تبلیغات

ستاره های فوتبال جهان و همسران مشهورشان

تا حالا شما شده در مورد  WAGs یا WAG شنیده باشید؟ می دونید به چی میگن؟ امروز تو این مقاله من می خوام در مورد این موضوع برای شما بنویسم که مطمئنم که خوشتون میاد و ازش لذت می بردید.

اصطلاح WAG یا WAGs مخفف ” wives and girlfriends of high-profile sportspersons ” هست که به معنی همسران و یا دوست دخترهای ستارگان ورزشی در سطح بالا به کار برده میشه، برای اولین بار از این کلمه انحصاری توسط مطبوعات بریتانیایی برای توضیح دادن در مورد همسران و یا دوست دخترهای اونا استفاده شد و اوج استفاده از این کلمه انحصاری در طول جام جهانی 2006 به بعد بود و از اون موقع به بعد به طور کلی بین مردم باب شد. من تصمیم گرفتم که از این به بعد هر چند وقت یکبار راجب این موضوع برای شما بنویسم که مطمئنا خوشتون خواهد اومد و همیشه این رو هم به خاطر داشته باشید که پشت هر مرد موفق یک زن قوی وجود داشته و چه بسا که خیلی از این ستارگان فوتبالی این موفقیت خودشون رو مدیون اونا باید باشن!

10 تا از معروف ترین WAG های دنیای فوتبال

  • ویکتوریا بکهام (همسر دیوید بکهام)
  • جورجینا رودریگز (همسر کریستیانو رونالدو)
  • (همسر لئونل مسی)
  • شکیرا ایزابل معبراک ریپول (همسر جرارد پیکه)
  • کالین رونی (همسر وین رونی)
  • ادورن گارسیا آلماگو (دوست دختر دیوید دی گیا)
  • ابی کلنسی (همسر پیتر کراوچ)
  • پیلار روبیو (همسر سرخیو راموس)
  • سارا کاربنرو (همسر ایکر کاسیاس)
  • ملیسا ساتا (همسر کوین پرنس بواتنگ)

در ادامه به صورت مختصر در مورد این خانم های خوشبخت و خوش شانس برای شما می نویسم که امیدوارم تا انتها ما رو دنبال کنید و این مطالب رو با دوستاتتون به اشتراک بگذارید:

ویکتوریا بکهام (  Victoria Beckham )- ملکه همه WAG ها

به نظر من اصلا راه نداشت که این مقاله رو با خانم ویکتوریا شروع نکنیم! ویکتوریا بکهام یکی از محبوب ترین و جذاب ترین همسر بازیکنان فوتبال سابق جهان یعنی دیوید بکهام هست که به نظر من لقب ملکه واقعا شایسته ی اون هست، اون در سال 1974 در هارلو یکی از شهرهای اسکس متولد شد و در ابتدا به عنوان یکی از رقصنده و خواننده در گروه موسیقی پاپ گروه Spice girls مشغول به کار شد و در اواخر دهه 90 این گروه همیشه در صدر بیلبورد بودن و بیش از 85 میلیون دلار از طریق همین گروه موسیقی تونستن کسب درآمد کنن و تبدیل به یکی از رکورد دارترین گروهای موسیقی دنیا تبدیل شدن ولی دیگه این گروه کم کم از هم پاشید و هرکدوم به سراغ زندگی خودشون رفتن و ویکتوریا بکهام مشهور هم بعد از اون گروه به عنوان یک طراح مد و بین المللی شناخته شد و سبک خاص خودش رو دنبال کرد و تو بسیاری از نمایش های تلویزیونی و سریال و برنامه های مستند حظور پیدا کرد و تو بسیاری از نمایش های معتبر مد مانند هفته مد لندن ، هفته مد نیویورک ، هفته مد میلانو و…. حظور پیدا کرد و بیشتر از قبل به شهرت خودش اضافه کرد و در نهایت در سال 2008 برند خودش رو ثبت کرد و در سال 2011 برنده بهترین طراح سال در جوایز مد انگلیس شد.

