تبلیغات

 

برگزاری لاتاری در امارات، ایالت متحده عربی

امارات متحده عربی به طور رسمی از برنامه لاتاری خود رونمایی کرد، این مسابقات بخت آزمایی که برای شرکت افراد بالای ۱۸ سال قانونی می باشد مبلغ ۱۳ میلیون دلار آمریکا را در هفته به عنوان جک پات در نظر گرفته است.

اهمیت این لاتاری از اینروست که بصورت قانونی و به عنوان یک لاتاری دیجیتال می باشد که در یک کشور نسبتا مذهبی و اسلامی به اجرا درآمده است که می تواند واکنش های متفاوتی داشته باشد. در مراسم قرعه کشی افتتاحیه این مسابقات یک شهروند خوش شانس اماراتی مبلغ ۳۵۰٫۰۰۰ درهم امارات (معادل ۹۵۰۰۰ دلار آمریکا) را برنده شد، گرچه اولین قرعه کشی رسمی این مسابقات برای ۲۸ ماه مارس برنامه ریزی شده بود که به دلیل شیوع پدیده ویروس کرونا به تعویق افتاد و نهایتا در ۱۸ آپریل این مراسم که با استقبال چشمگیری مواجه شده بود برگزار گردید.

بلیط شرکت در این مسابقه بخت آزمایی که به نام Emirates Lotto فعالیت می نماید برای تمامی افراد دارای سن ۱۸ سال از نقاط مختلف دنیا قابل خریداری می باشد که کلیه عملیات خرید بلیط از طریق اپلیکیشن موبایل طراحی شده برای این مسابقات صورت می گیرد، گفتنی است قیمت هر بلیط معادل ۱۰ دلار آمریکا در نظر گرفته شده است. در ادامه می توانید ویدئوی مربوط به تبلیغ این لاتاری را مشاهده نمایید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  شرط بندی‌ها آتشین حول محور اجرای شکیرا و جنیفر لوپز در سوپربول