تبلیغات

آشنایی با نرم افزارهای پایگاه داده و دیتابیس در پوکر

همه بازیکنان حرفه ای پوکر تسلط خوبی روی نرم افزارها و ابزارهای مختلف دارند و این باعث افزایش بازدهی و کاهش درگیری ذهنی آنها میشود. در مقالات قبل برخی از نرم افزارهای کلیدی و پرکاربرد در پوکر را بررسی کردیم. 

در این پست آموزش قصد داریم به بررسی اپلیکیشن های دیتابیس بپردازیم. یکی از مهمترین ویژگی بازیکنان حرفه را میتوان ارزیابی جلسات بازی و بازخورد گرفتن دانست. اگر میخواهید پوکر را به شکل جدی دنبال کنید باید کار با این ابزارها را یاد بگیرید و از آنها استفاده کنید. 

نرم افزار پایگاه داده

از محبوب ترین نرم افزارهای ترکینگ در پوکر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Poker Tracker 4
  • Holdem Manager
  • DriveHUD
  • Hand2Note
  • Poker Co-Pilot

همه اپلیکیشن های معرفی شده هزینه یکسانی دارند و در کنار نسخه پرمیوم یک نسخه رایگان و آزمایشی ارائه کرده اند که میتوانید از ان استفاده کنید. 

نرم افزار دیتابیس را میتوان یکی از قدرتمندترین ابزارهایی دانست که در اختیار افراد قرار گرفته است و این ابزارها سه عملکرد اصلی دارند:

  • به کمک آنها می توانید دست هایی که بازی کرده اید را ردیابی کنید. 
  • به شما امکان محاسبه آمار را داده اند. 
  • به هداپ نمایش (HUD) از آمار حریفان دسترسی خواهید داشت.
▬ این مطلب را هم بخوانید:  سه اثر نقاشی شناخته شده زیبا با موضوع قمار و شرطبندی

نرم افزار پایگاه داده یک چارچوب برا مطالعه را فراهم کرده اند و به همین خاطر برای بازیکنان پوکر استفاده از آنها ضرورت دارد. (با فرض اینکه سایت شما به آنها اجازه دهد). بازیکنان میتوانند بازی های خود را بررسی کنند و ایرادهای موجود در استراتژی شان را پیدا کرده و آنها را برطرف نمایند. 

از دیگر ویژگی های مهم این اپلیکیشن ها میتوان به محاسبه آمار خود حریفان تان اشاره کرد. به این ترتیب می توانید استراتژی خود و حریفان خود را مورد بررسی قرار دهید و روندهای موجود در آن را مشاهده کنید. 

یکی از مهمترین ویژگی های نرم افزارهای ترکینگ HUD (نمایشگر سر بالا) است کمک کرده به آمار حریفان حین انجام بازی دسترسی داشته باشید. بین همه موارد گفته شده این مورد اهمیت بیشتری دارد و باید با دقت بیشتری از آن استفاده کنید. به این خاطر که اکثر بازیکنان کم تجربه HUD در بیشتر موارد براساس نمونه های بسیار کوچکی از دست ها شروع به ایجاد تغییرات بزرگ در استراتزی خود میکنند که این باعث میشود با اشتباهات پرهزینه مواجه شوند. 

▬ این مطلب را هم بخوانید:  مزایای جالب و عجیب شرط بندی برای سلامتی که مطمئنن نمیدانید

در تصویر بالا اعداد مرتبط با هر بازیکن یک آمار متفاوت را ارائه کرده است و این امکان وجود دارد که HUD را مطابق نیاز خود سفارشی سازی کنید و تنها از آمارهایی که به آن نیاز دارید استفاده کنید.