تبلیغات

برندگان لاتاری: ژاوی، یک خوش بخت و خوش شانس واقعی

ژاوی، نماد یک خوش بخت و خوش شانس واقعی!

ژاوی  ( Xavi  ) ستاره درخشان پیشین تیم بارسلونا که بیش از ۳۰ عنوان در زندگی فوتبالی اش به دست آورده است نه تنها برنده لالیگا، جام حذفی اسپانیا، لیگ قهرمانان، سوپر جام اسپانیا، جام یوفا، جام باشگاه‌های جهان، جام ملت های اروپا ، سوپر جام اروپا و جام جهانی بوده است ، بلکه برنده شدن در لاتاری را هم به افتخاراتش اضافه کرده است و در نهایت ناباوری برای شما، او از این موضوع اطلاع نداشته است.

این قرعه‌کشی بخشی از کمپین حساب‌های سپرده بانک دوحه در قطر بود که برای سپرده گذاران خود قرعه‌کشی ویژه‌ای برگزار کرد. در مصاحبه‌ای ژاوی عنوان کرد که برنده شدن یک میلیون ریال قطر برایش غیرمنتظره اما شگفت انگیز بوده است. او در ادامه توضیح داد که حساب سپرده خود را در روز ۵ دسامبر ۲۰۱۶ پیرو تبلیغات بانک برای سپرده‌گذاری در بانک دوحه و به امید شانس میلیونر شدن افتتاح کرده است و شانس به او روی کرده است. او از این کار خود ابراز خوشحالی کرد و از بانک دوحه برای محیا کردن چنین فرصتی تشکر کرد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بهترین کازینوی جهان "بلاژیو" 4.2 میلیارد دلار فروخته شد

مهم نیست که ثروتمند هستید یا درآمدی متوسط دارید، مهم این است که برنده شدن در قرعه کشی اتفاقی نیست. یک باور مستمر و تلاشی ادامه‌دار برای به حقیقت پیوستن موفقیت‌ها و شادی‌ها در زندگی است. بازی‌های لاتاری در دنیا برای بسیاری از افراد جذاب است. در میان فوتبالیست‌ها حتی کوین ا کانر هم روزی برنده ۱٫۲ میلیون دلار شده است پس شانس برای همه افراد ثروتمند و فقیر یکسان است وامیدوار بودن، استمرار و باور به برنده شدن راز بخت آزمایی است.

پ ن : البته یکم مشکوک هم هست انتخابش از پیش مشخص شده باشه که جنبع تبلیغاتی هم داشته باشه برای بانک از این کارا عرب ها زیاد می کنن و خیلی هم تابلو هست

تبلیغاتcanonbet