تبلیغات

 

  • خانه
  • وبلاگ مجله
  • آنتونی بوردین در مستند بی تعارف، این قسمت : قمار و معرفی ماکائو

آنتونی بوردین در مستند بی تعارف، این قسمت : قمار و معرفی ماکائو

در این مستند زیبا با آنتونی بوردین سری میزنیم به ماکائو و دنیای قمار و شرطبندی این شهر و با هم در مورد شرطبندی و این شهر باشکوه بیشتر آشنا میشیم

دیدن این مستند جذاب رو به هیچ عنوان از دست ندید 

آشنایی بیشتر با آنتونی بوردین

آنتونی بوردِین (به انگلیسی: Anthony Bourdain) (زادهٔ ۲۵ ژوئن ۱۹۵۶ – درگذشتهٔ ۸ ژوئن ۲۰۱۸) سرآشپز و مجری آمریکایی بود.
آنتونی بوردین در سال ۲۰۰۰ میلادی با انتشار کتاب پرفروش «آشپزخانه سری: ماجراجویی در جهان شکم» به شهرت رسید. او در این کتاب به معرفی غذاها و ترفندهای خاص آشپزی کشورهای مختلف پرداخت

نخستین برنامه تلویزیونی او در سال ۲۰۰۲ میلادی در شبکه تلویزیون کابلی «فود نت‌ورک» پخش شد. در سال ۲۰۰۵ به شبکه تلویزیونی تراول پیوست. او برای برنامه‌های خود در این شبکه، دو بار برنده جایزه امی شد.
از سال ۲۰۱۳ به شبکه سی‌ان‌ان پیوست و برای این شبکه، مجموعه «بخش‌های ناشناخته» را ساخت که به غذاهای مناطق مختلف جهان اختصاص داشت. وی هنگام مرگ در حال تهیه فصل یازدهم این مجموعه بود. آنتونی بوردین برای قسمتی از مجموعه «بخش‌های ناشناخته» دربارهٔ غذاهای ایرانی در سال ۲۰۱۴ به تهران و اصفهان سفر کرد. جیسون رضاییان، گزارشگر آن زمان واشینگتن پست در ایران او را همراهی می‌کرد.
آنتونی بوردین برخورد ایرانی‌ها با خود و گروه فیلمبرداری را دوستانه و گرم توصیف کرد و گفت: «تهران اصلاً آنطور نبوده که انتظار داشته‌است. نه خیلی شرقی و نه خیلی غربی جایی در آن وسط.» خودکشی او در هتلی در فرانسه دنیای را بهت زده کرد.

منبع: مجله دنیای شرط بندی