تبلیغات

آشنایی با 7 نفر از جوان ترین پوکر بازان دنیا

آشنایی با 7 نفر از جوان ترین پوکر بازان دنیا

 

بازی پوکر یکی از معدود بازی هایی هست که با اون می شه به درآمد میلیونی رسید حتی قبل از اینکه بخواین به سن قانونی برسید! تو دنیا این روزها خیلی ها هستن که دارن پوکر رو به صورت حرفه ای انجام می دن و با وجود اینکه سن کمی هم دارن تونستن اسمشون رو به عنوان بهترین پوکر بازان جوان دنیا به ثبت برسونن.در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا 7 نفر از جوان ترین پوکر بازان دنیا رو به شما تو مجله دنیای شرط بندی معرفی کنیم:

فدور هولز ( Fedor Holz )

فدور هولز ( Fedor Holz )
فدور هولز ( Fedor Holz )

 

فدور هولز فعالیت خودش رو با پوکر آنلاین شروع کرد و بهش لقب CrownUpGuy رو دادن. فدور تو مسابقات آنلاین در سال گذشته بیش از 2.8 میلیون دلار درآمد کسب کرد. یکی از مهمترین دستاوردهای اون پیروزی تو رویداد اصلی WCOOP 2014 بوده و دو بار هم تونسته که رتبه 1 بهترین بازیکن پوکر در جهان رو داشته باشه.

در سال 2015 مثلا تونسته بود که مبلغ 3.49 میلیون دلار فقط از همین بازی پوکر به دست بیاره و سال 2016 هم یه چیزی بیشتر از 3.46 میلیون دلار برنده مسابقات WPT ملی فیلیپین شد!

شاید باورتون نشه ولی درآمد این بازیکن در طول همه این سال هایی که پوکر بازی کرده بیشتر از 10 میلیون دلار بود و همین جوری که داره پیش می ره می تونه تا قبل از 30 سالگی خودش رو رسما بازنشست کنه و تا آخر عمر تو رفاه کامل زندگی کنه!

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بزرگترین پرداخت کننده مالیات انگلستان; بنیانگذار سایت bet365 با 276 میلیون پوند

آدریان ماتئوس ( Adrian Mateos )

آدریان ماتئوس ( Adrian Mateos )
آدریان ماتئوس ( Adrian Mateos )

 

آدریان ماتئوس 21 ساله تقریباً 4 میلیون دلار درآمد تو یکی از تورنمنت های پوکر و دو پیرزوی تو رویدادهای معتبر جهانی پوکر داره. سال 2013 بود که ماتئوس به عنوان دومین بازیکن جوان تاریخ تبدیل شد و برنده مسابقات WSOP شده بود و تونسته بود که 1.35 میلیون دلار درآمد داشته باشه!

ماتئوس پس از پیروزی تو فینال بزرگ مسابقات EPT در مونت کارلو ، به اولین اسپانیایی تبدیل شد که برنده این مسابقات شده بود.

اون هم به نوبه ی خودش یکی از نابغه های پوکر تو دنیاست که آینده ی طلایی رو براش پیش بینی کردن!

دن کلمن ( Dan Colman )

دن کلمن ( Dan Colman )
دن کلمن ( Dan Colman )

 

باور کنید یا نه ولی دن کلمن تازه 25 ساله شده و در حال حاضر جزو یکی از پولسازترین بازیکنان پوکر در دنیاست. کلمن پس از برنده شدن 100000 یورو در مسابقات Super High Roller در EPT Grand Final با پرداختی 2 میلیون دلاری، دومین جایزه ارزشمند در پوکر رو به اسم خودش ثبت کرده و تو مسابقات ONE DROP تونسته بود که 15.3 میلیون دلار درآمد کسب کنه.

