تبلیغات

لیگ والیبال اروپا

بررسی نتایج لیگ والیبال اروپا 2022 برای شرط بندی

لیگ والیبال اروپا در سال ۱۹۵۹ تاسیس شد و زیر نظر کنفدراسیون اروپا می‌ باشد. این تیم هر ساله توسط ای وی سی مسابقات خود را برگزار می ‌کنند و این رقابت‌ ها با نام قهرمانان کنفدراسیون والیبال اروپا و لیگ قهرمانان اروپا نیز شناخته می شود.

۲۴ تیم در این لیگ حضور دارند. این لیگ تا کنون با اسامی مختلفی مسابقات خود را برگزار کرده است که از جمله آن ها می‌ توان به نام جام اروپا از سال ۱۹۵۹ تا ۲۰۰۰، لیگ قهرمانان اروپا از سال ۲۰۰۰ تا به امروز، لیگ قهرمانان کنفدراسیون والیبال اروپا از سال ۲۰۰۸ تا به امروز و یک ساله با نام اسپانسر بانک برگزار شد.

تاریخچه والیبال قهرمانی اروپا

مسابقات لیگ والیبال اروپا در کشور رومانی در سال ۱۹۵۸ داده شد و تیم زسکا مسکو با کسب ۱۳ عنوان قهرمانی جزو موفق ترین تیم رقابت ‌های مسابقات می باشد. این رقابت‌ ها که سال ۱۹۵۹ با بازی تیم زسکا مسکو و راپید بخارس آغاز شد و تا الان ادامه داشته است و مسابقات تیم ها به شرح زیر می باشد.

کسب عنوان قهرمانی برای تیم زسکا مسکو با نتیجه سه بر صفر در سال ۱۹۵۹ ۱۹۶۰، کسب عنوان قهرمانی برای تیم راپید بخارست با نتیجه سه بر یک در سال ۱۹۶۰ ۱۹۶۱، کسب عنوان قهرمانی برای تیم زسکا مسکو با نتیجه ۳ بر ۲ در سال ۱۹۶۱ ۱۹۶۲، کسب عنوان قهرمانی تیم راپید بخارست با نتیجه سه بر یک در سال ۱۹۶۲- ۱۹۶۳، به عنوان قهرمانی برای تیم لایپزیک با نتیجه سه بر یک در سال ۱۹۶۳-۱۹۶۴، عنوان قهرمانی برای تیم راپید بخارست و نتیجه سه بر یک در سال ۱۹۶۴- ۱۹۶۵، قهرمانی برای تیم دینامو بخارست با نتیجه ۳ بر ۱ در سال ۱۹۶۵-۱۹۶۶، کسب عنوان قهرمانی برای تیم دینامو بخارست با نتیجه ۳ بر صفر در سال ۱۹۶۶-۱۹۶۷، کسب عنوان قهرمانی برای تیم اسپارتاک برنو با نتیجه ۳ بر یک در سال ۱۹۶۷ تا ۱۹۶۸، کسب عنوان قهرمانی برای تیم زسکا صوفیه با نتیجه ۳ بر صفر در سال ۱۹۶۸-۱۹۶۹، کسب عنوان قهرمانی برای تیم بروستنیک آلماآتا با نتیجه ۳ بر صفر در سال ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰، عنوان قهرمانی برای تیم برست نیک آلماآتا با نتیجه ۳ بر ۲ در سال ۱۹۷۰-۱۹۷۱، کسب عنوان قهرمانی برای تیم زد فور با نتیجه سه بر یک در سال ۱۹۷۱-۱۹۷۲، کسب عنوان قهرمانی برای تیم زسکا مسکو با نتیجه سه بر یک در سال ۱۹۷۲-۱۹۷۳، کسب عنوان قهرمانی برای تیم زسکا مسکو با نتیجه ۳ بر ۲ در سال ۱۹۷۳ و ۱۹۷۴، عنوان قهرمانی برای تیم زسکا مسکو با نتیجه ۳ بر صفر در سال ۱۹۷۴- ۱۹۷۵، کسب عنوان قهرمانی برای تیم دوکلا لیگ برتر با نتیجه ۳ بر یک در سال ۱۹۷۵-۱۹۷۶ و غیره می باشد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی بازی های فوتبال مهم لیگ برتر ایران 30 آبان99

