تبلیغات

۴ راز مهم که شانس شما را بالاتر می‌برد

راز شانس بالای برخی افراد در چیست؟
اگر شما تا به حال نتوانسته‌اید که شبدر چهاربرگ نشانه شانس یا نماد خوش شانسی خود را پیدا کنید، همیشه می‌توانید عامل خوشبختی خود را ایجاد کنید. نکات زیر را از افرادی که ذاتا خوش شانس به نظر می‌آیند بیاموزید و برای داشتن بخت و اقبال بیشتر در زندگی به کار برید.

کسانی که فطرتا خوش شانس هستند، افراد بیشتری را جذب خود می‌کنند.
هرچه افراد بیشتری را بشناسید، شانس بیشتری برای داشتن یک دوست خوش اقبال خواهید داشت. افراد خوش شانس با افراد زیادی هم صحبت می‌شوند، افراد زیادی را جذب خود می‌کنند و با آنها ارتباط می‌گیرند. این عادات منجر به «شبکه شانس» و پتانسیل ارتباطات گسترده مفید می‌شود.

خوش شانس‌ها به نیروی غریزی ذاتی خود اطمینان می‌کنند.
محققان انگلیسی متوجه شده‌اند که غرایز و حواس درونی ما اغلب موثق و معتبر هستند و از عکس العمل‌های واقعی فیزیکی در بدن ما مانند افزایش ضربان قلب و عرق نشات می‌گیرند. پس برای داشتن زندگی شادتر و بخت بالاتر به احساسات و غرایز خود اعتماد کنید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بهترین فیلم هایی که علاقمندان به پوکر باید نگاه کنند

افراد خوش اقبال عادات و روتین را می‌شکنند و به استقبال غیر منتظره‌ها می‌روند.
سعی کنید هر هفته یک کتاب جدید بخوانید یا به یک پادکست (فایل صوتی) در مسیر رفت و برگشت به سر کار خود گوش دهید. سعی کنید یک سرگرمی جدید برای خود انتخاب کنید. هر کاری که چشم شما را به افق‌های جدید فکری و افراد جدید در زندگی باز کند می‌تواند مفید باشد.

کسانی که بخت و اقبال بالا دارند، نیمه پر لیوان و جنبه مثبت مشکل را می‌بینند.
تفاوت دیگر این افراد و بد شانس‌ها در نگاه و نگرش آنها به اتفاقات بدشانسی است. خوش شانس‌ها این توانایی را دارند که تصور کنند به جای اتفاق فعلی چه اتفاقی می‌توانست رخ دهد و این کار تاثیر بدشانسی و قبول آن را آسان می‌کند.

و در آخر همیشه به خودتون و انتخاب های خودتون اگر بر اساس منطق و تحقیق هستن اعتماد کنید و بدونید سود کردن و خوش شانسی نیاز به پشتکار هم داره.

تبلیغاتcanonbet