تبلیغات

 

آموزش مدیریت سرمایه در پوکر : امتحان و ارتقا به سطوح بالاتر

آموزش مدیریت سرمایه در پوکر : امتحان و ارتقا به سطوح بالاتر

آموزش مدیریت سرمایه در پوکر : امتحان و ارتقا به سطوح بالاتر

با اینکه در اختیار داشتن سرمایه ای قابل اتکا در تمام مواقع بازی پوکر اهمیت بالایی دارد، گاهی اوقات تمایل دارید شانس خود را در سطوح بالاتر پوکر یا جابجایی همیشگی به آن ها امتحان کنید. در این مقاله ، نگاهی به فاکتورهای لازم برای جابجایی مناسب و صحیح به سطوح بالاتر خواهیم انداخت.

امتحان/ تست

آموزش مدیریت سرمایه در پوکر : امتحان و ارتقا به سطوح بالاتر
آموزش مدیریت سرمایه در پوکر : امتحان و ارتقا به سطوح بالاتر

امتحان یا تست (Taking a Shot) در پوکر به معنای بازی در سطح نرخ بالاتر از معمول ولی به طور موقت است. مثلا بازیکنی که معمولا در سطح 0.05 به 0.10 دلاری پوکر آنلاین نقدی بازی می کند، می تواند برای امتحان سراغ بازی 0.10 به 0.25 دلاری برود.

اگر قرار باشد شانس خود را در نرخ های بالاتر تست کنید، باید 2 قانون طلایی زیر را مدنظر قرار دهید:

  • برای جبران ضررهای مالی قبلیتان، سطوح بالاتر را امتحان نمی کنید
  • بعد از پایان دوره امتحان، به سطح قبلی خود برمی گردید
▬ این مطلب را هم بخوانید:  نحوه بازی در برابر ایستگاه های مخابراتی؛ ونقش فیل در پوکر

خیلی از اوقات در مورد بازیکنانی می خوانم که در روند باخت به سر می برند و برای جبران خسارت های خود اقدام به بازی در سطوح بالاتر می کنند و بیشتر اوقات نتیجه این است که سرمایه بیشتری از دست می دهند.

سعی کنید از بیرون به این مساله نگاه کنید. حتما می بینید بهترین زمان برای امتحان سطوح بالاتر وقتی است که خوب بازی می کنید و نوسان (شاخص آماری از نحوه تفاوت نتایج واقعی با نتایج مورد انتظار) به نفع شما است که در نتیجه تصمیم خود را با اعتماد به نفس و تمرکزی بالا، اجرا می کنید. ناگفته پیدا است موقع قرار داشتن در روند منفی و خوب بازی نکردن، زمان مناسبی برای تست در سطوح بالاتر نیست.

با تمام این ها، سعی کنید گاهی اوقات بازی در سطوح بالاتر را به عنوان جایزه برای خود در نظر بگیرید، ولی لطفا بعد از پایان دوره تست، برگردید و به برنامه مدیریت سرمایه خود پایبند باشید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  شوداون در بازی پوکر به چه معناست؟

بالا رفتن در سطوح پوکر با مدیریت سرمایه در پوکر

اگر برای مقدار مناسبی یادداشت های استراتژیک مطالعه کرده اید، به برنامه مدیریت سرمایه خود پایبند بوده اید و برنده بوده اید، تبریک می گویم. با این حال، فرض کنید با 30 ژتون ورودی (Buy-in) بازی می کرده اید و الان تنها 27 ژتون برای سطح بالاتر دارید. چه می کنید؟

می توانید تا زمان داشتن 30 ژتون ورودی برای حضور در سطحی که می خواهید، صبر کنید یا می توانید سطح مورد نظرتان را با 2 ژتون ورودی، تست کنید و اگر آن ها را از دست دادید، برگردید. در مورد دوم، حتی اگر بدترین سناریو رخ دهد و ژتون هایتان را از دست دهید، همچنان برای حضور در سطح فعلیتان، تعداد ژتون مناسبی برای بازیابی سرمایه در اختیار دارید.

یادتان باشد وجود امکان خرید ژتون ورودی برای یک سطح خاص شما را ملزم نمی کند خود را محدود به حضور در آن سطح کنید. اگر بالا رفتید و در سطح جدید راحت نبودید، به سطح قبلی برگردید تا آمادگی و اعتماد به نفس لازم برای ارتقای سطح را پیدا کنید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  شانس و پارادوکس؛ و تبدیل شدن به یک شرط بند با مهارت

امتحان کردن سطوح بالاتر بخش مهمی از ارتقای سرمایه و مهارت پوکر را شامل می شود و می تواند راه مناسبی برای جذاب و تازه نگه داشتن بازی به حساب آید. بازی تعداد دست های بی نهایت پوکر نرخ پایین می تواند خسته کننده باشد و برای همین است که تست های شما در سطوح بالاتر می تواند دید بهتری در اختیارتان بگذارد. همچنین، شاید هم خیلی برایتان خوب بود و همان جا ماندید و پول بیشتری به جیب زدید.