تبلیغات

پایگاه داده

بررسی پایگاه داده سایت‌های آماری برای شرطبندی ورزشی

با توجه به گستردگی بازار جهانی شرطبندی ورزشی، جای تعجب نیست که تعداد زیادی سایت وجود دارد که به عنوان پایگاه های داده و تجزیه و تحلیل روندها برای شرطبندی ورزشی فعالیت می‌کنند. برخی از سایت‌ها داده‌های خام خود را به صورت رایگان ارائه می‌کنند. دسته دیگری از سایت‌ها نیز برای پایگاه داده‌های خود هزینه می‌گیرند و تفسیرهای انحصاری و ابزارهای تحلیلی اختصاصی را ارائه می‌دهند.
با بررسی رویدادهای ورزشی گذشته و آشنایی با روندهای مختلف، می‌توانید بینش ارزشمندی کسب کنید. این بینش به پیش‌بینی‌های آینده شما کمک خواهد کرد. همچنین با استفاده از آن در گذر زمان به یک قمارباز حرفه‌ای تبدیل شوید.

بهترین پایگاه داده آمار ورزش رایگان کدام است؟

SBD Sharp

این پایگاه مزایای زیادی برای شرط‌بندان ارائه می‌دهد. SBD Sharp به آمارهای ورزشی کمی متفاوت نگاه می‌کند، تیم‌ها را در طول دوره‌های زمانی ردیابی می‌کند تا سودآوری آنها را به عنوان بستری برای سرمایه‌گذاری تعیین کند و به شما کمک می‌کند تا عملکرد آنها در سناریوهای خاص را پیش‌بینی کنید.
SBD Sharpبه شما کمک می‌کند تشخیص دهید کدام تیم بیشترین بازده سرمایه را در شرط‌بندی مانی‌لاین، پوینت اسپرد یا توتال دارد. در این فضا می‌توانید به سوابق گذشته هر تیم نگاه کنید تا ببینید چقدر می‌توانستید در هر بازی یا در کل فصل شرط‌بندی کنید.
شارپ نه تنها به شما می‌گوید که هر تیم چه بازی‌هایی را برده‌ یا باخته‌ است، بلکه به شما می‌گوید که چه زمانی از شرطبندی روی آنها سود می‌بردید و چقدر سود می‌کردید. این یک ابزار تجزیه و تحلیل روند شرطبندی است و یک راه حل ایده‌آل برای کسانی به شمار می‌رود که می‌خواهند شرطبندی‌های ورزشی و تیم‌های خاص را به عنوان بستری برای سرمایه‌گذاری در طول دوره‌های زمانی دنبال کنند.
می‌توانید از بین چند فرمت، یکی را برای نمایش داده‌ها انتخاب کنید، و نتایج را با معیارهای زیر فیلتر کنید تا بهترین تیم‌ها را برای شرط‌بندی به شما نشان دهد: بازی‌های خانه، خارج از خانه، فیوریت، آندرداگ، و ترکیب‌هایی از اینها فیلترهایی هستند که به دسته‌بندی نتایج و تشخیص بهتر کمک می‌کنند.
ارزیابی این روندها در طول یک فصل، یک راه عالی برای پیش‌بینی اتفاقاتی است که دفعه بعد زمانی که تیم شما با شرایط مشابه روبرو شود، خواهد افتاد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  سفسطه ی شرط بند چیست؟

پایگاه داده FiveThirtyEight

پایگاه داده آماری FiveThirtyEightبرخی از دقیق‌ترین کارشناسان داده‌ در این صنعت در FiveThirtyEight کار می‌کنند. نیت سیلور (که در رتبه صد افراد تاثیرگذار جهان مجله تایم ظاهر شده‌ است) FiveThirtyEight را برای نوشتن، تجزیه و تحلیل و پیش‌بینی بازی‌های NBA به شکل پیشرفته‌ای از تجزیه و تحلیل آماری با نام سابرمتریکس شروع کرده‌ است. نیت سیلور از روش‌های آماری برای پیش‌بینی آینده همه چیز در سطح جهانی، از انتخابات فدرال گرفته‌ تا برنده مسابقات سوپر بول، استفاده کرده‌ است.
FiveThirtyEight نه تنها تمام داده‌های خود را در دسترس عموم قرار می‌دهد (با تشکر از اعتقاد راسخ آنها به شفافیت)، بلکه یک مدل پیش‌بینی برای NBA و NFL نیز ارائه می‌دهد. آنها از دو سیستم مختلف استفاده می کنند: رتبه‌بندی “ELO” و “CARMELO”.

