مایکل بیسپینگ با 3835000 دلار ، کوین جکسون با 3490000 دلار ،   راشد ایوانز با 2997000 دلار ، اندرسون سیلوا با 2871000 دلار ، رندی کوتور با 3045000 دلار ، براک لزنر با 2825000 دلار و بالاخره بی جی پن با 28000000 دلار درآمد. البته باید گفت اینها فقط آن بخش از درآمدهایی است که به صورت عمومی اعلام شده وگرنه فایترهای صاحب نام، معمولا چندین برابر این مبالغ را نیز سالانه از طریق اسپانسرها و تبلیغات در دست می آورند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  داغ ترین و سکسی ترین مجری های خبر تلویزیونی مکزیک

امین صلاحلو قهرمان ufc

 

 

امین صلاحلو متولد 5 تیر 1358 از ورزشکاران UFC است که در بین مردم ایران شناخته شده نیست و افراد زیادی او را به عنوان یک رزمی کار نمی شناسند. او علاوه بر ورزش کار هنری هم کرده است و در سریال پر مخاطب مختارنامه ایفای نقش کرده است.

او از بچگی به ورزش علاقه داشته و انواع بازی ها مانند فوتبال، بسکتبال و … را دنبال می کرده است. مدتی بعد ورزش اصلی او بسکتبال می شود و آن را به طور جدی دنبال می کند. او مدتی بعد به رشته پرورش اندام و ورزش های رزمی روی می آورد و در خارج از ایران در امارات مقام هایی هم حتی کسب کرده است. در رشته کیک بوکسینگ و دو رشته رزمی دیگر مقام قهرمانی را دارد.

با پیشرفت ورزش رزمی ترکیبی در جهان امین وارد این رشته می شود. در ابتدا سختی های زیادی را می کشد، اما بعد از مدتی به عضویت در UFC در می آید. او در چند مسابقه که در ابوظبی برگزار شده بود توانسته بود مقام قهرمانی را در این رشته کسب کند و یکی از قهرمانان ایرانی این رشته لقب بگیرد. اولین قهرمان ufc در دو وزن مختلف کانر مک گرگور است که در تاریخ این مسابقات بی سابقه است.

قهرمانufc جهان کیست ؟

فایتر های این رشته به دلیل جایزه های ارزشمند آن در قفس حاضر می شوند. فایتر ها پس از مدتی تمرین و مبارزه به دلیل ضربات سنگینی که به آن ها وارد می شود مریضی های بدی می گیرند، به همین دلیل بیشتر آن ها پس از آن که به ثروتی که خواستند رسیدند از این مسابقات خداحافظی می کنند. کانر مک گرگور یکی از بزرگان این رشته است که در دو وزن مختلف کمربند قهرمانی را گرفته بود که در تاریخ ufc چنین چیزی اتفاق نیوفتاده بود. در حال حاضر خبر خداحافظی کانر مک گرگور شنیده می شود. همه امیدوارند که این خبر شایعه باشد و باز هم کانر دا در رینگ ببینند.

بهترین مبارز ufc کدام یکی می باشد؟

 

اولین مسلمان مسابقات یو اف سی حبیب نورماگومدوف است که در سال 2018 با غلبه بر کانر مک گرگور توانست از مقام قهرمانی خود دفاع کند. این مسابقه یکی از مسابقات پر طرفدار در ufc بود و تماشاگران زیادی به سالن رفته بودند. قبل از مسابقه خیلی از علاقه مندان فکر می کردند کانر بتواند به راحتی برنده مسابقه شود اما نتیجه عوض شد و کانر شکست خورده از قفس خارج شد.