تبلیغات

معرفی فیلم Lucky You ؛ چالش های جذاب، از زندگی پوکرباز حرفه‌ای

فیلم Lucky You (شانس تو ) محصول سال 2007 (1386) میباشد که توسط Curtis Hanson در کشور آمریکا ساخته و در ژانر درام,عاشقانه,ورزش اکران شده است. این فیلم تاکنون امتیاز 5.9/10 از سمت منتقدین کسب کرده است.

فیلمبرداری این فیلم در لاس وگاس ولی انجام شد. این فیلم از تا حدی از فیلم تنها بازی در شهر (۱۹۷۰) الهام گرفته شده‌است.

در این فیلم بازیگرانی چون Phyllis Somerville,Eric Bana,Horatio Sanz,Drew Barrymore به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه فیلم: در لاس وگاس، هک چیور یک بازیکن پوکر است، درخشان اما مستعد ابتلا به احساسات است. این هفته از سری جهانی پوکر است و هک باید مبلغ ورودی 10،000 دالری را که او برنده، از دست می دهد، بدهکار و از دست بدهد، و حتی بخشی از بیلی پیشنهاد، یک زن جوان محکم که در شهر جدید است و هک چشم را میگیرد تا زمان مسابقات شروع می شود، هک همه را متقاعد می کند. چیزهایی که پیچیده است، ورود پدر پدر هک است، که هک برای از دست دادن مادر خود، یک بازیکن قهرمان در شهر برای پیروزی، متزلزل می شود. آیا می توانم هوک را یاد بگیرم که چگونه بازی می کند و چگونه بازی می کند؟ یا تنها او تنها صدای زندگی اش را در توالت میچرخاند؟

▬ این مطلب را هم بخوانید:  هشدار نسبت به دسترسی کودکان دبستانی به محتوای پورنوگرافیک

این فیلم به‌طور کلی نقدهای منفی از سوی منتقدان دریافت کرد. در راتن تومیتوز دارای ۲۹ درصد تاییدیه است. اجماع سایت بیان می‌کند: فیلم سعی می‌کند یک داستان عاشقانه را با دنیای پرمخاطره پوکر ترکیب کند، اما با دست خالی می‌آید.

دویل برونسون به عنوان مشاور پوکر در این فیلم فعالیت می کرد. اریک بانا و رابرت دووال ماه ها توسط Brunson مربی بودند که چگونه بتوانند مانند بازیکنان حرفه ای پوکر بازی کنند. مت ساویج به عنوان مشاور مسابقات ، در حالی که جیسون لستر به عنوان مشاور در صحنه های مربوط به مسابقات قهرمانی رویداد اصلی فعالیت داشت.

فیلمبرداری در 28 مارس 2005 ، در لاس وگاس ، نوادا ، جایی که اکثر فیلمبرداری ها انجام شد ، آغاز شد. این فیلمبرداری طی 9 روز در پارکینگ سالن دینو در بلوار لاس وگاس جنوبی انجام شد. از دیگر مکانهای فیلمبرداری در لاس وگاس می توان به چشمه های Resort Bellagio ، Binion’s Gaming Hall and Hotel و زمان فروش باشگاه جوکی در نوار لاس وگاس اشاره کرد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  دن اسمیت ؛ معرفی جوانک میلیون دلاری

از دیگر فکت های این فیلم می‌شود به این مورد اشاره کرد که سازندگان فیلم می خواستند در اتاق پوکر بلاجیو فیلمبرداری کنند ، اما از سال 2003 بازسازی شده بود ، سالی که داستان فیلم اتفاق افتاد. در عوض ، یک ماکت دقیق از اتاق اصلی پوکر در یک صحنه صدا در لس آنجلس ساخته شد. در آن زمان ، بلاجیو اجناسی از اتاق قدیمی پوکر ، از جمله مبلمان و لوسترها را به حراج می گذاشت که همه اینها توسط گروه سازنده خریداری شد تا به بازسازی اتاق اصلی پوکر کمک کند. ماکت یک اتاق قمار چند منظوره از سالن قمار Binion در لس آنجلس نیز ایجاد شد.