لیگ والیبال اروپا چه جایگاهی در جهان دارد؟

تیم های این لیگ در رده بندی اف آی وی بی به شرح زیر می باشد. تیم لهستان در رده دوم، تیم ایالات متحده آمریکا رده سوم، تیم روسیه در رده چهارم، تیم ایتالیا در رده هفتم، تیم ژاپن در رده هشتم، تیم ایران در رده نهم، تیم اسلوونی در رده دوازدهم، تیم آلمان در رده هفدهم، تیم استرالیا در رده بیستم، تیم هلند در رده بیست و پنجم، تیم جمهوری چک در رده بیست و ششم، تیم ملی پرتغال در هفته بیست و هفتم قرار دارد.

همچنین رده بندی تیم زنان لیگ والیبال اروپا به شرح زیر می باشد. تیم ایتالیا در رده چهارم، تیم روسیه در رده پنجم، تیم صربستان در رده هشتم، تیم ترکیه در رده یازدهم، تیم لهستان در ردیف پانزدهم، تیم بلژیک در رده هفدهم، تیم هلند در رده بیستم، تیم کرواسی در رده بیست و سوم و تیم جمهوری چک در رده بیست و پنجم قرار دارد.

تیم والیبال زسکا مسکوپرافتخارترین تیم والیبال اروپا چیست؟

پرافتخارترین تیم والیبال اروپا تیم والیبال زسکا مسکو می باشد که در کشور مسکو روسیه مستقر است. این تیم در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد و در سال ۲۰۰۸ منحل گشت. از رقبای این تیم می‌ توان به قرمز و آبی ها اشاره کرد و مدیرعامل این باشگاه دیمیتری فومین می باشد. ارتش سرخ تیم اولیه زسکا بود که بسیاری از بازیکنان آن در طول جنگ جهانی دوم کشته شدند؛ ورزشکارانی که در مناطق مختلف نظامی از جمله نبرد استالینگراد کشته شده بودند از این بازیکنان می باشد.

افتخارات تیم والیبال زسکا مسکو

از قهرمانی های این تیم می ‌توان به کسب عنوان ۱۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۶۰-۱۹۶۲ تا ۱۹۷۳-۲۰۰۹، ۱۹۷۷-۱۹۸۲، ۱۹۸۳-۱۹۸۶ تا ۱۹۸۷-۱۹۸۸، ۱۹۸۹ و ۱۹۹۰ و کسب ۲۵ عنوان قهرمانی تا جماهیر شوروی، کسب سه سوپرجام اروپا در سال ۱۹۸۷-۱۹۸۸ تا ۱۹۹۱-۱۹۶۵، کسب عنوان قهرمانی جام اتحاد جماهیر شوروی به عنوان قهرمانی روسیه و یک عنوان قهرمانی در جام حذفی روسیه در سال ۱۹۹۴ اشاره کرد. ورزشگاه این باشگاه پالاس داسپورت می باشد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  میکس پیشنهادی 11 دی 1399

برنامه لیگ والیبال اروپا را از کجا دنبال کنیم؟

شما می ‌توانید اخبار این لیگ والیبال را با جستجوی عناوین کلیدی مانند جدول لیگ قهرمانان اروپا والیبال ۲۰۲۱، والیبال قهرمانی اروپا ۲۰۲۱ ویکی پدیا، والیبال قهرمانی اروپا ۲۰۲۰، والیبال جام ملت های اروپا، والیبال قهرمانی اروپا، جدول والیبال قهرمانی اروپا ۲۰۲۱، لیگ والیبال اسپانیا نیمه نهایی، والیبال قهرمانی اروپا ۲۰۲۱، نتایج والیبال قهرمانی اروپا ۲۰۲۱، لیگ والیبال ایتالیا، لیگ جهانی والیبال، والیبال ایران و لیگ قهرمانان اروپا بسکتبال بیابید و در سایت های مختلف برنامه این لیگ را دنبال کنید.

