تبلیغات

 

Americas Cardroom ( اتاق ورق آمریکا ) تورنمنت پوکر آنلاین ویژه کریس مانی میکر برگزار می کند

Americas Cardroom ( اتاق ورق آمریکا ) تورنمنت پوکر آنلاین ویژه کریس مانی میکر برگزار می کند

Americas Cardroom ( اتاق ورق آمریکا ) تورنمنت پوکر آنلاین ویژه کریس مانی میکر برگزار می کند

سایت پوکر آنلاین اتاق ورق آمریکا که از محبوبترین گزینه های آمریکایی ها برای پوکربازی است به تازگی یک تورنمنت آنلاین به نام کریس مانی میکر راه اندازی کرده است.

این تورنمنت پولساز پوکر آنلاین که در تلاش برای بازسازی نماد موفقیت های کریس مانی میکر میباشد قرار است با بلیط ورودی رایگان (تنها ۰٫۰۱ دلار) پذیرای پوکربازان با استعداد و علاقمند باشد.

کریس مانی میکر _ Americas Cardroom
کریس مانی میکر _ Americas Cardroom

تورنمنت پوکر آنلاین برای کشف کریس مانی میکر جدید

سایت پوکر آنلاین اتاق ورق آمریکا به دنبال توافق همکاری جدید با کریس مانی میکر یک تورنمنت آنلاین با ورودی نزدیک به صفر (۰٫۰۱ دلار) راه اندازی کرده است.

اگر پیگیر خبرهای دنیای پوکر بوده باشید مدتی پیش:

  • به دنبال لغو قرارداد اسپانسری کریس مانی میکر و پوکر استارز او از این گروه جدا شد.
  • سپس مدتی بعد طی یک قرارداد اسپانسری جدید کریس مانی میکر به سایت پوکر آنلاین اتاق ورق آمریکا پیوست.

سایت پوکر آنلاین اتاق ورق آمریکا (Americas Cardroom) که بطور سنتی میزبان پوکربازان آمریکا است اکنون به دنبال این توافق مهم در پی تبلیغات و جذب بازیکنان جدید از طریق برگزاری یک مسابقه پوکر آنلاین میباشد.

در ویدئو زیر تبلیغ مربوط به این تورنمنت پوکر توسط کریس مانی میکر را مشاهده خواهید نمود:

در این ویدئو کریس مانی میکر توضیح میدهد که تا به حال در موارد بسیاری افراد به او گفته اند که میتوانند در مسابقات پوکر بازی کنند و موفق شوند اما بانکرول یا همان بودجه لازم را در اختیار ندارند. او در این ویدئو این تورنومنت را فرصت خوبی برای این گروه از اشخاص علاقمند میداند تا ادعای خود را اثبات کنند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  Americas Cardroom اسپانسر جدید کریس مانی میکر

در این تورنمنت پوکر که با شعار {مانی میکر بعدی شوید} برنامه ریزی شده پوکربازان میتوانند با خرید بلیط ورودی این مسابقات به ارزش تنها ۰٫۰۱ دلار که مبلغی در حدود ۰ میباشد در رقابت شرکت کنند. برنده این مسابقه شانس بدست آوردن مبلغ ۱۰۵,۰۰۰ دلار را خواهد داشت.

کریس مانی میکر (Christopher Moneymaker) و موفقیت او در سال ۲۰۰۳ موجب ایجاد یک موج تازه در دنیای پوکر شده بود، اکنون به عنوان سمبلی از ایده موفقیت در پوکر در این تورنمنت نقش تبلیغاتی بر عهده دارد. این مسابقه پوکر در حقیقت یک شبیه سازی و ایجاد فرصت برای علاقمندان برای تکرار موفقیت کریس مانی میکر میباشد، موفقیتی که در دنیای پوکر از آن به عنوان اثر مانی میکر یاد میکنند.

  • قابل توجه است که نام فامیلی این ستاره پوکر به معنی پولساز (Moneymaker) است که طبیعتا جذابیت بسیاری ایجاد میکند.