ویکتوریا بکهام در سال 1999 با دیوید بکهام ازدواج کرد و صاحب 4 بچه شدن و به عنوان یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین زوج های دنیا شدن که در حال حاظر این دو در لس آنجلس زندگی می کنن و تو اونجا باز هم محبوبیت خیلی زیادی رو دارن و دیوید هم در حال حاظر مشغول راه اندازی باشگاه فوتبال خودش به اسم Inter Miami CF هست.

در ادامه شما رو دعوت می کنم که یکی از محبوب ترین آهنگ های این گروه معروف که در گذشته ویکتوریا تو اون مشعول بود، گوش بدید و لذت ببرید:

جورجینا رودریگز ( Georgina Rodrigues ) –  عشق واقعی CR7

کریستیانو رونالدو با بیش از 210 میلیون فالوور در اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین ها هم در دنیای فوتبال و هم در دنیای فضاهای مجازی شناخته شده و در خارج از دنیای فوتبال و فضای مجازی هم به عنوان مردی سخت کوش و اهل خانه و خانواده هن معروف شده و معمولا به عنوان یکی از بی حاشیه ترین ها در این دنیا بوده و هست و مطمئنا این سمبل سکسی فوتبال باید کسی رو داشته باشه که اون رو همراهی و ساپورت کنه و قطعا تو دنیا میلیون ها نفر هستن که دوست دارن در کنار اون باشن و ملکه اون باشن ولی خوب اون هم ملکه خودش رو خیلی وقت پیش پیدا کرد و با اون داره وقت می گذرونه و اون کسی نیسن جز خانم زیبا و جذاب جورجینا رودریگز!

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی فیلم مستند فوتبالی روبرتو باجو "Baggio" + لینک دانلود رایگان

جورجینا رودریگز متولد 1996 در ژاکای اسپانیا، یک مدل و ملکه زیبایی اسپانیایی هست و رونالدو اون رو تو یه فروشگاه گوچی در مادرید دید، جایی که اون در سال 2016 به عنوان دستیار فروشگاه مشغول به کار بود و از اون موقع به بعد عاشق جورجینا شد. براساس رسانه های ایتالیایی گفته شده که کریستیانو و جورجینا مخفیانه در یک عروسی کاملا خصوصی در مراکش ازدواج کردن ولی هنوز این خبر رو رونالدو تایید نکرده و خیلی ها فکر می کنن که این شایعه هست و ما خیلی در مورد صحتش اطلاعات نداریم و جالبه که بدونید اونا در حال حاظر 4 بچه دارن و به خوبی و خوشی دارن در کنار هم زندگی می کنن و حتی خودشون تو یه مصاحبه گفتن که اونا تصمیم دارن بچه های بیشتری داشته باشن فکر کنم که دوباره باید منتظر خبرهایی در مورد بارداری مجدد جورجینا باید بشنویم!

https://youtu.be/G_cAa9z1Z3o

آنتونلا روکوزیو ( Antonella Roccuzzo  )- عشق دوران کودکی

جالبه که بگم اکثر این ستاره های فوتبال همسرای خودشون رو از خیلی وقت پیش می شناختن و رابطه های خیلی قدیمی با هم تجربه کرده بود، این مورد هم در مورد برنده شش توپ طلای دنیا یعنی لیونل مسی هم بود، این دو همدیگه رو از 5 سالگی می شناختن و از همون دوران عاشق هم شده بودن و هر دوی اونا تو سومین شهر بزرگ آرژانتین متولد و بزرگ شدن و بعد از اینکه مسی در 13 سالگی برای دنبال کردن فوتبال به صورت حرفه ای به اسپانیا رفت اونا از هم دور شدن ولی همچنان رابطه ی خودشون رو حفظ کردن و در اواخر سال 2000 بود که اونا رابطه ی خودشون رو علنی کردن و رسما اعلام که با آنتونلا رابطه جدی داره.

جدا از اینکه آنتونلا ستاره اینستاگرام هست، کار آفرین موفقی هم هست و صاحب یک بوتیک کفش  فروشی در بارسلونا به همراه یکی دیگه از همسران فوتبالیست های بارسلونا یعنی صوفیا (همسر لوئیز سوارز) هست و همچنین به عنوان یک مدل حرفه ای در حاظر داره پول در میاره. اونا در اواسط سال 2017 با هم ازدواج کردن و در حال حاضر سه فرزند مشترک از هم دارن و ارزش مالی اون به چیزی حدود 20 میلیون دلار تخمین زده شده!

