تبلیغات

 

مرد میشیگانی به قتل سوزی ژائو یکی از بازیکنان پوکر محکوم شد…

یک مرد برای قتل بازیکن 33 ساله پوکر، سوزی ژائو در سال 2020 محکوم شده است.

بر اساس گزارشی از Oakland Press، هیئت منصفه کمتر از یک ساعت برای محکوم کردن جفری موریس 62 ساله مشورت کردند. بنا بر گزارش ها، موریس در زمان قتل بی خانمان بوده است.

موریس به دلیل قتل درجه یک به حبس ابد اجباری محکوم شده است و این حکم برای ماه نوامبر تعیین شده است.

جسد ژائو در پارکینگی در میشیگان نزدیک به یک منطقه تفریحی در فضای باز در شهرک وایت لیک پیدا شد. یکی از اهالی آن منطقه مقامات را نسبت به این جسد مطلع کرده بود. 

ژائو یکی از بازیکنان قدیمی و حرفه ای پوکر بود که درآمد خود را از بازی های نقدی زنده و پرریسک در لس آنجلس و لاس وگاس تامین میکرد و اخیرا برای سر زدن به خانواده خود به میشیگان برگشته بود. 

با وجود اینکه ژائو از بازی های نقدی کسب درآمد میکرد، توانسته بود از تونمنت های حرفه ای مبلغ 224671 دلار به دست بیاورد. بخش عمده ای از این پول نقد را در رویدادهای اصلی مسابقات پوکر در سال های 2012، 2015 و 2017 به دست آورده بود. او در سال 2012 توانست رتبه 9 را کسب کند که مبلغ 73805 دلار را برای او به همراه داشت و این بزرگترین مبلغ نقدی حرفه کاری او بود. 

▬ این مطلب را هم بخوانید:  مصاحبه ویدئویی حسین انسان با پوکرنیوز ; نمی توانم منتظر بمانم تا بار دیگر (پوکر) لایو بازی کنم!

محکومیت موریس تا حد زیادی به تلفن همراه او متکی بود. 

در گزارش ها آمده است که: در تلفن همراه موریس شواهدی وجود داشت که باعث محکوم شدن او شد. مواردی مثل جستجو در اینترنت برای روابط جنسی خشونت آمیز، تصاویر ذخیره شده شامل وحشی گری با زنان و بردگان آسیایی، اسارت و دیگر مواردی که نشان دهنده چنین رفتارهایی در مناطق دور افتاده و جنگلی بود. جسد ژائو دست در چنین جایی پیدا شد. 

شواهد نشان دادند که مچ‌های او قبل از پاشش بنزین و قبل از آتش زدن، بسته شده اند و همچنین به ناحیه تناسلی بدن او آسیب جدی از سمت موریس وارد شده بود. 

بازرسان توانستند از طریق شواهد به دست آمده از تلفن همراه موریس او را به قتل ربط دهند. در تلفن همراه او علاوه بر وجود جستجوهای اینترنتی مرتبط با خشونت جنسی، ردیابی هایی صورت گرفت که نشان داد تلفن همراه هر دو نفر (احتمالا شامل موریس و ژائو) در چند ساعت همراه بوده اند که در نهایت منجر به مرگ او شده بود. 

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بزرگترین بردهای لاس و گاس

بازرس ها این تلفن ها را از خانه والدین ژائو تا متل شروود در واترفورد و در نهایت تا پارکینگی که جسد ژائو در آنجا رها شده بود ردیابی کردند. موریس در واترفورد اتاقی به قیمت 50 دلار اجاره کرده بود.

دادستان ها ادعا کرده اند که موریس در کمتر از 7 دقیقه به ژائو حمله کرده و او را به قتل رسانده است اما استدلال های صورت گرفته متفاوت بود و سعی کرد این را رد کند.