تبلیغات

 

سری جهانی پوکر آنلاین (WSOP)

فرصتی برای پوکربازان در سری جهانی پوکر آنلاین (WSOP)

با 33 دستبند در برنامه ، با شروع سری جهانی پوکر آنلاین (WSOP) یک ماه شلوغ برای GGPoker خواهد بود. اما قرار است آگوست حتی بزرگتر از حد انتظار باشد. زیرا بیش از 10،000،000 دلار در سراسر این سایت به شما اهدا می شود. شما چه در حال بازی های نقدی، All-in یا Fold ، Battle Royale یا Flip & Go در GGPoker باشید. چیزی برای همه وجود دارد.

تابلوهای روزانه و هدایای اختصاصی

به گزارش سی ان ان فارسی پل بورک ، مدیر روابط عمومی GGPoker می گوید: “بیش از 10،000،000 دلیل برای بازی در GGPoker در ماه آگوست وجود دارد. تابلوهای روزانه ، هدایای منحصر به فرد ، و همه اینها در حالی که سری جهانی پوکر آنلاین در حال انجام است. و ده ها دستبند طلا WSOP در حال اعطا شدن است. واقعاً چیزهای زیادی برای جشن گرفتن در این ماه وجود دارد!”

یکی از فرصت های هیجان انگیز باکس هدیه مخصوص WSOP است. این هدایای ترفیع رتبه بندی مسابقات، روزانه 32000 دلار تا حداکثر 1400 نفر را شامل می شود.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  گلزنی هر دو تیم ( BTTS ) پر سود ترین گزینه شرطبندی فوتبال

در اینجا لیست کاملی از تابلوهای راهنما آمده است:

50،000 دلار All-in یا Fold Daily Leaderboard
50،000 دلار Spin & Gold Daily Leaderboard
تابلوی روزانه 25000 دلار هولدم

{ سری جهانی پوکر آنلاین }

25000 دلار تابلوی روزانه Omaha
تابلوی روزانه 10.000 دلار Short Deck
10000 دلار Flip & Go Daily Leaderboard
تابلوی روزانه 1000 دلار بتل رویال

علاوه بر این، 2 میلیون دلار از طریق GGCare و Daily Freebie اهدا می شود و 250،000 دلار نیز توسط Honeymoon برای تازه واردان توزیع می شود.

سری جهانی پوکر آنلاین (WSOP) آنلاین آگوست، فرصتی برای همه

Bertrand ‘ElkY’ Grospellier سفیر GGPoker برای تبلیغات هیجان زده است و نمی تواند منتظر شروع آن باشد. “یکی از دلایلی که من GGPoker را دوست دارم نحوه اهمیت دادن آنها به بازیکنانشان است. از Honeymoon برای تازه واردان تا حفاظت از حباب برای بازیکنان جدید. و در حال حاضر نیز 10 میلیون دلار جوایز فصل سری جهانی پوکر آنلاین . GGPoker به هر بازیکن در هر سطح فرصتی می دهد تا در جوایز سهیم باشد.”

▬ این مطلب را هم بخوانید:  حواشی دن بیلزریان و جی جی پوکر

به سوی WSOP آنلاین با بونوس خوش آمدگویی 600 دلاری

اگر می خواهید در سری جهانی پوکر آنلاین بازی کنید ، به یک حساب GGPoker احتیاج دارید. GGPoker را دانلود کرده و حساب رایگان خود را ایجاد کنید. سپس به حساب خود پول واریز کنید. واریز اولیه شما 100٪ تا حداکثر 600 دلار جایزه خوشامدگویی مطابقت دارد. بازیکنان جدید می توانند حرفه GGPoker خود را با پیوند خوش آمدید با سایت Honeymoon promotion شروع کنند. Honeymoon promotion برای 30 روز اول پس از ایجاد حساب GGPoker شما اجرا می شود. و شما را برای دریافت بلیط های مسابقات و پول نقد یاری می کند.