شکیرا (Shakira ) – مشهورترین فن بارسلونا

اگر بخواهیم از WAG های فوتبالی اسم ببریم که از طریق همسرش موفق تر و محبوب تر شده باشه، مطمئناً اون کسی نیست جز ملکه پاپ لاتین، شکیرا! اون با جرارد پیکه ستاره بارسلونا ازدواج کرده و در سال 2010 بود که تو فیلمبرداری از ویدیوی رسمی آهنگ جام جهانی FIFA 2010 “Waka Waka” که با جرارد ملاقات کرد و اونجا عاشقش شد. امروز این زوج دو فرزند دارن که یک واقعیت جالب در مورد اونا اینه که جرارد 10 سال از شکیرا کوچیک تر هست و خیلی هم با این مسئله کنار اومدن و رابطه خیلی خوبی رو با هم دارن تجربه می کنن!

شکیرا قطعا یکی از بزرگترین خواننده های زن در تمام دوران هست و در سراسر جهان طرفدارای خیلی زیادی رو داره و در حال حاظر اون بیش از 75 میلیون دلار در سراسر جهان آهنگ هاشو به فروش رسونده و به عنوان یکی از پرمخاطب ترین هنرمندان لاتین در Spotify قرار گرفته و همین طور شکیرا یکی از تنها سه هنرمند زنی هست که دو موزیک ویدئو اون تو YouTube بیش از دو میلیارد بازدید کننده داشته و نه تنها در دنیا موسیقی مشهور هست فعالیت های خیلی زیادی رو هم به عنوان کارهای بشردوستانه داره و به عنوان یکی از سفیرهای حسن نیت یونیسف هم مشغول به کار هست!

یکی از جدیدترین کارهای شکیرا که شدیدا هم مورد توجه قرار گرفت، اجرای بی نظیر اون در نیمه مسابقات Super Bowl LIV به همراه جنیفر لوپز بود که براساس اعلام رسانه های سرگرمی آمریکایی، این اجرا حدود 103 میلیون نفر بازدید کننده به صورت زنده داشته که تخمین زده شده که ارزش خالص تخمینی این کار فقط 300 میلیون دلار بوده که اگر اون اجرا رو ندیدید پیشنهاد می کنم اون رو اینجا ببینید و لذت ببرید:

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آیا حیوانات نیز از رابطه جنسی لذت می برند؟

کالین رونی ( Coleen Rooney  )- دختر محبوب انگلیسی

کالین رونی با عنوان “دختر محوب انگلیسی ” معروف شده و از اونجایی که همسرش هم رونی یکی از محبوب ترین بازیکنان فوتبال انگلیس هست، کالین هم به واسطه اون محبوبیت خیلی زیادی رو هم بین مردم داره و خیلی ها اون رو دوستش دارن! کالین مادر چهار فرزند از بزرگترین بازیکن فوتبال انگلیسی یعنی وین رونی داره و از سن 12 سالگی این دو با هم آشنا شدن و در سن 16 سالگی رسما اعلام کردن که عاشق همدیگه هست و در نهایت در سال 2008 در Portofino در کشور ایتالیا ازدواج کردن. کالین متولد سال 1986 هست و خودش رو به عنوان یک تاجر موفق و یکی از مشهورترین شخصیت های رسانه ای معرفی کرده و همین طور علاوه بر این به عنوان نویسنده برای روزنامه ها و مجلات ملی انگلیس فعالیت می کنه و همین طور چندین کتاب به چاپ رسونده و اخیرا هم یک دی وی دی پرفروش در مورد تناسب اندام رو منتشر کرده  و به عنوان مدل هم با برندهای بزرگی مثل ASDA و OK همکاری داشته و گفته میشه که در حال حاظر ارزش خالص  دارایی های کالین چیزی حدود 15 میلیون پوند هست!

