تبلیغات

 

مسابقات پوکر آنلاین

آگوست روز افتتاحیه مسابقات پوکر آنلاین WSOP GGPOKER

آگوست روز افتتاحیه مسابقات پوکر آنلاین WSOP بود. بازیکنان ساکن نوادا و نیوجرسی توانستند مشارکت خود را در سال 2021 در WSOP با 32 دستبند در ماه جولای تجربه کنند. حال شکار دستبند در حال حاضر در GGPoker برای بازیکنان در سایر نقاط جهان است. این بار WSOP با 33 دستبند دیگر از 1 آگوست تا 12 سپتامبر آماده برگزاری است.

روز افتتاحیه مسابقات پوکر آنلاین WSOP

انتظار می رود برخی از بزرگترین نام های پوکر در شش هفته آینده شرکت کنند. از جمله در رویداد آنلاین WSOP شماره 2 : 1،111 دلار رویداد خیریه Caesars Cares. این رویداد نه تنها در مورد جوایز نقدی بزرگ و دستبند طلای WSOP به برنده است. بلکه راهی برای بازگشت دوباره بازیکنان به عرصه مسابقات است. در این رویداد، بجای پرداخت هزینه شارژ GGPoker ، هر ورودی شامل 1000 دلار به همراه کمک 111 دلاری Caesars Cares ، یک خیریه COVID-19 در نوادا است. روز افتتاحیه همچنین شاهد اولین دستبند WSOP در GGPoker خواهد بود. با رویداد 1 میلیون دلاری تضمین شده. رویداد 1: $ 50 The Return NLH.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  (ویدئو) طالبان قماربازان را در شهر چرخاند

برنامه رویداد شماره 2 در افتتاحیه مسابقات پوکر آنلاین

رویداد شماره 2 از روز یکشنبه 1 آگوست آغاز می شود. بازیکنان با 25000 چیپ (250 big blind) شروع می کنند. و blind ها به آهستگی در هر 15 دقیقه افزایش می یابد. تا پایان ثبت نام در ساعت 11:05 شب به وقت تابستانی اروپای مرکزی جایزه ها مشخص نخواهد شد. در این مدت بازیکنان می توانند مجدداً وارد بازی شوند اگر همه چیز خوب پیش نرفت. این رویداد به محض تکمیل جدول نهایی، یا پر شدن 32 سطح big blind به مرحله نهایی می رسد.

1 آگوست روز افتتاحیه مسابقات پوکر آنلاین WSOP تابستانی با برگزاری از سوی GGPOKER بود. و خاطرات زیادی را از مسابقات پارسال زنده کرد. تابستان گذشته ، Alek “astazz” Stasiak در این رویداد از 2323 ورودی اولین عنوان قهرمانی خود در مسابقات جهانی پوکر را کسب کرد. او به 343،204 دلار جایزه نفر برتر نیز دست یافت. و در دنیای پوکر نامی برای خود دست و پا کرد. زمان نشان خواهد داد که آخرین برنده این رویداد معتبر WSOP چه کسی خواهد بود.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  مسابقه پوکر هدز آپ بزرگان بین فیل هلموث و دنیل نگرانو

GGPOKER اجرا کننده رویدادهای WSOP

GGPoker افتتاحیه مسابقات پوکر آنلاین WSOP را برگزار کرد. GGPOKER دارای ویژگی ابتکاری در برگزاری رویدادهای WSOP است. که در آن بازیکنان می توانند بازی پوکر خود را در لابی مسابقات واقعی به مشتری بفروشند. معاملات به صورت خودکار انجام می شود و سرمایه گذار و بازیکن را در معرض خطر قرار نمی دهد. ده ها بازیکن هستند که اقدام خود را به این رویداد می فروشند. اعضای GG OmahaSqaud از جمله Sasha “Poker Sasha” Liu و Fernando “JNandez87” Habegger و Mikhail “Minthon” Yakovlev.

Sasha “Poker Sasha” Liu