فینال لیگ والیبال اروپا در سال 2021 بین کدام تیم ها برگزار شد؟

رقابت‌ های فینال لیگ والیبال اروپا در سال ۲۰۲۱ برگزار شد. تیم ملی والیبال ایتالیا در این رقابت ‌ها توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کنند و مدال طلا را کسب کند. دیدار فینال رقابت های والیبال قهرمانی اروپا ۲۰۲۱ بین تیم ایتالیا و اسلوونی برگزار شد و تیم والیبال ایتالیا با نتیجه ۳ بر ۲ اسلوونی را شکست داد و قهرمانی این رقابت‌ ها را از آن خود کرد. این دیدار در پنج ستاره به ترتیب با نتایج ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۱ به نفع ایتالیا تمام شد. در پایان این بازی لاویا از ایتالیا با کسب ۲۱ امتیاز عنوان بهترین بازیکن زمین را گرفت. در دیدار رده‌ بندی دو تیم لهستان و صربستان در رقابت با یک دیگر رفتند که تیم والیبال لهستان با پیروزی سه بر صفر مدال برنز را کسب کرد.

رقابت بین تیم‌ های لهستان و صربستان به ترتیب با نتیجه ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۲، به نفع تیم لهستان تمام شد. در پایان این رقابت‌ ها لئون از تیم ملی والیبال لهستان با کسب ۱۴ امتیاز عنوان بهترین بازیکن زمین را کسب کرد. رده‌ بندی نهایی رقابت های والیبال قهرمانی اروپا در سال ۲۰۲۱ با برد ایتالیا و کسب مدال طلا برای تیم سلونیا، مدال نقره و برد تیم پلند با کسب مدال برنز می باشد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  اطلاعاتی برای ثبت شرط های سود آور

با ارزش ترین بازیکن در لیگ والیبال اروپا کیست؟

ویلفردو لئونطبق نتایج بازی های فینال که به نفع تیم ایتالیا و لهستان بود. بازیکنان تیم ایتالیا با کسب ۲۱ امتیاز و بازیکن تیم لهستان به نام لئون با کسب ۱۴ امتیاز به عنوان بهترین بازیکنان رقابت های والیبال قهرمانی اروپا ۲۱ را از آن خود کردند. دنیله لاویا بازیکن والیبال اهل ایتالیا و عضو تیم ملی مردان ایتالیا می باشد که در سال ۱۹۹۹ در ایتالیا متولد شد. ویلفردو لئون نرو تیم ملی لهستان در تاریخ ۳۱ ژوئیه سال ۱۹۹۳ در کوبا متولد شد.

میزبان لیگ والیبال اروپا در سال 2021

رقابت‌ های این لیگ والیبال در شهر ریمینی ایتالیا در تاریخ ۲۸ مه تا۲۷ ژوئن سال ۲۰۲۱ برگزار شد.

بهترین مربی این لیگ کیست؟

لیگ والیبال اروپا در سال ۲۰۲۱ سرمربی تیم والیبال ایتالیا به نام فردیناندو د جورجی می‌ باشد. این مربی والیبال بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا در تاریخ ۱۰ اکتبر سال ۱۹۶۱ در استان لچه به دنیا آمد. سابقه مربیگری در تیم‌ های مطرحی مانند پیمونت پروجا، بانک‌ها فاکل روسیه و لهستان را دارد به عنوان قهرمانی جهان سال های ۱۹۹۰-۱۹۹۴ و ۱۹۹۸ را با ایتالیا کسب کرد.

سوالات متداول

  1. لیگ والیبال اروپا در چه سالی تاسیس شد؟

    این لیگ در سال ۱۹۵۹ تاسیس شد.

  2. چند تیم در لیگ والیبال اروپا حضور دارند؟

    در این لیگ ۲۴ تیم حضور دارند.

  3. کدام تیم موفق ترین تیم در رقابت‌ های لیگ والیبال اروپا می باشد؟

    تیم زسکا مسکو با کسب ۱۳ مدال قهرمانی موفق ‌ترین این تیم لیگ می باشد.

  4. مسابقات لیگ والیبال اروپا با چه نام های دیگری شناخته می‌شود؟

    رقابت‌ های لیگ والیبال اروپا با نام‌ هایی مانند قهرمانان کنفدراسیون والیبال اروپا و هم شناخته می‌ شوند.

تبلیغاتcanonbet