تبلیغات

دعوت دنیل نگرانو از فیل هلموث برای مسابقه پوکر هدز آپ

دعوت دنیل نگرانو از فیل هلموث برای مسابقه پوکر هدز آپ

دعوت دنیل نگرانو از فیل هلموث برای مسابقه پوکر هدز آپ

دنیل نگرانو در پی اظهارات اخیر فیل هلموث وی را به یک مسابقه پوکر هدز آپ فرا خواند، در صورت موافقت هر دو پوکرباز این میتواند به یک رقابت جذاب تبدیل شود.

تنها مدتی پس از اظهارنظر فیل هلموث درباره سبک بازی نگرانو و انتقادهایی که از او مطرح کرد گذشته بود که در واکنش به این اظهارات دنیل نگرانو وی را به یک مسابقه پوکر هدز آپ فراخواند.

انتقاد فیل هلموث از سبک و نحوه بازی دنیل نگرانو در مقابل داگ پولک

پس از شکست دنیل نگرانو از داگ پولک که طی یک رقابت پوکر هدز آپ صورت گرفت، فیل هلموث از نوع بازی که نگرانو ارائه داد انتقاد کرد. او این اظهارات را طی مصاحبه ای که بصورت ویدئویی برگزار شد اعلام کرد، این مصاحبه را می توانید در ویدئو زیر ملاحضه کنید:

در این مصاحبه فیل هلموث همچنین از اعلام آمادگی اش برای رقابت با داگ پولک هم صحبت به میان آورد که این گفته وی واکنش داگ پولک را در قسمت نظرات همین ویدئو در یوتیوب به همراه داشت. داگ پولک که مدتی پیش اعلام کرده بود از دنیای پوکر حرفه ای خداحافظی خواهد کرد و بازنشسته خواهد شد در قسمت نظرات ویدئو این مصاحبه نوشت:

شلیک شد! بهتر است آماده ورود به میدان مسابقه باشی.

در سوی دیگر اما بازنشر این ویدئو در حساب توییتر PokerGo به شکل زیر بر ادامه حاشیه های این مصاحبه دامن زد. توضیحاتی که همراه این ویدئو در یوتیوب نوشته شده بود اینگونه توضیح می داد که: فیل هلموث بدون تعارف بازی نگرانو در برابر پولک را زیر سوال برده است…

این توضیحات اشاره به گفته فیل هلموث در بخشی از مصاحبه داشت که گفته بود:

بله، من از نحوه بازی دنیل ناامید شدم. البته من مربی های او را می شناسم، آنها مربی های فوق العاده ای هستند.

انتقاد هلموث از نگرانو مربوط به شیوه پوکر GTO وی بود، به اعتقاد فیل هلموث نگرانو نباید از این استراتژی در مقابل داگ پولک که متخصص این روش است استفاده می کرد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  محدودیت برای تبلیغات شرط بندی در اسپانیا ; تبلیغ فقط 1 تا 5 بامداد
داگ پولک _ دنیل نگرانو
داگ پولک _ دنیل نگرانو

انتشار این گفتگوی ویدئویی و اظهارات هلموث کافی بود تا واکنش دنیل نگرانو را به همراه داشته باشد. نگرانو با یک توییت به گفته های فیل هلموث پاسخ داد و وی را به یک مسابقه پوکر هدز آپ دعوت کرد:

نگرانو خطاب به هلموث نوشت:

تو گفته بودی که حتی مسابقه را نگاه نکرده ای، اما اکنون بنظر میرسد نظرات مهمی درباره این بازی داری.

من حاضرم با تو در یک مسابقه پوکر هدز آپ لایو بصورت آنلاین رقابت کنم، در هر اندازه و هر تعداد دست که تو راحت هستی.

می خواهی بازی کنی پسر بزرگ؟

مسابقه پوکر دنیل نگران و فیل هلموث، موج دوم هیجان

مسابقه پیشین بین نگرانو و پولک تنها در جلسه ۳۶ رقابت توانست تا ۱۰,۰۰۰ بیننده را فقط در لایو استریم پای صفحه نمایش هایشان بنشاند، اکنون دیدار نگرانو در مقابل هلموث حتی ممکن است رکورد تعداد بیننده را نیز افزایش دهد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  اهمیت بازی نکردن در خستگی

هم فیل هلموث و هم دنیل نگرانو هر دو از پوکربازان شناخته شده و پرطرفدار هستند اگر این مسابقه پا بگیرد و پاسخ نگرانو منجر به نشستن فیل هلموث پای میز مسابقه شود آنگاه باید گفت که این یک رقابت دیدنی خواهد بود.

در سمت نگرانو که اوضاع مشخص است، او رسما حریفش را به پای میز مسابقه فرا خوانده است. در مقابل فیل هلموث نیز بنظر از اعتماد بنفس بالایی برخوردار است، او حتی در جایی از مصاحبه به سوابقش در مسابقات پوکر هدز آپ اشاره کرد و گفت:

من در ۲۹ رقابت از ۳۰ مسابقه هدز آپی که داشتم برنده شده ام. آخرین مسابقه هدز آپ که داشته ام را نیز برنده شده ام، تنها یکبار در مقابل Cary Katz شکست خورده ام.

در این گفته اشاره فیل هلموث به آخرین دیدارش در مقابل آنتونیو اسفندیاری است که در طول سه جلسه برگزار شد و طی آن وی توانست اسفندیاری را شکست دهد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بازی پوکر کریستیانو رونالدو و آرون پائول + فیلم
فیل هلموث

فیل هلموث سابقه درخشانی در دنیای پوکر دارد، او همچنین با ۱۵ دسبتند WSOP رکورد بدست آوردن دستبند مسابقات جهانی پوکر را در اختیار دارد. با اینحال اگرچه او حتی سابقه غلبه بر داگ پولک طی سری رقابت چهار نفره King of the Hill که توسط Poker Night در آمریکا برگزار شد را در کارنامه اش به ثبت رسانیده با اینحال همچنان نقطه تردیدی در توانایی او برای پیروزی در تعداد دست های زیاد باقی می ماند.

در حقیقت مسابقات هدز آپ که هلموث در آنها به پیروزی رسیده از تعداد دست های کمی تشکیل شده بوده اند در حالی که رقابت میان نگرانو و پولک شامل ۲۵,۰۰۰ دست بود که بصورت ترکیبی حضوری و آنلاین برگزار شد. در این رقابت حساس نگرانو و پولک حدود ۳ ماه با یکدیگر به رقابت پرداختن که این موضوع فشار زیادی را در طول مسابقه بر هر دو پوکرباز وارد کرد.

اکنون باید دید در صورت شکل گیری یک مسابقه پوکر هدز آپ میان دنیل نگرانو و فیل هلموث آیا این رقابت یک مسابقه طولانی خواهد بود و نیز آیا فیل هلموث می تواند موفقیت هایی که به آن اشاره کرد را در طول یک رقابت طولانی در مقابل نگرانو نیز تکرار نماید؟

تبلیغاتcanonbet