تبلیغات

 

نفر اول مسابقه جایزه بزرگ Aussie Millions 2020 مشخص شد

رویداد اصلی Aussie Millions 2020 ده هزار دلاری آزاد هولدم محل رقابت 820 پوکرباز بود. این رقابت ها با استقبال فوق العاده ای مواجه شد و فاصله کمی با رکوردشکنی داشت. در نهایت میزان کلی جایزه به بیش از 5.6 میلیون دلار رسید. در پایان، این وینست وان اهل ملبورن بود که توانست به پیروزی برسد. او بابت این پیروزی 909420 دلار جایزه گرفت.

بعد از این پیروزی بزرگ، جوئل ویلیامز، مدیر تورنمنت Aussie Millions با وان صحبت کرد:

«نمی دانم چه باید بگویم. فقط منتظر بودم در یک نقطه حداقل درگیری را داشته باشم. واقعا باور نمی کنم انقدر خوش شانس باشم. از تمام بازیکنان این رویداد تشکر می کنم. صادقانه بگویم 10 سال کار کردم و انتظار کشیدم تا به اینجا برسم. واقعا باورم نمی شود موفق شدم.»

البته غیر از جایزه و پولی که نصیب وان شد،‌ او با قهرمانی که به دست آورد به عنوان بهترین کارت باز سال شناخته شد. البته طبیعی بود چنین دستاوردی باعث شود او در جدول صعود کند. گفتنی است این رده بندی را Global Poker آماده و منتشر می کند. وقتی وان به روز آخر این رویداد رسید در موقعیت ژتون سوم بود و 7 بازیکن در بازی مانده بودند.

جالب است بدانید در مقابل او اریک سایدل حضور داشت که 8 بار توانسته دستبند مسابقات سری های جهانی پوکر را به دست آورد. در ضمن نام اریک در تالار افتخارات پوکر ثبت شده است. سایدل پیش از این در رقابت های قبلی توانسته بود بیش از 6.7 میلیون دلار به جیب بزند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  غیر باور ترین شرط بندی های ورزشی

نیکلاس مالو اولین بازیکنی بود که در میز نهایی ابتکار عمل را به دست گرفت. او آخرین ژتون هایش را داشت و کارت 10 خشت و 8 گشنیز روی یک فلاپ کارت سرباز گشنیز و 8 پیک و 9 دل. او به سمت کارت بی بی پیک و 10 دل نینو اولمن حرکت کرد که استریت فلاپ شده اش باعث شد مالو را با 165655 دلار به خانه بفرستد.

در راند آخر اولیور ویس اقدام به آل این با کارت شاه پیک و 10 پیک کرد تا از گرت پپر که کارت تک خشت و شاه گشنیز داشت، مبلغ خوبی را ببرد. در نهایت ویس نتوانست جبران کند و ششم شد و 212396 دلار گرفت.

وان با کارت تک پیک و سرباز گشنیز اولین ناک آوت روز را گرفت. اریک سایدل هم با 2 میلیون و 875 هزار، اقدام به آل این سه شرطی کرد و کارت تک گشنیز و 10 پیک داشت. وان اقدام به پرداخت آخرین شرط کرد تا سایدل را به خطر بیندازد. هر دو بازیکن کیکر هایشان را فلاپ کردند ولی کارت های سرباز وان باعث شد سایدل حذف شود و در رتبه پنجم قرار گیرد. 261275 دلاری که او به دست آورد باعث شد تمام درآمدش به 37.5 میلیون دلار برسد و در لیست پردرآمدترین های دنیای پوکر در رتبه چهارم قرار بگیرد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  پیش بینی شده که هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 پیروز میشه!

نینو اولمن از نظر ژتون وضعیت خوبی داشت و دو جفت را با کارت 10 خشت و 7 پیک روی یک میز با کارت 10 گشنیز و 7 خشت و 5 دل فلاپ کرده بود و از انگوک تای هوانگ که کارت های بی بی را در اختیار داشت پیشی گرفت. بعد از هیت کارت سرباز خشت، هر دو بازیکن همه ژتون هایشان را وارد کردند و اولمن وضعیت خوبی برای دو برابر کردن سرمایه داشت. کارت 5 خشت دو جفت او را تغییر داد و باعث شد در رتبه چهارم قرار گیرد و 331310 دلار بگیرد.

در نهایت سه بازیکن باقی ماندند: وان و هوانگ هرکدام 909420 دلار داشتند و گرت پپر هم 690 هزار دلار را به عنوان انبار کوچک تضمین کرده بود. هر سه توافق کردند که برای مشخص شدن برنده و صاحب دستبند قهرمانی با هم رقابت کنند. گرت پپر نمی توانست کمبود ژتون هایش را جبران کند و وقتی حذف شد که بلایند شاو او از اسمال بلایند با کارت 9 خشت و 2 گشنیز با پرداخت آخرین شرط توسط وان همراه شد در حالی که وان کارت تک خشت و 3 پیک داشت. وان یک جفت کارت تک ساخت تا پپر را به رتبه سوم بفرستد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  ضریب قهرمان شدن و نشدن ۸ تیم حاضر در لیگ قهرمانان اروپا

وان 13 میلیون و 665 هزار تا را به بازی هدز آپ برابر انگوک هوانگ برد که 11 میلیون و 45 هزار تا داشت. آن ها یک نبرد سخت و 4 ساعته داشتند و بدین ترتیب مجموع زمان میز نهایی به 15 ساعت رسید. در 414 مین دست روز، هوانگ آخرین ژتون هایش را با کارت تک پیک و 3 دل وارد کرد و با پرداخت آخرین شرط توسط وان مواجه شد. وان کارت 10 گشنیز و 9 دل داشت. میز به حالت سرباز پیک و 9 پیک و 6 پیک و سرباز خشت و 10 خشت رسید و وان دو جفت برنده را ساخت تا برنده نهایی باشد. هوانگ هم با 909420 دلار به خانه رفت.