تبلیغات

کسب درآمد دلاری: این مرد با فروش اکانتهای World of Warcraft مبلغ ۴۷۵ هزار دلار درآمد کسب کرد

جفری مردی ۲۹ ساله است که روزها به عنوان مدیر تیم برنامه نویسی یک شرکت به فعالیت می پردازد. او اما کسب و کار دیگری دارد که در طول سال های اخیر تبدیل به منبع درآمد اصلی او شده است.

جفری سایتی با نام KHAAccounts را اداره می کند که کار آن خرید و فروش حساب های کاربری در بازی World of Warcraft است. جفری در مدت ۳ سال موفق شده میزان ۴۷۵ هزار دلار از این راه درآمد داشته باشد.

او در رابطه با راه اندازی این سایت چنین می گوید: «سال ها پیش تصمیم به فروش اکانت خودم در WOW گرفتم. در آن زمان از من کلاهبرداری شد، اما این موضوع درس مهمی را به من آموخت. من متوجه شدم که خرید و فروش اکانت های این بازی می تواند درآمد خوبی داشته باشد، پس چند سالی وقت گذاشتم و سرانجام در سال ۲۰۰۹ با سرمایه ای ۵ هزار دلاری کار خود را آغاز کردم.»

▬ این مطلب را هم بخوانید:  شانس های اول قهرمانی لیگ قهرمانان اسیا 2019 از نگاه سایت Nicerodds

جفری توضیح می دهد که در KHAAcounts تنها اکانت های خاص و با ارزش رد و بدل می شوند.

«من اکانت ها را به نصف قیمتی که فکر می کنم می توانم آن ها را به فروش رسانم از صاحبینشان خریداری می کنم. برای مثال اگر اکانتی را هزار دلار خریداری کنم، آن را بر روی سایت ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار قیمت گذاری می کنم. اینچنین سودی ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ دلاری روانه حسابم می شود.»

اما شاید برایتان سؤال باشد که چرا باید کسی چنین میزان پولی بابت اکانت یک بازی بدهد. جفری در این باره می گوید:

«بیشتر اکانت هایی که ما به فروش می رسانیم بیش از ۳۰۰ روز بر رویشان بازی شده است. در بسیاری از آن ها اقلامی وجود دارد که به دست آوردنشان تقریبا محال است. پس اگر کسی بخواهد چنین چیزی داشته باشد یا باید برای آن پول پرداخت کند یا اینکه ۳۰۰ روز مشغول بازی شود.»

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تحریم نفت: مشتریان رفتند، جای ایران هم پر شد. اقتصاد ایران فلج شد

جفری همچنین اضافه می کند: «بیشتر افرادی که نسبت به خرید اکانت ها اقدام می کنند، کسانی هستند که در گذشته ای دور حساب کاربری خود را فروخته اند و اکنون قصد دارند دوباره به بازی برگردند؛ و طبیعتا نیز دوست ندارند از صفر شروع کنند.»

اما کسب و کاری جفری ریسک بزرگی را با خود به همراه دارد. این موضوع از دید Activision Blizzard به عنوان سازنده WOW کاملا غیر قانونی است.

«کاری که ما می کنیم کاملا بر خلاف شرایطی است که سازنده تعیین کرده. اگر Blizzard متوجه شود که اکانتی با پول واقعی مورد خرید و فروش قرار گرفته، دسترسی آن اکانت را می بندد. با این وجود تا به حال برای ما چنین مشکلی پیش نیامده است.»

تبلیغاتcanonbet