تبلیغات

 

پوکرباز زن مشهور متهم به جاسوسی

پرونده ای جنجالی در آمریکا یک پوکرباز زن مشهور را به اتهام دست داشتن در رشته عملیات جاسوسی از کارمندان دولت ایالات متحده و نیز پلیس اف بی آی مظنون میداند.

در یکی از جدیدترین و نیز جنجالی ترین پرونده هایی که نیویورک تایمز “The New York Times” به آن پرداخته است، یک پوکرباز زن مشهور به شرکت در رشته عملیات جاسوسی هدفمند از کارمندان ایالات متحده و پلیس اف بی آی متهم شده است.

پوکرباز زن مشهور متهم به جاسوسی

آنا خایت “Anna Khait” متولد سال ۱۹۸۸ در روسیه است که البته ملیت آمریکایی را نیز داراست.

وی پوکربازی زن مشهوری است که اگرچه در سطح حرفه ای بازی نمیکند با اینحال به دلیل شرکت در برنامه های ویژه سلبریتی ها از جمله فصل ۳۲ برنامه ای به نام بازمانده “Survivor” چهره ای شناخته شده میباشد {وی در قسمت ۵ این فصل از برنامه، حذف شد}.

آغاز بکار پوکرباز زن مشهور آنا خایت در دنیای پوکر پس از تصمیم وی مبنی بر لغو درخواستش مرتبط با ادامه تحصیل در زمینه پزشکی شکل گرفت، وی مانند بسیاری از افراد دیگر با این امید به پوکربازی روی آورد تا نام و شهرتی برای خود دست و پا کند و البته طی شرط بندی در مسابقات پوکر پول بدست بیاورد.

بر اساس اطلاعات به ثبت رسیده او که سابقه حضور در مسابقات جهانی پوکر “WSOP” را نیز یدک میکشد تاکنون توانسته در مسابقه های زنده ۱۲,۸۱۱ دلار آمریکا جمع آوری کند که بر این اساس نمیتوان صرفنظر از شهرت، وی را پوکرباز ماهری دانست. یک بررسی مختصر توسط مجله لیلاج از پروفایل وی در سایت thehendonmob.com نیز اینگونه نشان میدهد که میبایست وی در زمره پوکربازان آماتور یا متوسط دسته بنده نمود.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آشنایی و آموزش با بازی ورق 5 کارت

این پوکرباز زن که با حضور در برنامه های ویژه به نوعی خود را در میان برخی دیگر از سلبریتی های دنیای پوکر مطرح نمود طی گفتگویی در سال ۲۰۱۷ که با سایت pokernews.com داشت گفت:

من بصورت تمام وقت و در تمام روز بازی نمی کنم، معمولا بعد از شام پوکربازی می کنم، زمانی که فعالیت بیشتری وجود دارد {احتمالا اشاره به حضور سایر پوکربازان در این بازه زمانی}. من در نیوجرسی زندگی می کنم، بنابراین خوشبختانه هر وقت بخواهم می توانم از داخل خانه بازی کنم.

پوکرباز زن – آنا خایت

  • در رابطه با این صحبت ها ذکر این نکته مهم است که قوانین پوکربازی بصورت آنلاین در ایالات مختلف آمریکا متفاوت میباشد.

پرونده جاسوسی از اف بی آی

در بخشی از توضیحات مقاله منتشر شده در نیویورک تایمز این پوکرباز مشهور زن نیز از جمله افرادی است که در یکسری عملیات جاسوسی هدفمند برای جمع آوری اطلاعات علیه کارکنان ایالتی دولت آمریکا و نیز پلیس اف بی آی “F.B.I” شرکت داشته اند. بر اساس این گزارش آنا خایت در پوشش های مختلف تلاش داشته تا طی قرارهای عاشقانه با برخی کارمندان دولت و نیز اف بی آی صحبت های گوناگونی درباره انتخابات گذشته آمریکا را مطرح نماید و سپس با ضبط گفته های طرفین خود نسبت به اقدامات غیرقانونی صورت پذیرفته و تقلب در انتخابات ریاست جمهوری مدرک جمع آوری کند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی اشلی آدامز پوکر باز مشهور

بنا به تحلیل این گزارش در نیویورک تایمز این گروه قصد داشته تا از مدارک جمع آوری شده در عملیات جاسوسی، بر علیه برخی شخصیت های سیاسی استفاده نماید.

قابل توجه است که این پروژه جاسوسی که از آن به نام “Project Veritas” یاد میشود در یک خانه اجاره ای واقع در واشنگتن که مبلغ اجاره ماهیانه آن ۱۰ هزار دلار عنوان شده است مرکزیت داشته و زنان دیگری نیز به این خانه رفت و آمد داشته اند. در پرونده شکل گرفته اینطور توضیح داده شده که زنان حاضر در این عملیات جاسوسی از نام های مستعار مانند برزیل “Brazil” و نیز ببر “Tiger” برخوردار بوده اند، با اینحال مشخص نیست که این پوکرباز زن از چه لقبی برخوردار بوده است.

بر اساس محتوای منتشر شده توسط نیویورک تایمز در اینباره، آنا خایت پوکرباز زن مشهور در چند عملیات جاسوسی همراه گروه شرکت داشته است. بنا بر ادعای این رسانه هنوز پاسخ یا اضهار نظری در این رابطه از آنا خایت دریافت نشده است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  دن اسمیت ؛ معرفی جوانک میلیون دلاری

دیدگاه سیاسی پوکرباز زن مظنون به جاسوسی

آنا خایت که بنظر می آید دیدگاه های سیاسی خود را بصورت کاملا شفاف بیان میکند در حساب توییتر خود اشاراتی به موضوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که طی آن دونالد ترامپ در مقابل جو بایدن با شکست مواجه شد داشته است.

دیدگاه سیاسی این پوکرباز زن مشهور که اکنون مظنون به جاسوسی از کارکنان پلیس اف بی آی و نیز کارمندان ایالتی دولت آمریکاست غالبا محافظه کارانه و در راستای حرکت های راست گرایانه حمایت از رئیس جمهوری دونالد ترامپ و موضوع جنجالی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بوده است.

در همین رابطه و در بخشی از توضیحات پروفایل این پوکرباز زن اینگونه نوشته شده است:

بازیکن حرفه ای پوکر سابق – محافظه کار

 

آنا خایت در یکی از اظهارنظرهای جدیدش در توییتر از مردم خواسته بود که از پوشاندن ماسک به فرزندانشان خودداری کنند:

وی همچنین در یک توییت پرحاشیه که اخیرا منتشر نموده است از جنجال های پیش رو در ۴ هفته آینده خبر داده است:

 

 

آنا خایت پوکرباز زن مشهور که اکنون با اتهام سنگین در رابطه با جاسوسی روبروست همچنین در توییت دیگری به این مساله که موضوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی دونالد ترامپ یک مساله ثابت شده است اشاره کرد:

 

موضوع جنجالی جدید سیاسی در آمریکا که یک رشته عملیات جاسوسی را مطرح میکند اکنون دامنه و بازتاب گسترده ای گرفته است و باید منتظر ماند تا زوایای جدید و نتیجه این گزارش منتشر گردد. موضوع جاسوسی در تمامی دولت ها و کشورها یک مساله حساس است که در صورت اثبات آن فرد متهم با مجازات سنگینی روبرو خواهد بود.