تبلیغات

ونسا کید

ونسا کید قهرمان ۱.۵ میلیون دلاری مسابقه پوکر

ونسا کید پوکرباز زن مشهور موفق شد با قهرمانی در تورنمنت آنلاین پوکر مهم پانزدهیم سالگرد تاسیس سایت پوکراستارز مبلغ ۱.۵ میلیون دلار جایزه بدست بیاورد.

در دنیای پوکربازی همواره لحظاتی وجود دارد که برای همیشه در کارنامه و سوابق یک پوکرباز خواهد درخشید، اکنون ونسا کید (Vanessa Kade) که یک پوکرباز حرفه ای زن میباشد یکی از این لحظات را تجربه کرده است.

ونسا کید از دن بیلزریان تا قهرمانی تورنمنت پوکر

پوکرباز کانادایی ونسا کید موفق شد در میان ۶۷,۸۷۶ شرکت کننده در یک رقابت پوکر مهم که به مناسبت پازندهمین سالگرد تاسیس سایت پوکر آنلاین پوکراستارز به نام (PokerStars’ ۱۵th Anniversary Sunday Million) برگزار شده بود به مقام نخست دست یابد و مبلغی بیش از ۱.۵ میلیون دلار را بدست بیاورد.

پوکرباز زن، ونسا کید تورنمنت مهم پوکر را برد

او  یک چهره شناخته شده در دنیای پوکر حرفه ایست، او که بطور معمولا بصورت آنلاین پوکربازی میکند ویدئو مسابقاتش را بصورت پخش زنده استریم در اختیار علاقمندان به پوکر قرار میدهد و از این بابت شهرت بسیاری نیز کسب کرده است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  خبر دستگیری مدیران سایت شرط بندی وان ایکس بت (1xbet) از شایعه تا واقعیت؟

ونسا کید پس از قهرمانی این توییت را در حساب کاربری شخصی خود منتشر کرد:

دن بیلزریاندر حقیقت اکنون میتوان گفت که با قهرمانی در این تورنمنت پوکر پاسخی مهم به دن بیلزریان داده است. دن بیلزریان که یک سلبریتی اینستاگرامی است چندی پیش در پی حاشیه های فراوان با این پوکرباز زن در بخشی از صحبت هایش به طعنه به ونسا کید گفته بود که:

بهتر است ساکت باشی چون کسی تو را نمیشناسد.

در همین رابطه همین چندی پیش بود که در مجله لیلاج مطلبی تحت عنوان “دن بیلزریان و جی جی پوکر: از نان روغنی تا روز جهانی زنان!” منتشر شد. در این نوشته به حاشیه های عمیق میان او و دن بیلزریان (Dan Bilzerian‎) که پیرامون همکاری شان با جی جی پوکر (GGPoker) بود پرداختیم.

در حقیقت دن بیلزریان که عمدتا از طریق انتشار تصاویر و ویدئو از دختران به شکل سکسی و برهنه به محبوبیت و شهرت دست یافته است در دیدگاه بسیاری از طرفداران برابری جنسیتی و نیز حقوق زنان چهره ای منفور میباشد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  فوتبال و پوکر عاشقانه های نیمار جونیور ستاره برزیلی

تورنمنت سالیانه پوکراستارز همواره شامل بزرگترین جوایز بوده است، حتی سال پیش این مسابقات با ۹۳,۰۱۶ پوکرباز شرکت کننده استخر جمعی جایزه ۱۸.۶ میلیون دلاری را رقم زد. امسال البته به دلیل مشکلات ناشی از ویروس کرونا استقبال کمتری صورت گرفت با اینحال این مسابقات ۱۲.۵ میلیون دلار جایزه تضمینی را به همراه داشت.

پوکرباز زن، ونسا کید تورنمنت پوکر آنلاین پوکراستارز را برد

او که به تازگی پس از قطع همکاری با جی جی پوکر با اسپانسری سایت پوکر آنلاین اتاق ورق آمریکا (Americas Cardroom) به تیم سفرای تبلیغاتی این سایت محبوب که شامل کریس مانی (Chris Moneymaker) میکر نیز میشود پیوسته اکنون با این موفقیت روند تغییرات مثبتی را آغاز نموده است.

ونسا کید به تازگی طی یک توافق همکاری جدید به سایت پوکر آنلاین اتاق ورق آمریکا (Americas Cardroom) پیوسته است.

قابل توجه است که این موفقیت ونسا کید در حالی بدست می آید که او در میان حواشی به وجود آمده با دن بیلزریان تحت فشار بوده است… اکنون قهرمانی او نشان از توانایی ذهنی او در کنترل جریانات پیرامون خود و تمرکز بر پوکربازی دارد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  جانی ماس، پدربزرگ پوکر را بشناسید

در این رقابت ها و در دست پایانی همانطور که میتوانید در ویدئو مشاهده زیر کنید ونسا کید با جفت هشت از خال پیک و دل ♠۸ ۸ در مقابل ورق های ۹ از خال گشنیز و شاه از خال دل K ۹ حریفش پاول لادیناک (Pawel Ladniak) را شکست داد. ونسا کید در دست آخر در حالیکه کارت های مشترک تاثیری بر جفت ورق او نداشتند به پیروزی دست یافت.

فیلم دست آخر این مسابقه پوکر و لحظه پیروزی ونسا کید در این تورنمنت که منجر به کسب مبلغ ۱.۵ میلیون دلار توسط وی شد را میتوانید در ویدئو زیر مشاهده کنید:

در پایان این تورنمنت جدول برترین پوکربازان حاضر در این مسابقات بصورت زیر رقم خورد:

رتبه نام پوکرباز یا نام کاربری مجموع مبلغ بدست آمده به دلار
۱ ونسا کید (Vanessa Kade) با نام کاربری “Niffller” ۱,۵۱۴,۹۲۰
۲ پاول لادیناک (Pawel Ladniak) با نام کاربری “Talibenes” ۱,۰۳۵,۳۵۸
۳ پوکرباز با نام کاربری PanchoVetin ۷۰۷,۶۴۰
۴ پوکرباز با نام کاربری Transylvanian ۴۸۳,۶۵۲
۵ پوکرباز با نام کاربری peu3ep ۳۳۰,۵۶۴
۶ پوکرباز با نام کاربری malinga ۲۲۵,۹۳۰
۷ پوکرباز با نام کاربری ikkedus ۱۵۴,۴۱۶
۸ پوکرباز با نام کاربری kefirchik106 ۱۰۵,۵۳۸
۹ پوکرباز با نام کاربری Vvlankov ۷۲,۱۳۲
جدول نهایی تورنمنت پوکر آنلاین پوکراستارز با قهرمانی ونسا کید