تبلیغات

بالاترین مبلغ جایزه بزرگ در تاریخ لاتاری مگامیلیونز مشخص شد: ۸۶۸ میلیون دلار برای یک نفر

  • درمورد لاتاری‌های بزرگ دنیا چه می‌دانید؟ لاتاری مگا میلیونز را می‌شناسید؟
  • تا به حال داستان کسانی را که با خرید بلیط لاتاری برنده‌ی میلیون‌ها دلار شده‌اند را شنیده‌اید؟
  • در قرعه کشی‌های سوپرمیلیونز، مگا میلیونز یا یورو میلیونز چه جوایزی منتظر شماست؟

بالاترین مبلغ جایزه بزرگ در طول تاریخ مگا میلیونز شوک بزرگی به همه طرفداران لاتاری در دنیا داد. نفس‌ها را در سینه حبس کنید چون جایزه بزرگ قرعه کشی لاتاری مگا میلیونز این شنبه به ۸۶۸ میلیون دلار رسید و رکورد یک بیلیون دلار را هم شکست!

این اولین بار است که جایزه بزرگ این لاتاری به این رکورد رسیده است. جک پات این بخت آزمایی که اکنون به رقمی بی سابقه در تاریخ لاتاری تبدیل شده حاصل انباشت پول بلیط‌هایی است که از بیست و چهارم ماه جولای ۲۰۱۸ تا امروز، برنده‌ای نداشته و در نتیجه در هر نوبت قرعه کشی مبلغ جایزه به دور بعدی افزوده شده است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  ضریب قهرمان شدن و نشدن ۸ تیم حاضر در لیگ قهرمانان اروپا

لاتاری مگا میلیونز چیست؟

لاتاری مگا میلیونز آمریکا یکی از محبوبترین لاتاری‌های دنیا است در این قرعه کشی که معمولا به صورت هفتگی انجام می گیرد، برنده باید تمامی ارقام بلیط بخت آزمایی مطابق اعداد بیرون آمده از قرعه کشی را داشته باشد تا اصطلاحا برنده جک پات یا همان مبلغ کل لاتاری شود. برای بازی باید ۵ عدد اصلی از بین ۱ تا ۷۰ و ۱ عدد افزوده مگابال از بین اعداد ۱ تا ۲۵ انتخاب شود.

مهم نیست که شما در ایالت‌های امریکا زندگی نمی‌کنید. سایت« لاتاری دات کام» با ارائه بلیط لاتاری مگامیلیونز شانس برنده شدن و رسیدن به آرزوهایتان را به شما می‌دهد. با ثبت نام در سایت و خرید بلیط این لاتاری هنوز برای برنده شدن فرصت هست!

جالب است بدانید قرعه کشی این لاتاری با این جک پات باورنکردنی روز شنبه ۲۰ اکتبر ۲۰۱۸ ساعت ۰۶:۳۰ به وقت ایران برگزار شد و اعداد برنده، اعداد ۱۵،۲۳،۵۳،۶۵،۷۰ و مگابال ۷ بود. هنوز اسامی برندگان خوش شانس اعلام نشده است. اگر این شنبه را از دست دادید نگران نباشید. این قرعه کشی جذاب هفتگی است و دو روز در هفته برگزار می‌شود. روز دوم آن چهارشنبه ساعت ۰۶:۳۰ به وقت ایران است. پس فرصت را از دست ندهید!

▬ این مطلب را هم بخوانید:  افراد مطرح دنیا درباره‌ی بخت آزمایی چه می‌گویند؟

تنها کافی است به این فکر کنید که با این مبلغ جک پات چه چیزهایی می‌توانید بخرید. نگاهی به این لیست هیجان انگیز بیاندازید و تصمیم بعدی با شماست:

  • ۷۴ عدد ماشین بوگانی به قیمت ۵.۸ میلیون دلار
  • هزینه تحصیل ۱۵۹۰ دانشجو به دانشگاه هاروارد با هزینه سالانه ۶۸۰۰۰
  • ارسال ۲۱۴۹ نفر از دوستان به فضا
  • ۵۷۳۱ شب اقامت در گرانترین اتاق هتل مارک در منهتن
  • خرید جزیره Necker Island در کارابیین
  • خرید ۲۴۲,۸۵۶ سهم از سهام آمازون

تبلیغاتcanonbet