ولی خوب همون جوری که در جریان هستید رونی بالا بلندی های زیادی رو تو زندگی تجربه کرده و مدتی هم اعتیاد شدیدی به قمار و شرط بندی پیدا کرده بود ولی خوب کالین همیشه در همه حال اون رو ساپورت کرده بود و الان هم رابطه اونا خیلی قوی تر از قبل در جریان هست!

ادورن گارسیا آلماگرو ( Edurne Garcia Almagro  )- یک استعداد بی نهایت !

ادورن گارسیا یکی از مشهورترین دخترهای فوتبالی در انگلیس و اسپانیاست. اون با دروازه بان منچستر یونایتد و تیم ملی اسپانیا دیوید دی گیا آشنا شد و شدیدا بهش علاقمند شد. اون در سال 1985 در مادرید اسپانیا به دنیا اومد و کارهای زیادی رو از جمله خوانندگی، بازیگری و مدل بودن رو تو کارنامه خودش داره و میشه گفت که از وقتی که سن کمی داشت شروع به کار کردن و پول درآوردن کرد، اون رابطش رو با De Gea از سال 2010 شروع کرد ولی خوب هنوز به صورت رسمی ازدواج نکردن!

Edurne از سال 2005 تو نمایش های مد و فشن در اسپانیا ظاهر شد و به عنوان یکی از زیباترین و جذاب ترین مدل ها در اسپانیا شناخته شد و تو بسیاری از مشهورترین نمایش های مد اسپانیا ظاهر شد و کمی بعد در سال 2015 به عنوان یکی از نماینده های جذاب اسپانیایی در مسابقات یوروویژن شرکت کرد و در نهایت مقام بیست و یکمی رو به اسم خودش ثبت کرد ولی خوب ناامید نشد و تا به امروز 6 آلبوم به صورت رسمی منتشر کرده!

در سال 2016 هم به عنوان مدل تو یک موزیک ویدیو به اسم “Taste the Feeling” هنرنمایی کرد و همین به عنوان مجری در  یک برنامه به اسم Coca-Cola برای تلویزیون اسپانیا کار کرد و به عنوان داور در نمایش تلویزیونی محبوب Got Talent Spain شرکت کرد و در حال حاظر با دوست پسر خودش دی گا در منچستر زندگی می کنه ولی مدام به اسپانیا در حال رفت و آمد هست.

ابی کلنسی (  Abbey Clancy  )- اسم من رو بخاطر بسپار

ابیگیل مری کلنسی یکی از مشهورترین و سکسی ترین همسران فوتبال بخصوص در کشور انگلیس هست و اون در حال حاظر همسر پیتر کراچ بازیکن سابق انگلیسی هست. کلنسی که به خاطر زیبایی بی نطیرش مشهور بود، در صنعت مد به عنوان مدل لباس زیر زنانه و کت واک کار می کرد و تو بسیاری از برنامه های محبوب تلویزیونی انگلیسی ظاهر شده بود و از سال 2015 به عنوان مجری در تلویزیون ملی انگلیس مشغول به کار شد و در سال 2016 ، اولین کتاب خودش رو به عنوان ” Remember My Name ” یا ” اسم من رو بخاطر بسپار ” منتشر کرد.

ابی در سال 2006 رابطه خودش رو با پیتر کراوچ بازیکن فوتبالی شروع کرد و در اواسط سال 2009 نامزدی خودشون رو به صورت رسمی را اعلام کردن و در سال 2011 در یک مراسم عجیب و غریب در لسترشایر ازدواج کردند. چند ماه قبل از عروسی اونا دختر اول خودشون رو به دنیا آورد و از اون زمان به بعد اونا دو دختر و دو پسر دیگه رو به دنیا آوردن.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  گزارش عملیات انتقام سپاه در قلب اسرائیل: انفجار بزرگ در یک پایگاه نظامی ساخت موشک

پیلار روبیو ( Pilar Rubio  )- سکسی ترین بالرین

پیلار روبیو فرناندز در سال 1978 در تورجون دو آردوز اسپانیا متولد شد و همسر  سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید و اسپانیا هست و به عنوان گزارشگر و مجری تلویزیون در حال حاظر فعالیت می کنه ولی خوب کمی قبل تر هم در زمینه مدلینگ و فشن هم نقش موثری رو داشته و محبوبیت خودش رو بیشتر در موقع مجری گری برای مسابقات نمایش کمدی اسپانیایی SLQH (Sé lo que hicisteis …) در سال 2007 – 2009 به دست آورد.

