تبلیغات

لیدی گاگا در پوکر برنده هزاران دلار آمریکا شد

لیدی گاگا در لاس وگاس؛ پاپ استار بزرگ، در پوکر نیز بازیکنی تواناست

یازده سال پس از آهنگ پوکرفیس، لیدی گاگا در پوکر برنده شد.

چندین اکانت توییتری که برخی از طرفداران لیدی گاگا هستند، ویدئویی را از این خواننده/هنرپیشه آمریکایی منتشر کرده‌اند که او در یکی از پوکرروم‌های این شهر، با چهره‌ای برنده پول‌های خود را می‌شمرد. کسی به شوخی گفته است پوکر فیس (یکی از معروف‌ترین آهنگ‌های لیدی گاگا) او حتی برای بازیکنان پوکر نیز قابل تشخیص نیست. این موضوع توسط یکی از سایت‌های مطرح دنیای پوکر تائید شده است.

برای مشاهده فیلم کلیک کنید

لیدی گاگا کیست؟

استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا با نام هنری لیدی گاگا، 33 ساله و متولد منهتن آمریکاست. او به مدرسه هنر رفت و در نواختن پیانو پیشرفت کرد.

نوزده سال داشت که کار هنری را با چند آهنگ هیپ هاپ آغاز کرد. او و چند دوست دیگر در ابتدا در کلاب های نیویورکی می‌نواختند تا اینکه در سال 2006 توسط یک استعدادیاب کشف شد و به دنیای حرفه‌ای موسیقی وارد شد. او در 2008 به لس آنجلس نقل مکان کرد و نخستین آلبومش را همان سال منتشر کرد. پوکرفیس از همین آلبوم به شهرتی جهانی رسید و البته جایزه گرمی را به لیدی گاگا رساند. او چندین رکورد در گینس دارد که از آن جمله می‌شود به بیشترین جستجو در اینترنت به عنوان یک زن اشاره کرد. البته لیدی گاگا را بیش از هرچیز به تیپ‌های عجیبش می‌شناسند و در کنار ترانه‌های پاپ نه چندان عمیق، باعث می‌شود تنها در دنیای عامی موسیقی طرفدار داشته باشد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  امیر تتلو از سایت شرط بندی خود رونمایی کرد

او در سال‌های اخیر به دنیای هالیوود هم وارد شده و با فیلم a star is born به شهرتی بیشتر نیز رسید.

تبلیغاتcanonbet