کلمن پس از پیروزی در ONE DROP ، با پیروزی در مسابقات Seminole Hard Rock Poker Open ، WPT Alpha 8 London و نایب قهرمان EPT Barcelona Super High Roller دیگه به اوج خودش رسید و کمترین امتیازی که تا حالا داشته تو سال 2014 بود که تونسته بود که فقط 373،932 دلار درآمد داشته باشه و به رتبه هفتم برسه.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بیوگرافی حسین انسان پوکر باز ایرانی برنده جایزه 10 میلیون دلاری سال 2019

کلمن سال 2016 بود که با به دست آوردن 500،000 دلار به رتبه هفتم تو مسابقات فیلیپین به اوج رسید و خیلی ها معتقدن که اون می تونه به عنوان بهترین بازیکن دنیا تبدیل بشه.

دمیتری اوربانوویچ ( Dzmitry Urbanovich )

دمیتری اوربانوویچ ( Dzmitry Urbanovich )
دمیتری اوربانوویچ ( Dzmitry Urbanovich )

 

دمیتری اوبانوویچ تازه 20 ساله شده و تا سال آینده واجد شرایط بازی تو مسابقات World Series of Poker می شه. اون کار خودش رو با مسابقات High Roller 25000 با  605،929 دلار شروع کرد. بعد از اون هم تو پنج مسابقه تا مرحله فینال رسید و تو سه مسابقه برنده شد  و تو مسابقات Super High Roller در EPT Grand Final با 1.59 میلیون دلار به بیشترین امتیاز خودش رسید.

اوربانوویچ در حال حاضر 4.19 میلیون دلار  رو تو رویدادهای زنده برنده شده و با اینکه سنش هنوز قانونی نشده ولی پیش بینی شده که به زودی به دستاوردهای خیلی خوبی تو مسابقات میرسه.

جاش بکلی ( Josh Beckley )

جاش بکلی ( Josh Beckley )
جاش بکلی ( Josh Beckley )

 

جاش بکلی یکی از جوانترین بازیکنان در سال 2015 بود که در سن 25 سالگی به یکی از ستاره های دنیای پوکر تبدیل شده. اون بیشتر از یک دهه هست که داره پوکر رو به صورت حرفه ای انجام می ده. تو یه بازی به تنهایی اون تونسته بود که 4.47 میلیون دلار برنده بشه و همون جا بود که به همه ثابت کرد که تو این عرصه کلی حرف برای گفتن داره.

تو مسابقات پوکر زنده هم اون تونسته که 5.16 میلیون دلار درآمد داشته باشه و خیلی ها معتقدن که اون آینده خیلی درخشانی رو خواهد داشت و می تونه تو کل دنیا معروف شه و همه اون رو به عنوان یکی از بهترین های این بازی بشناسن.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  پیش‌بینی بنگاه‌های شرط‌بندی: ایران، بخت اول قهرمانی آسیا

آندیلکو آندریویچ ( Andjelko Andrejevic )

آندیلکو آندریویچ ( Andjelko Andrejevic )
آندیلکو آندریویچ ( Andjelko Andrejevic )

 

Andjelko Andrejevic که اصالتاً اهل صربستان هست، بازی حرفه ای پوکر رو تو فلوریدا شروع کرد. شاید باورتون نشه ولی اون برنده اولین تورنمنت زنده تو دنیاست! تو چند ماه اخیر اون تونست مبلغ 500000 دلار رو تو مسابقات قهرمانی آسیا به دست بیاره. آندرهویچ با 23 سال سن فقط 2 میلیون دلار از درآمد مسابقات داشته و آینده ی درخشانی برای اون پیش بینی میشه!

چارلی کارل ( Charlie Carrel )

چارلی کارل ( Charlie Carrel )
چارلی کارل ( Charlie Carrel )

 

چارلی کارل از سال 2014 شروع به بازی کرده و خیلی زود تونست با کسب 170950 دلار اولین امتیاز شش رقمی خودش رو با پیروزی تو تورنمنت بزرگ تور پوکر Grosvenor انگلستان به دست بیاره. اون سال 2015 با کسب رتبه 5  تو مسابقات High Roller 10k به بهترین نتیجه رسید و تونست به جایزه 1.24 میلیون دلاری برسه. آینده ی درخشانی برای اون پیش بینی شده و می تونه به بهترین نتیجه تو مسابقات برسه.

امیدراریم از مقاله آشنایی با 7 نفر از جوان ترین پوکر بازان دنیا لذت برده باشید.

تبلیغاتcanonbet