توصیف نیت سیلور

نیت سیلور آنها را به شرح زیر توصیف می‌کند:
رتبه‌بندی Elo معیاری برای میزان قدرت تیم بر اساس نتایج رودررو، حدود پیروزی و کیفیت کار حریف است، در حالی که پیش‌بینی‌های CARMELO ما عملکرد آینده یک بازیکن را بر اساس مسیر حرکت سایر بازیکنان NBA مشابه تخمین می‌زند.
نیت سیلور مدل CARM-Elo را با ترکیبی از رتبه‌بندی‌های ELO و پیش‌بینی‌های CARMELO ایجاد کرده است. به عنوان یک مدل پیش‌بینی، سیستم CARM-Elo نتایج را بر اساس فهرست تیم‌ها و همچنین نتایج بازی‌های گذشته پیش‌بینی می‌کند. مدل CARM-Elo بر روی بیش از 50000 شبیه‌سازی در باقیمانده فصل پیش‌بینی شده‌ است و خستگی، وجود زمین‌های خانگی در ارتفاعات بالاتر، و حتی مسافت طی شده‌ تا محل بازی‌ها را در نظر می‌گیرد. علاوه بر این، وقتی نوبت به پیش‌بینی بازی‌های پلی‌آف می‌رسد، مدل CARM-Elo به تیم‌هایی که تجربه پلی‌آف قابل‌توجهی دارند، پاداش کوچکی نیز می‌دهد.
این یک مدل عالی است و توصیه می‌کنیم آن را در شرطبندی‌های ورزشی خود استفاده کنید. بیشتر اوقات پیش‌بینی‌های صحیحی دارد، و همچنین رایگان، ساده و کارآمد است. به علاوه، تعدادی از کارشناسان در FiveThirtyEight راهی پیدا کرده‌اند که داده‌ها را از نظر زیبایی شناختی جذا‌ب‌تر و هیجان‌انگیزتر کنند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آنالیز و تحلیل تقابل دوستانه بلژیک و سوئیس

بهترین پایگاه داده‌های ورزشی مبتنی بر اشتراک کدام است؟

Killer Sports

سایت داده آماری برای شرطبندی Killer Sports

Killer Sports رایگان است. (اگرچه می‌توانید گرایش‌های افراد دیگر را در پلتفرم خریداری کنید). به نظر ما این ابزار یکی از بهترین پایگاه‌های داده‌ موجود برای شرط‌بندی‌های ورزشی است. در گذشته، تنها افرادی که به داده‌های گسترده دسترسی داشتند، افرادی بودند که یا در شرکت‌هایی مانند ESPN کار می‌کردند یا هزاران دلار برای برنامه‌هایی که باید هر روز به‌روزرسانی می‌شد، پرداخت می‌کردند.
اکنون،این فضا SDQL  (زبان جستجوی داده‌های ورزشی) ثبت شده‌ خود را به هرکسی که مشترک خدمات آنها باشد، ارائه می‌دهد. بدون شک این پایگاه جامع‌ترین پایگاه داده‌ در دسترس عموم است.
اما چه چیزی SDQL پایگاه داده‌ Killer Sports را منحصر به فرد می‌کند؟ این بستر به کاربران فرصتی ویژه برای ایجاد و ذخیره روندهای خود، دسترسی به جدول‌های مقایسه تیم و دسترسی به آمارهایی که هیچ پایگاه داده‌ دیگری در حال حاضر به مشترکان خود ارائه نمی‌دهد، فراهم می‌کند. امکاناتی که با داده‌های Killer Sports می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید بی حد و حصر است.
با گزارش های هفتگی آنها در مورد روندهای جدید در حال ظهور در پایگاه داده SDQL خود، علاقه شرطبندان ورزشی حرفه‌ای به این پایگاه داده به راحتی توجیه‌‌ می‌شود.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی سایت خارجی ال وی بت برای پیش بینی

بهتر است کدام سرویس آمار ورزشی را انتخاب کنم؟

اگر تازه این کار را شروع کرده‌اید، پایگاه‌هایی که خدمات رایگانی را ارائه می‌کنند مناسب شما هستند. هنگامی که شروع به توسعه کار خود به عنوان یک شرط‌بند ورزشی کردید و به نکات ظریف شرط‌بندی ورزشی عادت کردید، خدمات ویژه اشتراک به شما کمک می‌کند جایگاه خوبی را در سایت شرطبندی ورزشی خود کسب کنید.