او در پایان سال 2012 رابطه خودش رو با یکی از بزرگترین مدافعان تاریخ فوتبال، سرخیو راموس شروع کرد و در حال حاظر این زوج دارای سه فرزند هستن و اونا  متولد سال های 2014 ، 2015 و 2018 هستن و در نهایت در سال 2019 در مراسمی زیبا که در شهر زادگاه Ramos در سویا ازدواج کردن و جالبه بدونید که پیلار در حال حاطر در اینستاگران بیش از 2.2 میلیون فالوور داره و در آغاز سال 2020 بود که  پیلار روبیو علناً اعلام کرد که دوباره باردار شده و اونا منتظر به دنیا اومدن فرزند چهارمشون هستن!

سارا کاربنرو ( Sara Carbonero  )- سکسی ترین گزارشگر اسپانیا

سارا کاربنرو روزنامه نگار ورزشی اسپانیایی و یکی از شناخته شده ترین همسران فوتبالیست در اسپانیاست. اون همسر دروازه بان افسانه ای اسپانیایی و رئال مادرید ایکر کاسیاس هست. Carbonero در سال 1984 در Corral de Almaguer ، اسپانیا متولد شد و کار روزنامه نگاری خودش رو در اوایل دهه 2000 آغاز کرد. در سال 2009  به عنوان سردبیر و مجری ورزشی، محبوب ترین کانال تلویزیونی آزاد Telesinco رو امضا کرد و در همون سال، توسط نسخه آمریکایی FHM به عنوان “سکسی ترین گزارشگر جهان” شناخته شده و در سال 2016 پس از شش سال باهم با ایکر رابطشون رو علنی کردن و در حال حاظر اونا دارای دو فرزند پسر هستن و در سال 2015 پس از امضای کاسیاس با پورتو برای زندگی به پرتغال نقل مکان کردن.

Carbonero محبوبیت ناخواسته ای رو در طول مسابقات جهانی فیفا 2010 بدست آورد، درست موقعی که اون در بازی بین اسپانیا و سوئد متهم به حواس پرتی شوهرش شد و باعث شد تا تیم همسرش ببازه! این ادعاها بیشتر در مطبوعات انگلیسی صورت گرفت و در نتیجه این جنجال، کاربنرو یکی از مشهورترین افراد در جام جهانی شد!

ملیسا ساتا (Melissa Satta ) – برای اشتراک گذاشتن خجالت نکش!

والدین ساردی متولد بوستون ماساچوست ، ایالات متحده آمریکاست و شکی نیست که ملیسا ساتا بواتنگ از زمان تولدش سکسی بوده. این زن با زیبایی خیره کنندش با بازیکن سابق اسپورز، میلان و بارسلونا کوین پرنس بواتنگ ازدواج کرده و در حال حاظر به عنوان یک مجری تلویزیونی مشغول به کار هست و علاوه بر این کار مدلینگ هم انجام میده و این کاری هست که از سن 16 سالگی شروع کرده و تو بسیاری از محبوب ترین برنامه های تلویزیونی ایتالیا و همچنین مجلات مشهور مانند Sports Illustrated و Maxim مشغول به کار بوده!

در اواخر سال 2011 ، ساتا با ورود اسطوره بسکتبال فقید بسکتبال آمریکایی کوبی برایانت تو یه هتل دیده شد و همین باعث شد که اون از برایانانت طلاق بگیره ولی خوب دوباره با هم ازدواج کردن و در سال 2014 ، ساتا صاحب یک فرزند شد و در سال 2016 بالاخره در پورتو سروو ، ساردینیا ازدواج کردن و در ابتدای سال 2019 ، این دو دوباره از هم جدا شدن ولی دوباره تو همون سال دوباره با هم آشتی کردن و در حال حاظر این دو باهم دارن زندگی می کنن و ظاهرا همه چیز خوب داره پیش میره!