تبلیغات

الیاس مرادی ، پناهجوی افغان برنده تور جهانی پوکر شد

الیاس مرادی ، پناهجوی افغان برنده تور جهانی پوکر شد

الیاس مرادی ، پناهجوی افغان برنده تور جهانی پوکر شد

الیاس مرادی پوکرباز افغان که پس از فوت پدرش طی بمباران در کشور افغانستان به عنوان پناهجو به آمریکا پناهنده شده بود توانست برنده مسابقات تور جهانی پوکر شود.

موفقیت الیاس مرادی این پوکربازی افغان که یک زندگی پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشته است به تیتر مهم رسانه های خبری، ورزشی و بخصوص سایت های پوکر بین المللی تبدیل شد.

الیاس مرادی
الیاس مرادی

قهرمانی الیاس مرادی در مسابقات تور جهانی پوکر

پوکرباز افغان الیاس مرادی که دارای ملیت آمریکایی نیز می باشد، موفق شد طی سری مسابقات تور جهانی پوکر (World Poker Tour) یا به اختصار (WPT) مقام نخست را بدست بیاورد.

او در پایان توانست در میان ۱۵۷۳ تن از جمله پوکرباز آمریکایی با تجربه Ronnie Bardah راه خود را برای کسب عنوان قهرمانی هموار سازد تا نهایتا در رقابت میز پایانی Robel Andemichael دیگر پوکرباز آمریکایی را نیز شکست دهد و در جایگاه اول قرار بگیرد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بزودی مالیات سایت‌های شرط بندی در مکزیک 20 درصد افزایش داده میشود
تصویری از الیاس مرادی پوکرباز اهل کشور افغانستان، این رقابت ها تحت شرایط ویژه همه گیری ویروس کرونا برگزار گردید
تصویری از الیاس مرادی پوکرباز اهل کشور افغانستان، این رقابت ها تحت شرایط ویژه همه گیری ویروس کرونا برگزار گردید

الیاس مرادی در پایان سری “WPT Lucky Hearts Poker Open” تور جهانی پوکر علاوه بر ثبت نخستین عنوان قهرمانی اش در مجموع ۸۰۹,۵۱۵ دلار را جمع آوری کرد. وی درباره موفقیتش گفت:

“رویای هر کس می تواند به حقیقت مبدل شود.

  الیاس مرادی

موفقیت این پوکرباز افغان اکنون در کنار پیروزی پوکربازان ایرانی مانند کسب دستبند طلای مسابقات جهان پوکر ملیکا رضوی و همچنین قهرمانی حسین انسان در مسابقات جهانی پوکر سال ۲۰۱۹ ورق افتخار دیگری بر جامعه فارسی زبانان افزود.

بازتاب قهرمانی الیاس مرادی، پوکرباز موفق افغان

خبر قهرمانی شگفت انگیز او در حساب توییتر تور جهانی پوکر منتشر شد، سپس توییت دیگری یک ویدئو از دست های نهایی بازی انتشار یافت، جایی که الیاس مرادی می گفت: “Let’s Go” = “بزن بریم”

همانطور که در ویدئو نیز مشخص است الیاس مرادی در این دست ورق های جفت آس را در اختیار داشت، این پیروزی موجب رسیدن وی به صدر جدول چیپ لیدرها شد و او برتری اش در اختلاف چیپ را تا پایان بازی حفظ کرد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  لاتاری بزرگ 1.6 میلیارد دلاری تاریخ آمریکا

تورنمنتی که مرادی در آن قهرمان شد از نوع مسابقات ستلایت (satellite) بود که معمولا طی آن پوکرباز بلیط حضور در یک رقابت بزرگتر را بدست می آورد. الیاس مرادی با این قهرمانی توانست جواز حضور در سری مسابقات پوکر تگزاس هولدم که به یاد مایک سکستون (Mike Sexton) برگزار می شود را کسب کند.

او پس از بدست آوردن این پیروزی درباره شرکت نمودن در این تورنمنت گفت:

“من این فرصت را بدلیل اینکه پروازم را از دست داده بودم بدست آوردم. من یک ستلایت بازی کردم و حالا هم   اینجا هستم.

 الیاس مرادی

وی که از این پیروزی بسیار خوشحال بود و دچار احساسات نیز شده بود همچنین گفت:

“این فوق العاده است، این باعث می شود من بخواهم گریه کنم.

تبلیغاتcanonbet