تبلیغات

 

آیا یک پیشگو می تواند در لاتاری برنده بازی باشد؟

کمدین جی لنو (Jay Leno) سوالی مطرح کرد که ممکن است به ذهن شما هم خطور کرده باشد. «چرا هیچ‌گاه خبری مانند اینکه یک پیشگو برنده لاتاری شد، دیده نشده است؟» پیشگوها به‌عنوان افرادی با قابلیت ذهنی خارق‌العاده شناخته می‌شوند که قادر به پیش‌بینی وقایع قبل از رخ دادن هستند. ممکن است آنها را طالع‌بین یا غیبگو بنامید اما به‌هرحال آنها قرار است که از آینده باخبر باشند، اینطور نیست؟ اگر کسی صاحب چنان قدرت فراطبیعی باشد که با استفاده از آن قادر به تعیین اعداد لاتاری پیش از انجام قرعه‌کشی شود، می‌تواند ادعای پیش‌گویی کند.

و صد البته که هنوز چنین تیتری روی جلد نشریات دیده نشده است.

آیا علت این امر این است که غیبگوها قادر به پیش‌بینی اعداد برنده نیستند؟ یا اینکه آنها ترجیح می‌دهند بعد از بردن جایزه ناشناس باقی بمانند؟ برخلاف آنچه که فکر می‌کنید، مواردی بوده است که غیبگوها به‌درستی اعداد برنده را قبل از قرعه‌کشی پیش‌بینی کرده‌اند. بیایید نگاهی به این موارد بیاندازیم.

آیا پیشگوها برنده را مشخص می کنند؟

نمونه اول، داستان کارولین اوبراین (Carolyn O’brien)، یک زن از اهالی کانکتی‌کات که در ماه می سال ۲۰۱۷ ادعای برنده شدن جایزه بخت‌آزمایی ۳ میلیون دلاری کرد. اوبراین گفت که سال‌ها قبل یک کف بین به او گفته است که: « من تو را با چکی در دست و درحال گفتن اینکه موفق شدم می‌بینم».

مثال دیگر، جیل چایلدز (Jill Chailds)، یک پیشگو که برای مشتری‌اش لین گروز (Lynne Groves)، پیش‌بینی کرد که دیگر نباید نگران پول باشد. این اتفاق در اکتبر ۲۰۱۵ بود. تنها ۴ ماه بعد، گروز برنده جایزه ۱ میلیون پوندی لوتو جک‌پات شد. وی هنوز هم مشغول خرید بلیط بخت‌آزمایی است زیرا ظاهراً پیش‌گو به او گفته است که برنده ۱میلیون پوند دیگر خواهد شد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  داستان های عجیب ولی واقعی دنیای شرطبندی و لاتاری ( شماره 1 )

 پیشگوها برنده نمی شوند..

چه کسی گفته که هیچ طالع‌بینی برنده جایزه نشده است؟ در این‌جا مثالی نقض می‌بینید از کسی که برنده شده است.

در آگوست ۲۰۱۰، یک زن بریتانیایی به نام اوشن کینگ (Ocean Kinge)، پس از اینکه نیروهای ماورا الطبیعه پیش‌بینی کردند که برنده جایزه بخت‌آزمایی می‌شود گروهی برای لاتاری مشارکتی تشکیل داد. او ادعا می‌کرد که انرژیی را حس کرده که به او گفته این گروه را تشکیل دهد.

کینگ می‌گوید: «در یک روز آفتابی به من گفته شد که کار را شروع کنم زیرا یک احساس قوی داشتم که تا قبل از پایان سال برنده یک جایزه بزرگ می‌شوم». او می‌گوید: « من گفتم که قرار است یک میلیون پوند پول برنده شویم، از من نپرسید چگونه، من فقط می‌دانم که برنده می‌شویم». اگر این انرژی مطابق ادعای وی تا این حد قوی بود چرا کینگ به تنهایی اقدام به خرید بلیط نکرد؟ او پاسخ می‌دهد: « من نمی‌دانم. فقط احساس کردم که باید به صورت گروهی باشد». طبق انتظار، این سندیکا برنده جایزه ۱ میلیون پوندی لاتاری یورومیلیونز در همان سال شد.

چرا پیشگوها نمی‌توانند برنده بخت‌آزمایی شوند؟

گاهی اوقات همان‌طور که دیدیم یک پیشگو موفق به پیش‌بینی برد جایزه برای یک مشتری شده است. اگر یک پیشگو واقعاً قصد کمک داشته باشد، مشتری را تشویق به خرید بلیط می‌کند تا پیشگویی‌اش درست از کار درآید.

