تبلیغات

مهرداد میناوند درگذشت

مهرداد میناوند درگذشت

مهرداد میناوند درگذشت

مهرداد میناوند، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس ساعاتی پیش بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. آقای میناوند ۴۵ سال داشت و در هفته های اخیر به دلیل عفونت شدید ریه ها در بیمارستان لاله تهران بستری شد.

او مدتی طولانی به تشخیص پزشکان به خواب مصنوعی رفت ولی درمان به نتیجه نرسید.

این پیشکسوت فوتبال ایران سال‌ها در باشگاه پرسپولیس تهران توپ زد و مدتی هم در تیم اشتورم گراس اتریش بازی کرد. میناوند در ۶۷ مسابقه برای تیم ملی به میدان رفت و چهار گل هم زد.

به گزارش خبرگزاری مهر آقای میناوند در حالی به بیمارستان مراجعه کرده بود که حدود ۸۰ درصد ریه‌هایش درگیر ویروس کرونا شده بود.

مدافع چپ فوتبال ایران سال ۱۳۷۴ از پاس به پرسپولیس پیوست و در سه سال حضورش ۸۹ بار با پیراهن این تیم بازی کرد و ۱۳ گل زد. او در ادامه راهی اشتورم گراتس شد و در سه سال حضورش در اتریش ۶۷ بازی هم برای این تیم انجام داد.

میناوند در ادامه برای باشگاه‌های شارلوا بلژیک و الشباب امارات هم بازی کرد. او دوباره در سال ۱۳۸۲ به پرسپولیس بازگشت و یک سال برای این تیم بازی کرد. این مدافع چپ‌پا سپس راهی سپاهان و راه‌آهن شد و در سال ۱۳۸۴ از فوتبال خداحافظی کرد.

میناوند در عرصه مربیگری خیلی فعالیت نکرد. و فقط دو سال در تیم‌ خونه‌به‌خونه بابل و یک سال هم در سپیدرود رشت حضور داشت.

مهرداد میناوند اخیرا در تاریخ 99/9/9 ازدواج کرده بود. که این خبر را هم در مجله دنیای شرط بندی برای شما عزیزان خبررسانی کرده بودیم.