تبلیغات

پوکر آنلاین

بهترین و محبوبترین بازی های پوکر آنلاین در سال 2020

آیا شده شما هم تو صفحات مجازی و یا ویدئوهای لایوی که تو یوتیوب پخش می شه بازی های تگزاس هولدم که به صورت زنده پخش می شه رو دیدید؟

آیا می دونستید که هیجان این بازی چقدر زیاده و شده شمام تا حالا این بازی رو انجام بدید؟

اینم بگم که تو ورژن های مختلف بازی پوکر فقط بازی تگراس هولدم نیست که انقدر طرفدار داره و به هیجان بالا در بازی مشهوره. بازی پوکر ورژن های خیلی زیادی داره که شما می تونید به صورت انلاین انجامش بدید و با یه بطری نوشیدنی مورد علاقتون تو خونه بشینید از بازی مورد علاقتون لذت ببرید و حتی از این کار کلی واسه خودتون کسب درآمد کنید.

در ادامه با ما باشید که بهترین بازی های پوکر آنلاین در سال 2020 رو به شما معرفی کنیم:

  1. Texas Hold’em

پوکر آنلاین

خیلی ها معتقدن که شما برای یادگیری بازی Texas Hold’em تنها فقط پنج دقیقه وقت لازم دارید و خیلی سریع تر از اونی که فکرش رو بکنید می تونید این بازی رو یاد بگیرید ولی این فقط بحث یادگیریش هست تو بازی اگه شما بخواین خیلی حرفه ای بشید باید برای یادگیری مهارت های این بازی نیاز دارید که یک عمر براش وقت بگذارید و سعی کنید که اطلاعاتتون رو در این مورد بالا ببرید.

بی شک این بازی یکی از محبوب ترین بازی های پوکر هست و اگر تا به حال به دنبال یادگیری این بازی جذاب نبودید پیشنهاد می کنم که در سریع ترین زمان به دنبال یادگیری این بازی برید و لذت و هیجان رو با هم تجربه کنید.

  1. Pot Limit Omaha

Pot Limit Omaha هم یکی دیگه از همون بازی های جذاب پوکر هست که به نوبه ی خودش هم طرفداران خاص خودش رو داره.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تفاوت پوکر آنلاین و حضوری

خیلی از بزرگترین بازیکنان پوکر دنیا از این ورژن بازی پوکر خیلی خوششون میاد و دوست دارن این بازی رو حتما انجام بدن. البته اینم بگم که بازی Pot Limit Omaha تنها ورژن محبوب این بازی نیست، هیجان ورژن دیگه ی این بازی یعنی No-Limit Hold’em هم یکی دیگه از ورژن های همین بازی هست که باز هم کلی طرفدار داره.

  1. Seven Card Stud

این ورژن از بازی پوکر یه زمانی یکی از مشهورترین بازی های پوکر در ایالات متحده آمریکا بود. اما تو چند سال اخیر کلی از ورژن های هیجان انگیز و سریعتر این بازی مثل Pot Limit Omaha و No-Limit Hold’em به طرز عظیمی پیشی گرفته و  کلی طرفدار پیدا کرده.

ولی خوب از اونجایی که سرعت این بازی به نسبت بازی های دیگه یکم کندتر و شما دوست دارید تو بازی مدت زمان بیشتری رو برای فکر کردن داشته باشید پس به شما پیشنهاد می کنیم که Seven Card Stud رو امتحان کنید.

  1. Razz

Razz

قوانین بازی Razz تا حد خیلی زیادی شبیه بازی Seven Card Stud هست و اگر قوانین بازی Seven Card Stud رو بلد باشید خیلی راحت می تونید این بازی رو یاد بگیرید و انجامش بدید و تازه اون موقع خودتون می فهمید که این بازی چقدر ساده هست و چقدر به نوبه ی خودش هیجان داره و چقدر می تونه اعتیاد آور باشه.

  1. Omaha Hi Lo

Omaha Hi Loاین بازی برای بازیکنانی که تازه به یادگیری پوکر پرداختن بسیار مناسب هست و اصلا قوانین خیلی سخت و پیچیده ای رو نداره و خیلی راحت می تونید تو این بازی به یک بازیکن حرفه ای در کوتاه ترین زمان ممکن تبدیل بشید.

  1. 2-7 Triple Draw

2-7 Triple Draw

اگه شما بازی هایی مثل Omaha Hi Lo و Razz رو امتحان کرده باشید و کامل قوانین رو یاد گرفتید خیلی ایده ی خوبی هست که شما یکی دیگه از بهترین ورژن های پوکر رو که همین Triple Draw 7-2 هست رو هم امتحان کنید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  در اتفاقی خوشحال کننده، برای اولین بار شرطبندی ورزشی در یک کشورِ مسلمان قانونی شد

این بازی خیلی اسون و قابل و درکی هست و اصلا استراتژی های خیلی پیچیده ای نداره و هیچ کارت مشترک یا  community card هم تو بازی نداره.

این بازی هم یکی از بازی های خیلی ساده ی پوکر هست و تنها چیزی که باید راجب این بازی بدونید فقط روش های اساسی و درست این بازی هست.

  1. Five Card Draw

Five Card Draw

اولین باری که پوکر بازی کردید رو یادتون میاد؟

بی شک اولین بازی که شما انجام دادید همین ورژن بوده و شما فکر کردید که Texas Hold’em بوده در صورتی که اصلا این جور نبوده و شما اول از همه این بازی رو انجام داده بودید و خودتون هم نمی دونستید!

  1. Chinese Poker

Chines Pokerیا پوکر چینی هم یکی دیگه از همین ورژن های محبوب بازی پوکر هست که شاید کمتر در مورد این بازی شنیده باشید و اگه این جوری بوده پس حالا که اسم این ورژن محبوب بازی پوکر رو می شنوید برید و در مورد این بازی حسابی تحقیق کنید و یادش بگیرید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  حواشی دن بیلزریان و جی جی پوکر

شما اگر تکنیک های این بازی رو یاد بگیرید خودتون متوجه می شید که این بازی هیچ چیزی پیچیده ای نداره و خیلی سریع و راحت می تونید یادش بگیرید و ازش لذت ببرید.

  1. Horse

اگر شما از طرفداران بازی Non Holdemem هستید، این ورژن هم می تونه شما رو شدیدا به خودش علاقه مند کند و حتما از انجام این بازی لذت خواهید برد.

خوب تا اینجا که این 9 ورژن مختلف پوکر آنلاین رو به شما معرفی کردیم و اگر تا به حال در مورد بعضی هاشون به خوبی نمی دونید الان فرصت مناسبی هست که یه سری به مقاله های آموزشی سایت ما سری بزنید و همه اینتکنیک ها رو یاد بگیرید و مهارت های خودتون رو تو بازی محبوب بالا ببرید و لذت ببرید و به راحتی از این کار کسب درآمد کنید.