تبلیغات

 

هواداران تراکتورسازی دروازه‌بان تیم‌شان را متهم کردند؛ فروزان به خاطر شرط‌بندی گل خورد

محسن فروزان اشتباهی مرگبار داشت و باعث شد تراکتورسازی خیلی زود از میزبان عقب بیفتد. دروازه‌بان تراکتورسازی گل دوم را روی شوت دیدنی دریافت کرد و گل سوم سپیدرود که باز هم با اشتباه عجیب او به ثمر رسید، آتش انتقادات را شعله‌ور کرد و بلافاصله گروهی از هواداران در فضای مجازی با اشاره به اینکه فروزان متولد رشت است، او را مقصر باخت تیم‌شان قلمداد کردند. سوت پایان بازی، آغاز اتفاقات تلخ‌تر برای گلری بود که 7 بازی متوالی دروازه تیمش را بسته نگه داشته بود و قصد شکستن رکورد کلین شیت در لیگ برتر را داشت که دست سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال است. محمدرضا زنوزی، مالک تراکتورسازی در اقدامی نه‌چندان مرسوم اعلام کرد: «تا زمانی که کمیته انضباطی باشگاه بررسی و تحقیق خودش را در مورد بازی انجام دهد، فروزان از حضور در تمرینات محروم است. او حتماً باید پاسخگوی عملکردش در این مسابقه باشد.» و بعد از آن هم اعلام شد که این دروازه‌بان تا پایان فصل از حضور در تراکتورسازی محروم شده است.

کمتر فوتبالدوستی تصور می‌کرد که جمعه نتیجه‌ای غیرمنتظره در ورزشگاه سردار جنگل رشت رقم بخورد. در واقع بدبین‌ترین هوادار تراکتورسازی هم پیش‌بینی نمی‌کرد که این تیم تن به شکست 3-1 مقابل سپیدرود دهد. آن هم در شرایطی که آنها در انتظار کسب 3 امتیاز و صعود به صدر جدول بودند اما از همان دقیقه 2 مسابقه مشخص شد که روز متفاوتی در انتظار پرشورهاست.

البته این پایان ماجرا نبود. جمعی از هواداران تراکتورسازی جمعه‌شب با تجمع مقابل فرودگاه شهید مدنی تبریز، جلوی خودروهای حامل بازیکنان را می‌گرفتند و دنبال فروزان می‌گشتند. مسئولان، کادر فنی و اجرایی باشگاه تراکتورسازی هم که از حضور هواداران ناراضی در فرودگاه مطلع شده بودند، از قسمت CIP و در پشتی، با اسکورت پلیس خارج شدند. در این میان ویدئویی 15 ثانیه‌ای در کانال‌های هواداری تیم تبریزی منتشر شد که تأسف برانگیز بود؛ یکی از هواداران با فروزان رودررو شده و به او گفت که به خاطر شرط‌بندی، گل‌ها را دریافت کرده است. این تهمت، باعث درگیری لفظی شد و طرفین الفاظ رکیکی نثار هم کردند. آذرنیا، سرپرست و مصطفی منطقی مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی هم در صحنه حضور داشتند و منطقی با گرفتن دست خود مقابل دهان هوادار، مانع ادامه فحاشی می‌شود.
مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی دیروز به «ایران» گفت: «آن هوادار لهجه تبریزی داشت ولی من او را نمی‌شناختم.» در این فضا، عباس الیاسی رئیس هیأت مدیره باشگاه و مسعود شجاعی کاپیتان این تیم، به نمایندگی از اعضای باشگاه به میان هواداران ناراضی رفته و با آنها صحبت کردند. در ادامه این حواشی، پستی منتسب به همسر محسن فروزان در صفحات مجازی انتشار یافت که او توهین تندی را متوجه هواداران تراکتورسازی کرده است اما نسیم نهالی در مصاحبه با ایلنا، منکر پاسخگویی به این شیوه شد: «هیچ وقت چنین ادبیاتی به کار نبرده و نخواهم برد و از آن بی اطلاع هستم. من با توجه به استرسی که داشتم اصلاً بازی را هم بعد از گل اول ندیدم. چون می‌دانستم همسرم بعد از این گل با چه فشاری مواجه است. بعد از بازی هم به هیچ وجه به سراغ فضای مجازی نرفتم و خدا را شکر با امکانات جدیدی که اینستاگرام ترتیب داده، کاملاً زمان حضور در این فضا مشخص است.»

▬ این مطلب را هم بخوانید:  فقط با 4 دلار پسر جوان ثروتمند شد و به مبلغ هنگفت 768 میلیون دلار رسید

واکنش به گل‌های خورده فروزان
نوع گل‌هایی که فروزان دریافت کرد، بازتاب زیادی داشت و افراد مختلفی درباره آن صحبت کردند. محمد تقوی، سرمربی سابق تراکتورسازی در پستی اینستاگرامی به دفاع از فروزان پرداخت و تأکید کرد که او قدرت بازی با پای خوبی دارد و چون در زمان حضورش می‌خواسته بازیسازی از خط دفاع را نهادینه کند، به فروزان اجازه بازی با پا را داده و مسئولیت اشتباهات احتمالی را پذیرفته بود. محمدرضا مهدوی، کاپیتان سپیدرود گفت: ‌«محسن آدمی نیست که بخواهد شرط‌‌بندی کند یا به خاطر اینکه بچه رشت است، بد بازی کند.» نادر دست‌نشان سرمربی سپیدرود هم به تسنیم گفت: «فروزان کلاً یک اشتباه روی گل اول داشت. من یک فیلمی دیدم که متأسفانه بعد از بازی یک هوادار جلوی فروزان را گرفته و بدترین فحاشی را که در شأن فوتبال ما نیست، نثار او می‌کند. قطعاً این هوادار وابسته به جایی است. این آقا که این ادعای شرط‌بندی را می‌کند، اول بازی نمی‌دانست شرط‌بندی شده است؟» شرایطی که محسن فروزان تجربه می‌کند، مشابه چیزی است که پیش از این برای چند بازیکن دیگر هم اتفاق افتاده است. حامد لک و محسن بنگر نمونه‌هایی از این دست هستند که در مقاطعی متهم به خیانت و کم کاری شدند. اما آنچه هواداران پرشور تبریزی باید به آن توجه داشته باشند، این است که تراکتورسازی با این رویکرد خودخواسته به حاشیه می‌رود و پیامدهای یک شکست را به سرنوشت بازی‌های بعدی خودش گره می‌زند. این خودزنی آشکار حاصل نگاهی است که ممکن است یک تیم مدعی را از صدر جدول دور کند./ روزنامه ایران

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی سایت شور بت: چک بست آدز (CheckBestOdds)

جنجال‌ تبلیغ شرط‌بندی در صفحه همسر محسن فروزان