تبلیغات

شروع ساخت نسخه دوم محبوب ترین فیلم پوکری تاریخ با حضور مت دمون، رابرت دنیرو

نسخه دوم فیلم راندرز (محبوب ترین فیلم پوکری تاریخ) با حضور مت دمون، رابرت دنیرو و ادوارد نورتون ساخته خواهد شد.

بازیگران بزرگ سینما و بازیکنان بزرگ دنیای پوکر، در راندرز 2 گرد هم می‌آیند.

در روزهای اخیر توییتی از یکی از بازیکنان حرفه‌ای پوکر به نام دنیل نگریانو دومینویی را به راه انداخت. او که در حال تماشای فیلم راندرز بود، در توییت خود نوشت این فیلم به نظر نیازمند ادامه است. اتفاقاتی که حول محور مایک مک دروموت و دوستش وورم رخ داده است، محبوب‌ترین فیلم عاشقان پوکر را تشکیل می‌دهند.

در سال‌های اخیر، موضوع دنباله‌ای بر این فیلم بارها محل بحث بوده است. کاپلمن، نویسنده داستان یک بار در جواب طرفداران گفته بود همیشه می‌تواند دنباله‌ای برای این فیلم بسازد اما او و دیوید لوین، دیگر نویسنده داستان حقی در مورد فیلم ندارند. در ادامه مت دیمون که کاراکتر اصلی داستان بود، یک بار در یک پادکست که به عنوان مهمان حضور داشت، اعلام کرده بود که فیلم دوم راندرز، فروشی نخواهد داشت.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  Stanford Wong چهره شناخته شده آموزش شرطبندی و عاشق دیوانه وار بازی بلک جک

 

در فوریه سال جاری دوباره مسئله داغ شد. کاپلمن ادعا کرد همه چیز آماده فیلم دوم است و فیل هلموث یکی از بزرگترین بازیکنان پوکر جهان، آماده است تا نقش رقیب مک دروموت را ایفا کند.

بنا بر گزارشات مت دیمون و ادوارد نورتون در فیلم جدید ایفای نقش خواهند کرد و قرار است رابرت دنیرو نیز نقشی ایفا کند. او نقشی را بازی می‌کند که در سری اول جان مالکوویچ بازی کرده بود. فیلم در پاریس و وگاس اتفاق خواهد افتاد. انتظار می‌رود که راندرز دو، در چند سال آینده روی پرده برود.

تبلیغاتcanonbet