افراد گاهی اوقات این حس غریزی را دارند که باید در لاتاری شرکت کنند، اما درباره کوین میلارد (Kevin Milard) پنجاه و چهار ساله از کالیفرنیا، این امر یک پیغام تکرار شونده از یک طالع‌بینی آنلاین بود که وی را مجبور کرد بلیط لاتاری بخرد. میلارد عضو یک سایت طالع‌بینی آنلاین در دوره ۳۰ روزه آزمایشی و رایگان بود، او قصد داشت که این اشتراک را لغو کند. اما پیشگو وی را رها نمی‌کرد. میلارد می‌گوید: « او به‌طور پیوسته برای من پیام‌هایی با متن «امسال برای تو سال تغییر است و پول تو در راه است.» می‌فرستاد».

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی فیلم های برتر تاریخ در مورد پوکر

در سپتامبر سال ۲۰۱۵ یکی از بلیط‌های پاوربال میلارد برای وی جایزه‌ای به ارزش بیش از یک میلیون دلار به ارمغان آورد.

چرا پیشگوها نمیتوانند اعداد را در لاتاری پیش بینی کنند

یک پیش‌گو درباره توانایی پیش‌بینی اعداد قبل از قرعه‌کشی چه می‌گوید؟ ارین پاولینا (Erin pavlina) مطابق نوشته‌های وب‌سایتش، « مشاور شهودی شناخته شده در سطح جهانی است که توانایی پیش‌گویی‌اش را برای کمک به مشتریان خود در جهت دستیابی به آنچه آرزو دارند در زمینه‌های شغلی، روابط شخصی، امور مالی، سلامتی، معنوی و غیره به کار می‌گیرد».

پاولینا می‌گوید بدون هیچ تردیدی، شماره‌های لاتاری به‌طور تصادفی، درست در زمان قرعه‌کشی تولید می‌شوند. یک پیشگو نمی‌تواند اعداد را پیش‌بینی کند زیرا آنها هنوز توسط ماشین انتخاب نشده‌اند. فراتر از آن پاولینا معتقد است که پیش‌گوها قادر به تعیین دقیق وقایع آینده نیستند! پاولینا معتقد است که برندگان لاتاری به قصد برنده شدن در لاتاری شرکت نمی‌کنند. او می‌گوید: «آنها فقط افراد خوش‌شانسی هستند که بردشان کاملاً تصادفی است».

آیا پیشگوها واقعاً نیاز به برد لاتاری دارند؟

شاید طالع‌بین‌ها هرگز نیازی به بازی یا بردن بخت‌آزمایی نداشته باشند! اگر فردی به واقع یک پیشگو باشد و قادر به دیدن آینده باشد، شخصی است که همین الان هم می‌داند که چگونه پول درآورد. آنها می‌توانند از طریق سرمایه‌گذاری در بازار سهام ثروتمند شوند. بنابراین، خرید یک بلیط برای بردن جک‌پات لاتاری به مبلغ چند میلیون دلار، برای یک پیشگو ارزش وقت گذاشتن و احتمالاً حتی ارزش مادی هم ندارد.

ممکن است دلایل دیگری هم وجود داشته باشدکه چرا یک غیبگو وارد این بازی نمی‌شود و یا به بیان بهتر، چرا یک پیشگو اجازه انجام این بازی را ندارد. احتمالات بدین شرح است:

  • پیشگوها ترجیح می‌دهند تا از تبلیغات حول محور شخص برنده جک‌پات دوری کنند تا از ناشناس بودن‌شان حفاظت کنند.
  • آنها ممکن است به‌وسیله نوعی سوگند بقراطی محدود شده باشند که ایشان را از هرگونه استفاده مالی از قدرتشان برحذر می‌دارد.
  • طالع‌بین‌ها ممکن است در واقع افرادی شارلاتان باشند که بر اساس زبان بدن مشتریان تعدادی پیش‌گویی انجام می‌دهند.
▬ این مطلب را هم بخوانید:  دنبال کننده‌ی اثر مانی میکر در پوکر کیست؟ استیو اودیر (بیوگرافی)

بنظرتان آیا یک پیشگو می توانند برنده قطعی لاتاری شود؟

پاسخ ‌نهایی قطع به یقین مثبت است! البته که می‌توانند! یک طالع‌بین شانس خوبی برای برنده شدن در پاوربال آمریکا، مگا میلیونز یا هر لاتاری دیگری دارد همان‌طور که شما دارید! در این بازی هیچ نظرکرده‌ای وجود ندارد. در زمان بیرون آمدن اعداد از قرعه، همه بازیکنان با هم برابر هستند. اعداد لاتاری بر اساس قاعده تصادف انتخاب می‌شوند و هیچ‌کس حتی یک پیشگو هم نمی‌تواند تعیین کند که چه اعدادی برنده می‌شوند. علاوه بر آن، یک پیشگو دقیقا مانند شما باید بداند چقدر زمان دارد تا خود را برای معرفی جایزه بزرگ معرفی کند تا بتواند سر وقت مقرر مدعی جایزه خود شود.

در هر صورت، تنها یک امر قطعی وجود دارد و به همان اندازه که برای شما صادق است برای یک فرد با قدرت‌های فراطبیعی هم صدق می‌کند و این امر قطعی چیزی نیست اگر وارد بازی لاتاری نشوید برنده نخواهید شد!