تورنمنت پوکر آنلاین پولساز کریس مانی میکر

این تورنمنت پوکر قرار است در ۱۲ آوریل شروع شود و پوکربازان در طول ۱۲ هفته به جمع آوری امتیاز خواهند پرداخت. در پایان رقابت پوکربازانی که بهترین عملکرد را از خود نشان دهند به رویداد نهایی رقابت دعوت خواهند شد و برنده نهایی مبلغ اسپانسری ۱۰۵ هزار دلاری را بدست خواهد آورد.

شرح و نکات مهم در این تورنمنت پوکر بصورت زیر اعلام شده است:

  • پوکربازان میتوانند از تاریخ ۱۲ آوریل تا ۴ جولای به انتخاب خود در انواع مختلف میزهای مسابقه پوکر (MTT) به رقابت بپردازند.
  • بهای قابل پرداخت برای شرکت در هر میز پوکر (MTT) تنها ۰٫۰۱ دلار است.
  • در هر دسته از مسابقات ۱۰۰ پوکرباز برتر بر اساس جایگاه نهایی امتیاز دریافت میکنند.
  • در پایان هر هفته ۵ جایگاه برتر بدست آمده توسط پوکربازان محاسبه و امتیازدهی خواهد شد.
  • همچنین در پایان هر هفته ۳۰ پوکرباز برتر برای شرکت در رویداد نهایی مشخص میشوند، رویدادی که در تاریخ ۱۱ جولای برگزار میگردد.
▬ این مطلب را هم بخوانید:  قهرمان جام جهانی 2018 ؟؟

در رویداد نهایی مجموعا ۳۶۰ پوکرباز به رقابت خواهند پرداخت که این مسابقات در روزهای ۱۱، ۱۵ و ۲۵ جولای برگزار خواهد گردید. برنده نهایی علاوه بر جایزه به تیم اسپانسری اتاق ورق آمریکا (Team ACR) خواهد پیوست.

کریس مانی میکر نماد موفقیت در پوکر

موفقیت کریس مانی میکر برای حدود ۱ دهه در تمام رسانه های پوکر تاثیرگذار بود. اگرچه این تورنمنت پوکر تفاوت هایی با مسابقاتی که مانی میکر در آن به پیروزی رسید دارد با اینحال فرصتی برای پوکربازان با استعداد است تا به جمع حرفه ای بپیوندند.

سایت پوکر آنلاین Americas Cardroom علاوه بر اسپانسری کریس مانی به تازگی ونسا کید (Vanessa Kade) که یک پوکرباز حرفه ای زن میباشد را نیز به تیم تبلیغاتی خود اضافه نموده است.

  • سایت پوکراستارز به تازگی با یک قرارداد اسپانسری دن بیلزریان را به تیم خود که شامل دنیل نگرانو نیز میشود افزوده است. در ادامه این همکاری جدید، ونسا کید به تازگی در پی حواشی بسیار با جی جی پوکر GGPoker قطع همکاری کرده است
تورنمنت پوکر آنلاین Americas Cardroom کریس مانی میکر
تورنمنت پوکر آنلاین Americas Cardroom کریس مانی میکر

جایزه ۱۰۵ هزار دلاری این تورنمنت پوکر به صورت زیر به پوکرباز برتر ارائه خواهد گردید:

  • مبلغ ۲۵ هزار دلار بصورت نقدی به پوکرباز برتر پرداخت خواهد گردید.
  • مبلغ ۴۰ هزار دلار به عنوان بانکرول برای خرید ورودی و شرکت در تورنمنت های پوکر لایو پرداخت خواهد شد.
  • مبلغ ۴۰ هزار دلار دیگر نیز به عنوان بودجه بانکرول پوکربازی در سایت آنلاین به برنده نهایی تعلق خواهد گرفت.
▬ این مطلب را هم بخوانید:  برترین برد شرط میکس سال 2019 تا این لحظه

همچنین در مقابل پوکرباز برنده این تورنمنت میبایست تعهداتی از قبیل امکان حضور در رویدادها، تهیه تصویر و مصاحبه را قبول کند که البته در مقابل هزینه های سفر و اقامت در سطح یک پوکرباز حرفه ای برای وی تامین خواهد شد.